ויקטוריה.
קצת לא מובן , אני יודעת . לא אהבתם את הסיפור ? אל תגיבו ! לדעתכם סיפורי אהבה מאוסים ? אל תגיבו ! אשמח לשמוע דעות ועצום אם יש לכם (:

להתאהב בפעם הראשונה | פרק 1

ויקטוריה. 07/09/2014 640 צפיות אין תגובות
קצת לא מובן , אני יודעת . לא אהבתם את הסיפור ? אל תגיבו ! לדעתכם סיפורי אהבה מאוסים ? אל תגיבו ! אשמח לשמוע דעות ועצום אם יש לכם (:

היא עמדה שם , מושלמת . שיערה הכהה התפזר באוויר .עייניה הכחולות ננצו . ועל פניה נפרס חיוך גדול שחשף שיניים לבנות. היא חיכתה והחזיקה בידה מזוודה אחת סגולה. מרחוק ראיתי את טורי .. עצבנית כי כנראה תיהיה לה מחליפה בתור 'היפה'.
לדעתי טורי לא יפה , שיער בלונדיני לא הופך מישהו ליפה.
ניגשתי אלייה והתחלתי לדבר איתה .. "אני מייק .. ואת ?" שאלתי.
"ליאן" היא אמרה בחיוך גדול .. מיד בא אורי והתחיל עם השטויות שלו.
"הופה מי הצטרפה" הוא אמר בציחקוק והיא צחקה איתו. "מאיפה לך?" היא התחילה לדבר איתו.
"אחותי הקטנה די שרופה עלייך.." הוא צחק.. ואני די לא הבנתי.
"לא נכון !" היא צחקה.. " חשבתי שהיא אוהבת אותך בגלל שאת יפה אבל כששמעתי אותך שרה בואנה ריגשת" הוא צחק והיא הצטרפה.. הרגשתי אוויר.. אולי כי באמת הייתי כזה ?!
"בואנה הגזמת" היא חיקתה את אורי.. "איך קוראים לך?" היא שאלה בלי להפסיק לחייך.
"אורי..ולך אני כבר יודע.. כל החדר של אחותי מלא פוסטרים שלך את לא נורמלית איך הספקת להצטלם כל כך הרבה ?!" הם צחקו.
"רגע רק מי את?" שאלתי וצחקתי "ליאן..ליאן דייויס" היא אמרה וצחקתי.
"אני מחכה ללינוי..אתם מכירים אותה במקרה ?" היא שאלה והוציאה את הטלפון שלה ובדקה את השעה.. " כפרה על הילדה הזאת.. מאיפה את מכירה אותה?" אורי שאל בהתלהבות.
"אנחנו הבאסט פרינד" היא עשתה קול פרחי וצחקה.. "ליאנקייי!!!!" שמענו צעקה מרחוק וזאת הייתה לינוי שרצה לחבק את ואז קפצה עליה. ונראה שזה כאב.
"את מטורפת" היא צעקה וכל המבטים בחצר הופנו אליהם.. "כן עוד אני" היא קמה וסידרה את החצאית שלה. "אני רואה שהכרת את מייק ואורי" לינוי אמרה והסתכלה עלינו. "כן ברור " היא צחקה.
לינוי מייד לקחה אותה אל חדרה.. ואני נשארתי המום מיופיה.
~ נקודת מבט ליאן ~
"למה כולם נועצים בי מבטים ?" שאלתי מבולבלת.
"כי את ליאן דייויס אולי ?! " היא פתחה את דלת החדר והייתה שם ילדה.
"מי את?" שאלתי בחיוך גדול.
"אני חדשה.. קוראים לי גל" אמרה ילדה בעלת שיער שטני שהייתה קצת יותר מלאה.
ואז נכנסה ילדה והתסתובבתי בחיוך גדול.. ומהר מאוד ירד החיוך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך