אלי333
לפרק 1 חלק ב'- https://www.tale.co.il/%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%90%D7%94%D7%91%D7%94/%D7%9C%D7%92%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%90%D7%AA-%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%90%D7%AA-%D7%95%D7%95%D7%90%D7%9F-%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%A7%D7%A9%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%A4%D7%A8%D7%A7-1-%D7%97%D7%9C%D7%A7-%D7%91.html

לגלות שאת מכירה את וואן דירקשיין פרק 1 חלק א'

אלי333 19/09/2013 918 צפיות 16 תגובות
לפרק 1 חלק ב'- https://www.tale.co.il/%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%90%D7%94%D7%91%D7%94/%D7%9C%D7%92%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%90%D7%AA-%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%90%D7%AA-%D7%95%D7%95%D7%90%D7%9F-%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%A7%D7%A9%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%A4%D7%A8%D7%A7-1-%D7%97%D7%9C%D7%A7-%D7%91.html

על עצמי:
אז היי.. קוראים לי אלה, אני בכיתה י' יש לי שיער חום בהיר, עיניים כחולות, אני לא ממש רזה אבל לא מלאה מידיי, אני באמצע. אף פעם לא נחשבתי בבית הספר לילדה הכי מקובלת אבל גם לא נחשבתי לחננה. הצבע הכי אהוב עליי הוא תכלת, אני אוהבת לרקוד (בלט והיפהופ בעיקר) ואני רוקדת כבר 12 שנים. אני מ-כ-ו-ר-ה לפייסבוק וואצאפ ובעיקר לטוויטר, לעקוב אחרי מפורסמים ולדעת כל צעד שלהם זה בערך היעוד שלי. ומי האיידולים שלי אתם שואלים? זה קל. בעיקר את וואן די, וגם סלינה גומז, דמי לובאטו וג'סטין! כן כן, אני לא מיוחדת. אבל מה לעשות? שאוהבים מישהו אי אפשר לעשות כלום נגד זה.. אני יודעת כמעט הכל על האיידולים שלי, אבל כמובן שאני לא היחידה. איך החדר שלי נראה? בובות קרטון בכל מקום של וואן די, מצעים של וואן די, בובות של וואן די, צמידים של וואן די, פוסטרים של וואן די, סלינוש, דמוש, וג'סטין, הקירות שלי בצבע תכלת נוצץ, יש לי חלון עם תריס שהוא די גדול, שולחן כתיבה ואת הדברים הרגילים…
אמא שלי ואבא שלי גרושים כבר 10 שנים, לומדים להתרגל, זה עדיף ממריבות בבית. אמא שלי עובדת בחקר העולם כך שהיא מסתובבת סביב העולם כמעט כל חייה, למשל עכשיו היא באוסטרליה עם הקבוצה שלה כבר שנה, והיא צריכה להישאר שם עוד שנתיים. אבא שלי מנהל בית מלון נחשב באילת ושם אנחנו גם גרים. יש לי שני אחים קטנים תאומים שקוראים להם רון ויוגב, הם בני עשר…
מעולם לא חשבתי שאני אפגוש אי פעם את האיידולים שלי, אבל אהבתי לדעת עליהם דברים זה כיף(:

ועכשיו לתחילת הסיפור:
עוד יום רגיל… יום שלישי היום הכי שנוא עליי.. שלוש שעות מתמטיקה רצוף, שעה גיאומטריה, שעתיים ביולוגיה, שעה כימיה ושעתיים פיזיקה… כן כן, המורים אוהבים להתעלל בנו. לפחות הצד החיובי שמחר מתחילה חופשת פסח, החופשה הכי ארוכה בשנה! כבר תכננתי לו"ז שלם: ללכת לים עם רונה (שהיא החברה הכי טובה שלי), לבקר את סבא וסבתא שלי מצד אמא שגרים בצפון (ולישון אצלם יומיים) וכמובן, לטוס לבריטניה לחופשה של שבוע וחצי!

מחר אנחנו מתכוננים לנסיעה לבריטיניה(: אנחנו נתארח אצל סבא וסבתא שלי מצד אבא (הם גרים שם) ונטייל, נהיה בביג-בן, ונגשים חלום שלם!

~לאחר יום~ השעה: 6:24 בבוקר. יום רביעי
אנחנו כבר בשדה תעופה, עולים למטוס, הבאתי איתי מזוודה שלמה, ותיק על הגב. אבא שלי עומד בשקט בתור לעלייה ומחכה, בעוד שהאחים שלי משתוללים ועושים בלאגן. ואני? אני סתם עומדת קפואה עם חיוך ענק מודבק על הפרצוף. זהו. הגיע תורנו, אנחנו הולכים בשרוול, נכנסים למטוס, דיילות יפות מקבלות את פננו ומורות לנו היכן לשבת. הגענו למקום שלנו. האחים שלי ואבא שלי תפסו שלישייה ואני יושבת ליד זוג צעיר. "כולם לחגור חגורות בעוד כדקה נמריא" אמר הטייס ברמקול. חגרתי חגורה וחייכתי.


תגובות (16)

וואו נשמע ממש ממש מעניין!
אני שמח לקרוא את הסיפור הזה :)))
הייתי מציעה לך לשים אותו בזקאנר 'סיפורי מפורסמים' נמצא מתחת לז'אנר 'סיפורים לפי נושא' זה לטובתך… כל סיפור מפורסמים נכנס לז'אנר הזה :)
בנוסף, אני אשמח להשתתף בסיפור שלך D:
שם: נועם
גיל: מה שצריך. ^-^
שיער שטני ארוך וחלק עם גוונים בלונדיניים,עיניים חומות כהות רזה ויחסית גבוהה
אוהבת מאוד לשמוע מוזיקה, לפעמים כשהיא עצובה או משהו היא פשוט מתנתקת ורק שומעת את המוזיקה שהיא אוהבת.
מציירת לפעמים, בעיקר ציורי אנימה או חיות. היא לא מראה לאף אחד את הציורים שלה כי היא די רוצה לשמור את זה לעצמה.
יודעת להיות מצחיקה ופאדחנית, אוהבת לעודד אנשים ולעזור, אבל כשהיא צריכה עזרה היא בדרך כלל לא אומרת את זה אלא מנסה להתגבר על זה לבד.
ביישנית בהתחלה אבל נפתחת אל אנשים שהיא אוהבת, אוהבת להיות בדרך כלל בחברת אנשים אבל לפעמים היא צריכה את הזמן שלה לבד.
חכמה ואוהבת לכתוב וגם לקרוא המון.
אוהבת טיולים בטבע, במיוחד בחורף- שזו העונה האהובה עליה.
חיות זאת אחת החולשות, במיוחד כלבים וחתולים.
יש קטעים שהיא מרחפת ולא שמה לב כשפונים אליה, או שהיא עסוקה במשהו חשוב.
לא אוהבת שרואים אותה עצובה\ בוכה. מעדיפה להתמודד עם זה לבד.
אוהבת לעשות שטויות, אבל לא לבד, צריכה עוד מישהו אחד לפחות.
לובשת בדרך כלל סקיני ג'ינס וחולצות רופפת, ג'קטי בייסבול, נעליים גבוהות (נייק, אדידס,וואנס,סופרה…), כובעים סוואגים או כובעי צמר, לא לובשת חשוף בכלל!!
מקווה שזה יספיק ^-^

19/09/2013 05:21

את לא חייבת להוסיף אותי :) רק אם זה מסתדר לך עם הסיפור D:
בכל מקרה… מקווה שתמשיכי! ♥

19/09/2013 05:21

זה נשמע ממש מעניין ועם אפשר רק עם תרצי ותוכלי לצרף אותי עם ליאם/זאיין/הארי עם כן תודה עם לא לא נורא בכל זאת תתחיל!!

שם: מיקה
גיל: 17
תיאור חיצוני: בלונדינית עם גוונים בהירים של חום בהיר, עיניים כחולות נוצצות, עגיל בלשון, קעקוע STAY STRONG על פרקי כף היד
תיאור פנימי: ביישנית, לא מתחברת בקלות, שונאת שקרנים צבועים מגעילים וכדומה, חכמה, לא תמיד זורמת, קשה לה לבטא את עצמה במילים
תחביבים: לרקוד- עם הריקוד היא מבטאת את עצמה
לרכוב על סוסים- זה מה שנותן לה להרגיש חופשיה, היא מאוד אוהבת סוסים
לנגן על גיטרה- אחותה שנפטרה אהבה לנגן על גיטרה והיא ממשיכה את האהבה של אחותה
עבר: נולדה להורים אלכוהוליסטים, כשהייתה בת 8 התחילה לחתוך כי היא עוברת בריונות קשה שממשיכה כל הזמן, בגיל 14 אחותה נפטרה ואחותה שמרה עליה מהוריה כי הוריה תמיד מרביצים לה וכאלה, סבתא שלה גוססת ועם סבתא שלה תמות אין לה בישביל מה לחיות
לבוש: לא אוהבת חשוף בכלל, הולכת עם ארוך בגלל החתכים אוהבת ג׳ינסים כובעים וכ׳ו…

19/09/2013 05:24

שימי בזאנר מפורסמים

19/09/2013 05:32

תמשיכי ותכניסי את זה לז'אנר של הסיפורי המפורסמים

19/09/2013 05:39

תמשיכי ותשימי את זה בז'אנדר של סיפורי מפורסמים

19/09/2013 05:50

נשמע ממש יפה תמישכי צריכה דמויות ?

19/09/2013 06:04

תמשיכי ותשימי בז׳אנר מפורסמים!!!
חחחחחחחחח

19/09/2013 06:07

תמשיכי!

19/09/2013 06:12

מיגאד תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19/09/2013 06:12

הי כולם(: ראיתי את הז'אנר של המפורסמים ומי שמפרסם שם סיפורים לא מגיבים לא הרבה כמו פה חח.. אז נראלי אני אמשיך פה(: ודבר שני, אם אתם רוצים להוסיף דמויות לסיפור שלי אז תרשמו פה פרטים עליכם ואני אשתדל להוסיף כמה שיותר(: ועוד דבר אחרון, זה חלק א' חלק ב' יגיע בהמשך עם ההמשך של הסיפור<3 תודה שאהבתם!

19/09/2013 06:18

החלטה שלך לשים את זה באיזה ז'אנר שתבחרי… הבעיה היא שיש כאלה שלא ממש אוהבים את סיפורי המפורסמים… אז יש מצב שחלקם יגיבו תגובות לא ממש נעימות…. אם תשימי את זה בז'אנר סיפורי מפורסמים זה רק לטובתך :))
אבל תעשי מה שבא לך… בכל מקרה מחכה שתמשיכי! ♥♥♥
אה ושוב, זה התיאור שלי:
שם: נועם
גיל: מה שצריך. ^-^
שיער שטני ארוך וחלק עם גוונים בלונדיניים,עיניים חומות כהות רזה ויחסית גבוהה
אוהבת מאוד לשמוע מוזיקה, לפעמים כשהיא עצובה או משהו היא פשוט מתנתקת ורק שומעת את המוזיקה שהיא אוהבת.
מציירת לפעמים, בעיקר ציורי אנימה או חיות. היא לא מראה לאף אחד את הציורים שלה כי היא די רוצה לשמור את זה לעצמה.
יודעת להיות מצחיקה ופאדחנית, אוהבת לעודד אנשים ולעזור, אבל כשהיא צריכה עזרה היא בדרך כלל לא אומרת את זה אלא מנסה להתגבר על זה לבד.
ביישנית בהתחלה אבל נפתחת אל אנשים שהיא אוהבת, אוהבת להיות בדרך כלל בחברת אנשים אבל לפעמים היא צריכה את הזמן שלה לבד.
חכמה ואוהבת לכתוב וגם לקרוא המון.
אוהבת טיולים בטבע, במיוחד בחורף- שזו העונה האהובה עליה.
חיות זאת אחת החולשות, במיוחד כלבים וחתולים.
יש קטעים שהיא מרחפת ולא שמה לב כשפונים אליה, או שהיא עסוקה במשהו חשוב.
לא אוהבת שרואים אותה עצובה\ בוכה. מעדיפה להתמודד עם זה לבד.
אוהבת לעשות שטויות, אבל לא לבד, צריכה עוד מישהו אחד לפחות.
לובשת בדרך כלל סקיני ג'ינס וחולצות רופפת, ג'קטי בייסבול, נעליים גבוהות (נייק, אדידס,וואנס,סופרה…), כובעים סוואגים או כובעי צמר, לא לובשת חשוף בכלל!!

19/09/2013 06:23

ממתי את כותבת על וואן די?
לא זכור לי שאת אוהבת אותם .-.

19/09/2013 07:38

המשכתי…(: לפרק קוראים: לגלות שאת מכירה את וואן דירקשיין פרק 1 חלק ב'

19/09/2013 07:49

היי התחלה ממש יפה

19/09/2013 08:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך