sunlight
בדרך לאבד אמונה בעצמי בגברים באהבה

להגיש את הלב על מגש של כסף

sunlight 26/10/2020 525 צפיות אין תגובות
בדרך לאבד אמונה בעצמי בגברים באהבה

איך עשיתי את זה עוד פעם? איך נתתי את הלב שלי על מגש של כסף? איך נפתחתי ונתתי לעצמי להרגיש? איך נפלתי שוב בין אינטואיציה וסיפורים על התקדמות? התקדמתי אבל בזכותי. הוא עוד גבר שנעלם בסוף. הבטחות שווא, מחמאות, בסוף גם הוא כמו כולם פחד וברח.
מה יש בעם הזה שאני לא מבינה? מה עשיתי לא נכון ואיפה עשיתי טעות? אני התלהבתי שוב הפעם כי אני נותנת הזדמנות למשהו שאני לא כל כך מבינה..
נפלתי חזק וכואב. הפעם כואב מתמיד. כי הבטחתי שלא. שלא אתן לעצמי להרגיש רק אם זה יהיה עם גבר טוב. כולם אמרו שהוא גבר טוב. כולם אמרו שנראה שהוא רוצה אותי. אני כמו טיפשה הוא לא היה הסיגנון שלי ואני זאת שנתתי הזדמנות. הזדמנות למה? להפגע ? עוד פעם?
לא רוצה יותר! לא רוצה בכלל!
מה אני בובה? מי אתם בכלל? לעזעזעל כוללכם שחושבים שזה בסדר לזרום עם מה שאתם מרגישים לשכנע את כולללם שהכול בסדר ואתם שם יודעים בידיוק מה אתם עושים ואז- לברוח, לפחד, להילחץ ולהעלם.
לכם בכלל לא עולה בראש שאני שם נשארת מובסת , שבורה. חסרי עמוד שידרה פחדנים שכמוכם! תבואו חמודים תגידו שטעיתם תנו לי להטיח בכם את ככככללל הדברים שאני חושבת. תראו את הפרצוף האמיתי שלכם. זה שהלכתם כמו פחדנים גמורים לא אומר שאתם נשמה טובה, גנטלמנים שכל אישה הייתה רוצה. השארתם אישה, נפש, אדם שבור. סדקתם אותו עוד פעם ועוד פעם.
כי כשאישה אומרת שהיא רוצה קשר רציני היא לא תעשה איתכם סקס. זה לא משנה מה תגידו כדי להפוך את זה! כשאתם קולטים אישה שרוצה רק זוגיות ואתם נמשכים ואז קולטים מה עשיתם ובורחים אתם פחדנים גמורים. כל סדק נשאר נצרב ומערער. את העולם שלי את המחשבות שלי על גברים. כדי להיות גבר טוב לא מספיק רק לא לאנוס ולהטריד ולהקשיב ללא כששומעים אותו. זה בסיסי ואנושי. גבר טוב זה גבר שמכבד נשים. גברים ,חמודים, אם בא לכם שנפסיק לקרוא לכם חארות אז אל תתנהגו ככאלא! ולכן הגברים הנדרים שנשארו ובטח תפוסים. אלא שבחיים לא עשו שום דבר רע מימיהם דעו שיש רוב שם בחוץ או אפילו רק חצי שפשוט הורס לכם את התדמית. אז תצאו מלאכים עוד יותר אם זה החבר שלכם ופשוע תגרמו לו להפסיק.
אני והלב המוטש והשבור שלי ממש מודים לכם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך