להתחיל איתה?

הסופר 08/06/2016 1024 צפיות 2 תגובות
;)

"אחי,"
"מה?"
"קלוט אותה אחי היא בקטע שלך."
"זאתי עם החיוך שנראה כמו תריסים לבנים שעברו נקיון פסח?"
"לא, לא.." תומר הביט בו בתמיהה, "יש'ך דימויים מוזרים אמרו לך את זה פעם?"
"לאפ'חד לא היה כוח להעיר."
"בקיצור אחי," הוא הניד בראשו כמה מעלות ימינה מאותה אחת, "אל תהיה שקוף אבל אני מדבר על הזאתי עם התיק יד הלבן."
"הסינית?"
"האסייתית."
"למה הייתה צריך לומר לי 'זאתי עם התיק יד הלבן' כשהייתה יכול לומר לי פשוט 'היפנית'?"
"האסייתית." הבהיר זאת שוב באותו דגש.
"בכל אופן, לא אשקר לך היא נראת די טוב, והיא באמת חייכה אליי כמה פעמים.."
"אז יאללה תקוף אותה יא אנס."
"תגיד לי אתה טיפש או משו למה אתה מדבר ככה?!"
תומר פשוט התפקע מצחוק, "איזה פרצוף דפקת."
"לפעמים אתה מעלה לי ת'פיוז.." אורי הביט בה שוב והניד בראשו, "לא מבין למה אני חבר'שך בכלל."
"תרגע אחי נו סתם צחקתי," אמר להגנתו וטפח לחברו על השכם. הוא הביט בה גם והרצין, "עכשיו ברצינות, אתה רוצה להתחיל איתה נכון?"
"בערך.."
"מ'זתומרת?"
"אתה יודע.. בחיים לא הייתה לי מערכת יחסים, אפילו לא פלרטוט.."
"כן, לא קשה לנחש את זה."
"למה?"
"די רואים את זה עלייך, אתה לא אחד כזה שעכשיו יעשה צעד כזה, ואני לא מתכוון לאומץ שצריך בשביל זה."
"אז למה אתה מתכוון?"
"חברה לפי מה שאני רואה עלייך כבר תקופה ארוכה לא עניינה אותך, אבל בגיל בו זה התחיל לעניין אותך וזה בערך עכשיו, כשאתה כבר בן 18 רק אלוהים יבין, אתה לא יודע איך זה. אז אתה פשוט לא רוצה לגשת."
"טוב אתה מכיר אותי כבר די הרבה זמן לא? זה היה מעליב אם לא היית קולט את זה…" הוא הביט בה מדברת עם חברתה הבלונדינית, בעת שאכלה נודלס עם בשר על קערית מהבופה. "זה כמו להיכנס דרך דלת שאתה אפילו לא יכול לדמיין מה יש מאחוריה, אתה יכול לדמיין אולי כמה תמונות קיטשיות של הליכה לאורך האגם יד ביד או שאיבת רצועת פסטה משותפת ארוכה במיוחד שמובילה לנשיקה, אבל… בגלל הלא נודע הזה.. החוויה עצמה שאני לא מכיר… מתעוררים בי פחדים."
"השתפרת בדימויים שלך," החווה בידו תומר עם המשקה שלו כאות פירגון.
"כמו ציפור שנורת מתותח."
"ו.. נפלת בשיא."
הם שניהם הביטו בה, שיר טוב שלא הכירו התנגן ברקע לקולות המיית הדיבורים באולם ונראה היה שהמקום קיבל קצת יותר מרווח לעומת כמה רגעים קודם לכן. אנשים התחילו לצאת.
"אני אגיד לך מה," אמר תומר, "אם זה באמת חשוב לך, תעשה משהו, ומהר, בכל רגע היא יכולה לצאת מכאן ולא תראה אותה יותר בחיים. אבל אם לא אכפת לך אז בוא פשוט נלך הביתה לשחק פיפא, נהיה פה משעמם."
אורי שלנו הביט בתומר, הביט באסייתית היפה, הביט שוב בתומר וחזר לאסייתית היפה.
"פעם אחרת, עם מישהי אחרת, כשאהיה יותר מוכן."
תומר חייך, "יאללה."
כשהסתובבו שניהם, והתקדמו לכיוון היציאה, קלטו בהשתקפות של דלת הזכוכית אותה הם אמורים לפתוח את אותה אסייתית יפהפיה מאחוריהם, איפה שעיניהם השאירו אותה פעם אחרונה שראו אותה. היא עשתה דבר מאוד מעניין.

היא התנשקה עם חברתה הבלונדינית.


תגובות (2)

אני לא בטוחה אם התכוונת לכך אבל… *כשהיית. סיפור מעניין, מפתיע בסוף. באמת שלא ציפיתי חחח, וואלה שאפו

08/06/2016 20:50

האמת שזה היה קצת מבולבל לא עמוק מדי ולא מעניין מדי חחח

09/06/2016 12:18
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך