להיות איתה~פרק 1{מתוך 3}

love_me 14/06/2014 899 צפיות 5 תגובות

חיכיתי לנשף הזה המון זמן.נכנסתי לאולם הספורט בו מתקיים הנשף עם שמלה בצבע וורדרד אפרסק,תסרוקת אסופה למעלה,ונעלי עקב שחורות.ניגשתי לחברתי עפרי,"ואוו אור!את נראית מושלם!".."תודה יפהשליי את יותר" עפרי היא החברה הכי טובה שלי,אני מספרת לה הכל!אחד הדברים שסיפרתי לה,זה על גיא,זה היה אהבה ממבט ראשון,הוא כל כך חתיך ונסיך….
אוי לא "הוא מתקרב אלינו"אמרתי לעפרי "פשוט תרגעי ותהיה יפה"וזה מה שעשיתי."היי אור,את נראית נפלא!"קפאתי במקום והחסרתי פעימה,אנחנו בקושי מדברים,אני מאוהבת בו קשות!אמרתי תודה והסמקתי לא ידעתי מה להגיד.הוא בא להגיד משהו,ואז,לינוי (ילדה שנואה עליי,היא מטורפת)צעקה "אוור!"כולם הסתכלו עליה , היא שברה את המראת קיר לידה לקחה חתיכת זכוכית ו….


תגובות (5)

חבל שהפרק קצר (חבל על מי שמת><) ותעשי רווח אחרי סימן קריאה/שאלה/גרשיים.
ושוב- פרקים ארוכים.
תקפידי בנוסף על פירוטים ועל מחשבות הדמות במפורט יותר.
ותמשיכי:))

נ.ב
יש סדרת טלוויזיה בשם הזה…

14/06/2014 22:16

    תעשי רווח גם אחרי פסיקים, ותקפידי על סמיכות.
    נ.ב
    הסדרה כבר נגמרה. (אז מילים, את אמורה לכתוב 'הייתה')

    14/06/2014 22:22

    הו. צודקת ;)

    14/06/2014 22:28

מסכימה עם מי שמעליי, תנסי להאריך יותר את הפרקים, אבל חוץ מזה אהבתי ממש תמשיכי :)

14/06/2014 22:21

כמו שהתגובות למעלה אמרו –
תעשי רווחים אחרי נקודות או פסיקים, וכשמישהו מדבר תרדי שורה.
תנסי לא לדבר בסנלגים זה מוריד מהאיכות של הסיפור.
ותעשי פרקים ארוכים יותר.
מחכה להמשך (:

14/06/2014 22:25
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך