היי , אנייי חדשה פשוט תרחמו :) :)

להתאהב זה מאכזב !!

09/12/2013 552 צפיות תגובה אחת
היי , אנייי חדשה פשוט תרחמו :) :)

הייי ! קצת על הדמויות !!!
ליאן איפרגן – חסרת ביטחון בצורה מפחידה , יצא לי להתאהב במישהו אחד שאהבתי קראו לו אבירז השם אומר הכל ערס של הערסים הוא החליט בוקר אחד שאני צעירה ולא מספיק טובה ויום למחרת החברה הכי טובה שלי בדקה לו את השקדים כן כן התנשקה איתו !!! אני עולה לכיתה י' שנה חדשה , אנשים חדשים , חיים חדשים חשוב לציין שאבירז כבר לא חלק מהחיים שלי !!!!!!!!!!!!!!!
אני יפה ככה אומרים לי אין לי אחת שמשוויצה , אני רזה יש לי עיניים חומות דבש השיער שלי בלונדיני (טבעי) ההורים שלי גרושים עברתי לתל אביב אחרי התקרית עם אבירז קפצתי על ההזדמנות שאבא שלי מתל אביב הגעתי בחופש הכל חדש לי כאן !!!!

שירה דנינו – ביטחווווווון בשמים ! אני מאוהבת תקופה בנועם החבר הכי טוב של אח שלי המושלם !! אמא שלי ואבא שלי הנסייכים האלה בשליחות בחול אז יוצא לי להיות לבד אני ואחי , אח שלי חושב שיש לו בעלות עליי חיי בסרט באמא ,
אני עולה לכיתה י' אני הולכת לכבוש את כולם , את השם שלי כוווולם יכירו !
אני רזה יש לי עיניים כחולות השיער שלי שחור משהו יפה מבטיחה ;) כסף לא חסר ולא יחסר חחחח

נועם – יופי לא חסר לי .. כפרה עליי שלמות ! אוהב איך שאני נראה יש לי הכל מהכל אני בחור שיא הפלרטטן . בואו נגיד שאהבה זה בולשיטטטט ! האהבה היחידה שלי זה סיגריות ואלכוהול וכמובן זורמות !
החבר הכי טוב שלי זה עומר מגיל קטן אנחנו אששש , עולה לי'ב יאלללה שנה אחרונה בראבק .

עומר – בחורה לא יכולה איתי ולא יכולה בלעדי ;) אני הורס ! בלי לפרט יותר מידיי , חיי את החיים הטובים חשוב לציין לא מאמין באהבה , סגריות אלכוהול וזורמות זה עדיפות אצלי , החבר הכי טוב שלי זה נועם אין עלייו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אוהב אותווווו …


תגובות (1)

רק בגלל השם הפצצה שיש לך! (אגב, קוראים לי שני, יש לי שתי שמות משפחה ואחד מהם הוא לוי) נרחם עלייך!
נשמע יפה תתחילי!

09/12/2013 10:51
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך