טולי
מקווה שהבנתן מה באמת קרה.. אושר לא מאומץ על ידי ההורים של תגל הם פשוט דאגו לו מרחוק כדי שלא ישחדו בהם שהם אלה שרצחו את ההורים של אושר... וכן ההורים של אושר חטפו את תגל מסיבה שתגלו בפרקים הבאים. מקווה שאהבתן..

להתחיל מחדש במקום חדש ♥- פרק 31

טולי 08/06/2014 2121 צפיות 20 תגובות
מקווה שהבנתן מה באמת קרה.. אושר לא מאומץ על ידי ההורים של תגל הם פשוט דאגו לו מרחוק כדי שלא ישחדו בהם שהם אלה שרצחו את ההורים של אושר... וכן ההורים של אושר חטפו את תגל מסיבה שתגלו בפרקים הבאים. מקווה שאהבתן..

נקודת מבט יוסי:
"הגיע הזמן לספר לירדן הזה את האמת, שלא אימצנו את אושר. הרי אושר גדל ברחוב הוא ברח מאיתנו. אתה חושב שאימצנו אותו רק בגלל ששלחת שומרים לשמור עליו מרחוק, היית דואג לו לאכול אבל זה לא נקרא לאמץ יוסי!" שרית התלוננה בפני כרגיל.
"אני שמרתי עליו אני האכלתי אותו בלי שהוא ידע זה יותר טוב" אמרתי באדישות.
"יותר טוב ממה?! יוסי הוא גדל ברחוב כי רצחת את ההורים שלו!" היא צעקה עליי שוב. אני שונא שצועקים עליי אבל רק בגלל שהיא בהריון אני סותם את הפה.
"עדיף שירדן יחשוב שהם אחים חורגים אחרת הוא ינסה לפגוע בתגל" אמרתי באדישות.
"האדישות שלך תהרוג אותה! את הבת היחידה שלך!" היא צעקה שוב. היא רק צועקת ומתלוננת. הגבר שיוציא ספר להבין נשים אני מצדיע לו.
"שרית לקחו לך את הילדה יומיים אחרי הלידה שלך, אחרי זה ביקשת לשלם לבלש פרטי שלא יספר לה את האמת כדי לא לערב אותה שילמתי, אחרי זה אמרת שלא אכפת לך והוא סיפר לה, ירדן גילה לה אבל בחייאת ראבק תסבירי לי מה את רוצה?!!" אמרתי בעצבים אבל לא צעקתי. שלא יגלו את האמת ויותר מזה שירדן לא יגלה.
"הבת שלך נחטפה ונזרקה ברחוב! אני רוצה שתנקום" היא אמרה בכאב.
"במשך 16 וחצי שנה יש לי נטל על הכתפיים שלקחו ממני את המלכה שלי, את הבת שלי! חיפשתי אותה בכל מקום אפשרי, הפכתי עולמות, נתתי לך לשפוך דמים של אנשים אבל רק עכשיו קיבלתי אותה חזרה והיא לא רוצה בי. אני רוצה נקמה. אני בהריון חודש שני אני לא רוצה שהבן שלי יחטף גם" שרית אמרה בכאב.
"זה כאב של אמא, אתה לעולם לא תבין" היא אמרה. כאב לי שהיא חושבת ככה.
"תגל הבת שלי! היורשת שלי! היא תמשיך את מקומי כאן! רצחתי את החוטפים שלה מי את חושבת שהחוטפים שלה?! החוטפים שלה הם.." אמרתי ועצרתי. היא בהריון זה יפגע בה.
"מי חטף את הבת שלי? דבר כבר" היא צעקה עליי.
"ההורים של אושר אסולין, בגלל זה רצחתי אותם ולקחתי את אושר תחת חסותי ככה זה הוריד ממני את האשמה, אבל בחיים לא הייתי חותם על מסמכי אפוטרופוס שאני אהיה האבא שלו" אמרתי בזלזול, לא זלזול באישתי, אלא באושר, בהורים שלו.
"הוא לא אשם שהורים שלו כאלה" שרית אמרה והתיישבה על הספה לידי.
"במשך שנתיים את היית בדיכאון, ניסית להתאבד, רצית למות, בכית וזעקת לשמים. לא יכולתי לספר לך ולהעיר את כל הזכרונות הכואבים האלה כשהם כבר נרפו ממך מעט" אמרתי והחזקתי בידה.
היא הנהנה ונישקה אותי.

נקודת מבט תגל:
חזרתי הבייתה עם עומרי, הוא בא לאסוף אותי. אני ממש לא הולכת לספר לו מי הם ההורים שלי, לפחות עד שאני אהיה בטוחה בעצמי.
עומרי ממעמד גבוה יחסית, יש לו כסף הוא מסודר, אם הוא או המשפחה שלו יגלו עליי או על משפחתי הוא יפרד ממני באותה שניה.
הנחתי את ראשי על החלון והסתכלתי לבחוץ
בעבר כשהייתי מסתכלת בחוץ, בחלון, לאופק, המראה היה רגיל למדי אבל עכשיו במצבי.. העצים, הצמחים, הפרחים היו מהממים, אבל הדבר שהכי משך לי את העין היה המרחק.
מרחק ענקי, יכולת לזוז ללא פחד. המרחק משנה הכל.
המרחקים המימדים העצומים הכל נראה לי גדול יותר, יפה יותר, מושך לעין יותר.


תגובות (20)

נו תעשי כבר מפגש בינה לבין ההורים שלהה!!
אני מכורההה
תמשיכיי דחוף חייםשלי3>

08/06/2014 20:12

וואיי,אמא איזה סבטוחה. נעשה סדר
תגל נחטפה ע"י ההורים של אושר.
ההורים של אושר נרצחו ע"י ההורים של תגל.
ההורים של תגל יודעים מי היא
תגל לא רוצה שידעו
אמא מוושלם

08/06/2014 20:13

אהובתייי מושלםםםםםם

08/06/2014 20:20

תמשיכיייייי

08/06/2014 20:25

די מושלםם תמשיכיי

08/06/2014 20:32

יואווו מתה על הדרמה הזאת!!!!
את ה-דרמה קווין אבל לטובה כמובן…

08/06/2014 20:43

    חחח תודה <3

    08/06/2014 20:44

    בבקשה מאמיי את הרווחת את זה ביושר♥

    08/06/2014 20:50

    וואי קוראים לך נסיכה ואת באמת נסיכה חח♥♥

    08/06/2014 20:54

    ולך קוראים טולי וזה כזה גוצ'י כזה…..
    טוב זה לא הכי קשור אבל…..
    תמשיכי להעלות אני במתח….

    08/06/2014 20:58

המשךךךךךך המשךךךךךך המשךךךךךך אני דורשת המשךךךךך בבקשה!!!!

08/06/2014 20:43

אני יגיד את זה עוד 100 פעם אני מאוהבת בסיפור הזה
כל כך מסובך מסכנים תגל ואושר מלחמה בין ההורים והם אלו שנפגעו מכל הסיפור

08/06/2014 20:47

וואי איזה סיבוך.. חחח ושיחקת אותה היום עם ה-5 פרקים ;)

08/06/2014 21:02

אומיגאדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד אני מתה מסכנים גם אושר וגם תגל ולא מעניין אותי יוסי הזה אני רוצה את תגל ואת אושר ביחדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
תמשיכיייייייייייייייייייייייי

08/06/2014 21:25

אחממממ יפההה שלי מדהימהההההה איזה פרק מושלםם ואני בטוחה שההמשך שלו יהיה יותר מושלם!!
אוהבת ומכורה עד אין סוףףףף

08/06/2014 21:35

תמשיכי. קצת הסתבכו לי העניינים אבל הכל בסדר (:
אוי ואבוי אני נשמעת לא מתלהבת.
קיצר אני כן מתלהבת רק לא יכולה לשתף את זה. חחחח, עזבו.

08/06/2014 22:05

    במה הסתבכת אני יסביר לך..

    08/06/2014 22:10

אוחחחח יפה שלייי
מאוהבת בסיפור שלךךךךךךך
תמשיכיייי❤️❤️❤️
אהובתי תודה על ההקדשה !!

08/06/2014 22:41

שיאוו איך אני תמיד מפספסת את הפרקים?!?!
אני הלכתי לישון צהוריים וקמתי בשמונה,צעשיתי שב, ועכשיו השלמתי את כל הפרקים שהעלת היום. ויש לי דבר אחד להגיד לך, אני חולה על הסיפור שלךךךך!!!!!!!
ואיזה כיףף הקדשת לי פרק!!!! (למרות שזה כמה פרקים קודם.. אבל אני עדיין חולה עלייך❤❤❤)
אז תמשיכי במהירות את השלמות הזאתת!!!!!!
ותגל צריכה להיות עם אושר!!! עומרי חמוד אבל אין על אושררר!!
אהוב ליבי❤❤❤❤❤❤❤
מאוהבת בך טולי טיטולי (כינוי חדש❤)

08/06/2014 23:16

    שתדעי שאת המודל לחיקוי שלי, האיידול שלי באתר הזה!! אני מאוהבת בך ובכתיבה שלך!!
    זה כבוד ענק בשבילי שאת אוהבת את הסיפור שלי! אני ממש שמחה שאת אוהבת אותו <3
    ולילה טוב הדרושיית שליי (כינוי חדש שלך) <3 <3

    09/06/2014 00:07
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך