I Am In LoVe
בקרוב אני יפרסם את הפרק של אוריאן וסהר

להיות רוצחת הקדמה + הרשמה;)

I Am In LoVe 19/10/2013 846 צפיות 6 תגובות
בקרוב אני יפרסם את הפרק של אוריאן וסהר

טוב, החלטי לעשות קודם כל את הסיפור 
״להיות רוצחת״ ואחרי זה אני בוחרת סיפור אחר מהרשימה 
—-
בתור בת 3 לא קיבלתי את החיים מי יודע מה, הכי טובים. זה קרה לפני 12 שנים, בדיוק ביום ההולדת ה-3 שלי.

״שיר, לא משנה מה קורה, אני לא רוצה שתרדי למעטה לפני 12״ המשפט הקבוע של אבא שלי.

-״אוקי, אמא״ אמרתי בלחש. 

דפיקות חזקות היו ברקע, אמא שלי טרקה את דלת חדרי אך נעלה לנעול.

מה ששמעתי היה רק צרחות.

הייתי מאוד סקרנית לדעת מה קרה שם.
ירדתי בשקט לקומה הראשונה. והמחזה היה המחזה הכי נורא בחיים שלי. 

הרוצח קלט אותי, כיוון אקדחים לכיוון הורי וירה ללא שם רגש. צחוקו הרשע נכנס עמוק עמוק לליבי. ורק אז הבנתי, אני הולכת להתנקם בו.

בגיל 14 עשיתי את נקמתי ונשלחתי למוסד באנגליה. היום אנ משתחררת, משתחררת לראות את הארץ בו נולדתי. את הארץ בוא רצחו את הורי.

אני שיר, בת 15 עם שיער חום ועיניים כחולות, נראת כך
http://weheartit.com/entry/18557084
(העתיקו את הקישור והדביקו איפה שיש את כל הקישורים, תמצאו את הדמות) 
בתור ילדה שרצחתי, אני מאוד חברותית, ואקשנית. חזרתי לישראל בידיעה שאפחד לא יודע מי אני, בידיעה שאני יתחיל עכשיו חיים חדשים, חברות שיאהבו אותי למרות סיפורי. 
—-

אוקיי, אני רוצה דמויות של בנים וגם בנות. הבנים צריכים להיות כאלה מעצבנים, מציקים ושובבים כך שאחד מהבנים יתאהב בשיר וכו׳..


תגובות (6)

חחח ייאיי אז…
שם : תהל
גיל : מה שצריך ,
תיאור : שיער חום חלק גלי , עיניים חומות כהות אבל עמוקות כאלו , גומה בצד שמאל , רזה.גובה ממוצע, יפה , היא חכמה אבל לא אוהבת ללמוד , אוהבת את החיים , כולם אוהבים אותה לא אוהבת שופינג , היא אוהבת לצאת עם חברים , אוהבת להיות במרכז העיניינים והיא במרכז העיניינים אבל היא לא סנובית או משהו , ההפך , היא.שונאת את הסנוביות האלו והפאקצות , היא מאוד רוצה חבר ויש לה ידיד הכי טוב שהיא מספרת לו הכל והיא גם יודעת על הסוד

19/10/2013 07:54

נישמע יפה!
שם: אנני
מראה:שיער שחור , עיינים כחולות, בעיקר שרטים ובעיקר גינסים משופשים.
אופי: חכמה אבל לא חנונית, אוהבת את החיים, פופולארית אבל לא מתנשאת וחברה טובה וקשבת.
מקווה שתוסיפי!

19/10/2013 07:55

תמשיכי!!!!

19/10/2013 08:13

תמשיכייייייייי!!!!!!!!! 
שם:גיל ביטן
גיל:בגיל שת שיר
תיאור:אני גבוה עם שער חום מרינס ועיניים כחולות, יש לי גוף פצצה שכל אחת אוהבת, עם יש מסיבה אני תמיד שם, שותה ומעשן רק נרגילות, בנות תמיד נדבקות אלי אבל אני לא הולכת עם אף אחת עד שאני ימצא את האחת שלי, אני אהוב, חברותי ומצחיק, יש לי אחות תאומה שהיא אהבת חיי אני שומר עליה כמו יהלום אני לא נותן לאף אחד להתקרב אליה ולפגוע בה ואם משהוא יפגע בה יהיה לו עסק איתי. 
שם:אגם
גיל: בגיל של שיר
תיאור:לא גבוהה ולא נמוכה בינונית כזאת יש לי שער בצבע חום בלונדיני עד התחת עם עיניים כחולות כמו של הים, אני אוהבת מסיבות, אני חברותית, מקובלת, ומי שמכיר אותי יודע עד כמה שאני משוגעת, ואני מתחברת בקלות לאנשים, יש לי אח תאום שלומד איתי בבית הספר ולדעתי הוא יותר מידי שומר עלי כי הוא לא נותן שיהי לי חבר כל פעם שניסיתי שיהיה לי חבר הוא גרם לא לברוח אחרי חמש דקות אבל אני אוהבת אותו מאוד.

19/10/2013 08:30

שם : מאיה
גיל : 15 וחצי
תיאור : שיער שטני בהיר ועיניים כחולות -טורקיז רזה , ממוצעת בגובה ויפה
בחיים לא היה לי חבר אבל הציעו לי כמה פעמים פשוט לא רציתי אני חכמה וברוב המבחנים מקבלת 100 אני בעיקר אוהבת ללבוש ג׳ינסים ארוכים וחולצות בטן אבל לא כאלה שחושפות הכל .. אני משחקת טניס כבר 8 שנים ואני מקצועית בזה .. אני חולת ספורט אני די מקובלת אבל אני לא מתנשאת בחיים לא התנשקתי ..
אני ילדה טובה כזאת אבל יש לי צד רע .. ותאמינו לי אתם לא רוצים לראות אותו

19/10/2013 09:52

תמשיכי

19/10/2013 10:46
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך