לב שנשבר

02/06/2017 786 צפיות תגובה אחת

אתמול הבנתי איך מרגיש לב שנשבר. אתמול הבנתי שהודעה ממך יכולה להצית שריפה שלמה בלב שלי. חלק שחשבתי שכבר תקופה ארוכה חבוי בי. אתמול הבנתי שלא תהיה האחד שלי, הבנתי שאהבה שלי כבתה סופית. יש לי רצון לקום בבוקר לידך, אחרי שלילה שלם שדיברנו על אהבה, על עתיד, על חיים שלמים יחד. יש לי רצון לקום בבוקר ולראות הודעה ממך שמבקשת שנתראה דחוף כי משהו קרה. יש לי רצון לקום בבוקר עם תחושה אחרת, תחושה של לב שלם. אתמול הבנתי יש לי רצון, אבל הבנתי גם שלא תמיד יקרה מה שאנחנו רוצים אבל גם היום כמו אתמול קמתי עם תחושה של לב שבור. לב שמבקש אהבה שונה ממה שאתה נותן לי. יכול להיות שיום יבוא ותתעורר בבוקר ואני לא אהיה פה כי המשכתי הלאה, יכול להיות שתעורר לבוקר שבו מצאתי אהבה חדשה, בוקר שבו אתה כבר לא מרכז העניינים ואפשר להמשיך ביום גם בלעדייך. אבל בכל פעם מחדש הכל חוזר אחורה. הלב מציף תחושות שאין לי מושג איך ממשיכים ממנה הלאה, הלב מחליט להציף תחושה שאתה לא יודע מה אתה עושה איתה, אתה לא יודע מה אתה עושה בלעדיה, אתה לא יודע אם זו תחושת אהבה או תחושת ביטחון או אולי בכלל תחושה של חוסר אונים, כי זו אהבה אתה לא יודע בה כלום. היום הבנתי איך מרגיש לב שבור. היום הבנתי שיש לי סיכוי להמשיך הלאה גם בלעדייך. היום הבנתי איך לרפא לב שבור.


תגובות (1)

מדהים

02/06/2017 17:12
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך