להרגיש איתך- 3

19/10/2020 370 צפיות אין תגובות

אני יושב בבית וצופה בסרט מרגש.
אני מתאמץ להרגיש משהו, אבל הכתוביות של סוף הסרט כבר רצות על המסך והמראה שאני מחזיק בידי עדיין משקפת עיניים בוהות ואטומות.
זמן רב אחרי שהמסך מחשיך אני בוהה בו. מחכה לנס או משהו.
ואז עולה לי רעיון.
אנשים רגילים, כשהם רוצים להתחבר לרגשות שלהם, הם עושים מדיטציות למיניהן, נכון? אז למה לא, בעצם. זה שווה ניסיון.
אני מתיישב על הרצפה, רואה בדמיוני את רפיקי ממלך האריות ומנסה לחקות את התנוחה שלו למרות שזה די אדיוטי. אני מציץ במראה וההשתקפות שלי משעשעת מאוד. אני רוצה כל כך לצחוק. אני נאחז ברצון העז שלי לצחוק ועוצם עיניים.
מנסה לדמיין שהראש שלי הוא מערה, עם הרבה פיתולים ומבוכים וכניסות סודיות.
אני בוחר בכניסה הסודית שבאוזן שמאל, כי זאת כניסה די מצחיקה. בדמיון שלי, השעווה שבבפנוכו שלה היא משהו ששפוך על הרצפה בכניסה כדי למנוע מאויבים להיכנס, כי אם רק ינסו היא תדביק אותם ותהפוך אותם לפסלי שעווה.
אבל אני הרי לא אויב, אני בעל הבית פה. אז אני מתגלש בקלילות מעליה וחומק לתוך המערה.
אני פונה בפנייה הראשונה ימינה, וואז שמאלה, ואז ימינה ואז שמאלה, מתאים את עצמי לפיתולי המערה ומתכופף כשהתקרה נמוכה. מחפש את המבוי הסתום. ואז אני מגיע אליו- קיר אטום. לידו נשענת על הקיר את חפירה.
אני לוקח את האת ומתחיל לקדוח בקיר. אני מתרכז ברצון שלי לצחוק, וודוחף חזק את האת. זה מתיש אותי אבל האת עושה את שלו וסלעים וחול מתחילים להשתחרר וליפול.
אני מתרכז ברצון שלי לאהוב, ודופק את האת חזק יותר בקיר. אני מתנשף ממאמץ ומזיע. כעבור זמן שנראה כנצח אני רואה שכבר חפרתי די הרבה, משהו כמו חצי מטר לתוך הקיר. אני משפשף את הידיים במכנסיים ומתנשם.
כשאני לוקח שוב את האת בידי, אני שומע מוזיקה שצורמת לי באוזניים ומחזירה אותי בפתאומיות למציאות, לחדר שלי. אני פותח עיניים המאמץ ומכבה במהירות את התזכורת בפלאפון שלי- יש לי עוד עשר דקות אימון.
אני קם במאמץ ומשחרר את רגליי וידיי מהישיבה הממושכת באותה תנוחה, ונכנס להתקלח.
שנייה לפני שאני מסיט את הוילון אני מסתכל על עצמי במראה, והלב שלי מדלג על פעימה.
הענק המפוצץ שרירים ואטום העיניים שמביט עליי מהמראה.. טוב, אני אולי הוזה.
אני מושיט את אצבעותיי ללחי ואז מסתכל עליהן. אני לא מאמין, אשכרה הן רטובות.
אני פותח את המים במקלחת ושוטף את פניי מהדמעות.
ואז קול קטן בראשי אומר לי שגבר שלא מרגיש כלום יותר מושך מגבר שבוכה, אבל אני לא בטוח שהוא צודק. חוץ מזה, אני באמת רוצה לצחוק.
ואני גם חושב שיש עוד דברים שאני רוצה להרגיש. דברים שקשורים בנירו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך