טולי
טווב אז בשביל שבועות אני פירפיר וחדשה החלטנו לעשות פרק משולב!!! החלק הראשון יהיה אצלי, השני יהיה אצל פירפיר והחלק השלישי יהיה אצל חדשה. יש למה לצפות... כי הן מדהימות וסמכו עליי הן מוכשרות בטירוףף!! עכשיו לפרק... איך הוא לדעתכן? אהבתן?

להתחיל מחדש במקום חדש ♥- פרק 14

טולי 02/06/2014 2257 צפיות 11 תגובות
טווב אז בשביל שבועות אני פירפיר וחדשה החלטנו לעשות פרק משולב!!! החלק הראשון יהיה אצלי, השני יהיה אצל פירפיר והחלק השלישי יהיה אצל חדשה. יש למה לצפות... כי הן מדהימות וסמכו עליי הן מוכשרות בטירוףף!! עכשיו לפרק... איך הוא לדעתכן? אהבתן?

נקודת מבט תגל:
"בווקר טווב יפיפייה מכוערת" שמעתי מישהו צועק ומסית את הוילון בחדרי.
"אווושר עוף מכאן לא רוצה לראות ובטח לא לשמוע ממך" צעקתי בקול צרוד וכיסיתי את ראשי עם השמיכה הכחולה שלי.
"תגל לא מעניין אותי שאתה ושיר רקדתן עד מאוחר כדי להיות בכושר קומי יש לנו הרבה מה לעשות!" אושר הפציר בי בנוקשות. התיישבתי על המיטה כשהשיער על פניי. נראתי כמו הטינה אבל יפה יותר.
"את נראת כמו…" אושר התחיל לדבר.
"אני נראת כמו מה?! אתה יודע שלא כדי לעצבן אותי בבוקר נכון?! אני בלי אוכל ובלי רטלין!" צעקתי עליו כשנעמדתי ליד הדלת של המקלחת.
"אל תגידי לי… גם הרטלין שלך לוקח רטלין" אושר אמר בגיחוך.
"עומרי חייב להפסיק לתת לך ולבן לראות זגורי.. אתם מושפעים" מלמלתי ונכנסתי למקלחת. יום ארוך לפניי. צחצחתי שיניים ושטפתי פנים.
סירקתי את שיערי הגולש ואספת אותו לקוקו גבוה. לבשתי מכנס שחור עם גומי למטה.וגופיה שחורה עם ציור של בלו, נעלתי נעלי ספורט ויצאתי לחדר. אושר נרדם לי על המיטה. הוא נראה כזה חמוד!! הוא לבש גופייה לבנה שהבליטה את שריריו ומכנס קצר של אדידס.
"אושר קום!!!" צעקתי כשהתיישבתי לידו.
"את שטן אני נשבע לך! יש בנות שעובדות עם השטן אבל יש אותך שאת השטן בהתגלמותו" אושר מלמל כשהוא נפל מהמיטה שלי.
"תפסיק להתלונן בכיין אחד" אמרתי ונעלתי את חדרי.
"בוקר טוב" שיר אמרה קופצנית במיוחד… נו ברור היא מתה על ימי ספורט.
"בוקר עייף" בן מלמל ושיפשף את עייניו.
"אני מבינה שאתה לא מתלהב מיום ספורט" אמרתי בהלם, הבן הראשון שלא אוהב יום ספורט.
"מה יום ספורט?! היום? תשבעי" בן אמר ורץ למגרש.
"לפני שנייה הוא היה חצי נכה לא?" שאלתי כשהסתכלתי על בן רץ במהירות… יכול לרוץ באולימפידה.
"הוא מת על ספורט, אדרנלין" אושר אמר ונכנס לחדר אוכל.
"כן תאכלו ואז תגידו שאני ושיר שמנות" אמרתי בגיחוך.
"תהיי יפה ותסתמי…. בעצם תסתמי כי יפה את לא" אושר אמר בהתגרות ושם ביס בבורקס.
"הלוואי תיחנק מהאוכל ולא יעשו לך הנשמה" אמרתי והתחלתי לצחוק מכך שהוא התחיל להשתעל.
"אושר חלאס זה לא אמיתי אני יודעת" אמרתי אחרי כמה שניות שהוא ממשיך להשתעל.
"אושר!" צעקתי והתיישבתי לידו כשידי נותת מכות לגבו.
"ילדה אלימה שכמוך.. אני אראה לך מזה תיחנק" אושר אמר והתחיל לדגדג אותי.
"אושר אני דאגתי לך" אמרתי אחרי כמה שניות ששנינו נרגענו.
"אני מת עלייך" אושר אמר וחיבק אותי מהצד.
"יאללה בואו החוצה שמנים" בן צעק כשהוא נכנס לחדר אוכל.
יצאנו אחריי בן למגרש.
מור ידידה של אדם הייתה אחראית על הריקוד.
כל בן רקד עם בת, התאמנו על סלטות, סלסה, ריקודים סלוניים, ריקודי רחוב והמון סוגים. אחרי שעתיים של ריקוד עברנו לקטגוריה של הבנים: כדורגל.
בן ואושר היו באותה קבוצה.
אחרי 90 דקות של משחק כלומר שעה וחצי הקבוצה של אושר ובן נצחה. 3:0 .
"אין עליינוו מלכים!" בן צעק ונופף בחולצה כמו כל אחרי משחק.
"אני מוכשר ראית?" אושר שאל וחיבק אותי מאחורה.
"תהיה מוכשר אבל תתקלח אתה מצחין" אמרתי והלכתי לשיר.
"לאן?" אושר צעק.
"הכי רחוק מהסירחון שלכם" שיר צעקה וצחקה איתי.
"רעות" אושר צעק.
"אוקי חברים שבו על המזרונים" עומרי אמר, הוא היה לבוש טרנינג אפור של אדידס.
"אבל עומרי זה לא פייר אני קורע את כולכם במכות" אושר צעק.
"אושר אני מצפה שלא יהיה איתך בעיות מחר אחרת ריתוק וכך זה לגבי כולכם. בלי אלימות!" עומרי צעק. אולי רואים בו בתור חבר אבל אף אחד לא בודק את הגבולות שלו… טוב כמעט חוץ ממני מאושר.
"אושר בוא תלחם מולי" עומרי אמר, אושר חייך ונעמד.
"יופי יש לי הרבה להחזיר לך" אושר אמר והסתכל עליי. היחידה שיודעת מה שהיה ביני לבין עומרי זאת שיר, והיא לא סיפרה לאף אחד.
"הם יהרגו אחד את השני" שיר לחשה לי אחרי כמה דקות שאושר ועומרי נלחמים.
"רואים שיש להם רקע אישי. את" היא לחשה. טוב אני ואושר התקרבנו מלא לעומת עומרי שרק התרחקתי ממנו.
"המנצח הוא.. אושר" אדם הכריז. אושר נעמד וחייך אלי. חייכתי חיוך קטן והוא התיישב לידי. הוא לא היה חבול, כי זה מגע, בלי מכות מכות
"כל הכבוד" אמרתי ונישקתי אותו בלחי.
"לא אמרו לי שהפרס יהיה כזה מדהים" אושר אמר והסתכל עלי.
"אבל הוא יהפוך ליותר מדהים אחרי התור שלך" אושר אמר.
"נו תגל תלכי" שיר אמרה ונתנה לי מרפק בבטן.
"מול מי אני?" שאלתי.
"נופר" היא אמרה והסתכלה עלייה. יופי עכשיו תורי. אני אנצח אותה והיא תלמד שאני יותר טובה ממנה, והכי חשוב שאושר שלי.
נעמדתי מולה על המזרון. היא תקפה אותי כשלא שמתי לב ונפלתי. אחרי כמה שניות דחפתי אותה והפלתי אותה גם.
"אושר יהיה שלי את רק משחק" נופר לחשה לי באוזן.
"חתיכת…" מלמלתי והפלתי אותה שוב.
"פעם שלישית. המנצחת היא תגל" אדם צעק. התכופפתי לנופר.
"אל תתבלבלי את משחק זול. אני הדבר האמיתי בשביל אושר. תתרחקי" לחשתי לה ונעמדתי.
"יאללה בואי" שיר אמרה כשהיא אוספת את השיער, כמובן ששיר ניצחה היא חזקה.
"כן" אמרתי והתקדמתי איתה לכיוון החדרים. שיר עברה לחדר שלי והחדשה תהיה בחדר עם נופר. מסכנה החדשה.
"לכי לישון תגלושית מחר התחרות" שיר אמרה כשיצאה מהמקלחת.
"כן… טוב סיימתי לארוז את המזוודה שלי. תארזי את שלך, אני במקלחת" אמרתי ונכנסתי למקלחת.
אחרי שעה וחצי יצאתי. שיר ישנה במיטה והמזוודה שלה עמדה ליד שלי.
"מעניין… עם גם הפנימיה הקודמת שלי שם… פנימית עלומים" לחשתי ונכנסתי למיטה. מחר אני אגלה את זה.


תגובות (11)

פרק מושלםםםםםםםםם
תמשיכי!!♥

02/06/2014 18:28

עאעאעא אומייגאדדד איזה פרק מדהיםםםםםם
כמה אני אוהבת אותך?! הכי הרבה שבעולםםם את חלק ממני!!
אושררר אהובייייייי
אוהבתת מלאא חיים שלייי

02/06/2014 18:35

מושלםםםם, אני אוהבת את תגלל ואושרר <3
נופר תיכחדייי

02/06/2014 18:52

מושלמים שליייייייייייייייייייייייייייייייייייייי לאב אותם ושהיו ביחד
עומרי תמותתתתתתתתתתתתתת כבררררררררר
ונופררררררררר הלוואי תדרוס אותך משאית 89999999999000000000 פעםםםםםםםםםם
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
מדהיםםםםםםםםםםםםםםם

02/06/2014 19:59

מושלם מושלם מושלם !!!!!
טולי התעלת על עצמך!!!!

02/06/2014 22:13

מדהים!!! מושלם!!! אין מיליםםם!
המשך דחופפפ

02/06/2014 22:19

סיס זה פשוט מושלם!!
ואריאל אהוביי3>
אוהבת המוןןן3>

02/06/2014 22:24

יטעאעאעאעעאטטטט
אושררררררר שלייי המדהיםםםםם
תגליייייייייייייייייי תיהיו ביחד כבררררר
נופר אמן תיחנקי יאהבלה
תמשיכיייייייייי

03/06/2014 10:38

מוושלםם !!!!

03/06/2014 10:49

תמשיכי

03/06/2014 15:25
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך