אני ניסיתי להישתדל לשים לב לשגיאות כתיב סליחה עם טעיתי,קריאה מהנה

"להיות אחרת״-פרק 4

18/10/2014 731 צפיות 2 תגובות
אני ניסיתי להישתדל לשים לב לשגיאות כתיב סליחה עם טעיתי,קריאה מהנה

״עולם,אני חוזרת אבל הפעם לירן כהן מגיעה״אמרתי בשקט כאשר בחנתי את עצמי במראה.
———————————————
פרק 4.
ירדתי למטה לסלון ודור ואלין ישבו בספה.
״היי לכם.״אמרתי עם חיוך קטן.
״הופה הנסיכה הגיעה.״אמר דור בצחוק,החזרתי לו גיחוך ציני וזרקתי עליו פופקורן שהיה על השולחן ובדרך זה פגע באלין.
״לא את לא עשית את זה הרגע.״ אמרו שניהם ביחד.
״אופס(?)״אמרתי והתחלתי ליברוח לכיוון החצר.
הייתי שנייה מליפול לבריכה אבל לא נפלתי היסתובבתי וראיתי את אלין ודור עם קערת פופקורן ובקבוק קולה ביד.
או להיטבל בבריכה או קולה ופופקורן,בחרתי בבריכה.
לקחתי כמה צעדים אחורה רצתי וקפצתי לבריכה.
״הצלחנו הידד לנו.״הם אמרו ונתנו כיף אחד לשני,בזמן שהוצאתי את עצמי מהבריכה.
״תיכננתם את זה?״שאלתי בעצבים מדומים
״כן…״ ענו שניהם,ואז דחפתי את אלין לבריכה,ודור היתקופף לעזור לה לצאת אז בעטתי לו בתחת והוא עף לבריכה.
״עם לירן כהן לא מיתעסקים!״אמרתי בצחוק
״גם את שם המישפחה היא לקחה לי.״שמעתי קול מאחורי היסתובבתי ואיזה פלא זה מתן.
-מנקודת מבט של דור-
לירן כלכך נסיכה ואיך שהיא דחפה אותי ואת אלין לבריכה רק הראה כמה היא חכמה.
המתן הזה…יום יבוא ואני יעיף לו בוקס לפנים,שיפסיק לדבר עליה ככה!זה לא להאמין הוא מכעיס אותי.
יצאתי מהבריכה והיתקדמתי אליו כשאלין ולירן עומדות בחשש
״תקשיב ותקשיב לי טוב,אתה לא מכיר את לירן,אז תפנים שאם היית מכיר אותה היית יודע את הסיפור שלה,אז סתום תפה שלך ושב בשקט,כי אפילו לא טרחת להכיר אותה.״צעקתי עליו ואיגרפתי את ידי,אלין ולירן באו אלי וניסו להרגיע אותי הזזתי אותם הצידה והיתקרבתי אל מתן.
״ועם עוד פעם אחת אני ישמע אותך אומר מילה רעה ללירן,״תפסתי בחולצתו ״אני מבטיח לך אתה תיצטער״אמרתי והעפתי לו בוקס לעין ״וזה רק הטעימה.״ אמרתי ושיחררתי אותו


תגובות (2)

מאוד יפה! עדין יש בעיות פיסוק ושגיאות כתיב. בכל מקרה זה יפה.. תמשיכי

18/10/2014 12:07

יווואו איזה חמוד הוא !
יפה מאוד !
תמשיכי :)
את מוזמנת לקורא את הסיפור שלי אם באלך :)

18/10/2014 15:12
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך