טולי
אוהבת מלאא :*

להתחיל מחדש במקום חדש ♥- פרק 34

טולי 09/06/2014 2177 צפיות 15 תגובות
אוהבת מלאא :*

נקודת מבט אושר:
אחרי הנשיקה הייתי בעננים, לא הייתי בכלל פה.
היא נישקה אותי, היא אמרה שהיא אוהבת אותי.

***
"אני אוהבת אותך אושר אבל אני צריכה זמן" תגל אמרה כשהתנתקנו מהנשיקה.
"לא נו תגל עד שחזרנו את רוצה לקחת הפסקה שוב?" שאלתי מבואס, אני מיואש אני זקוק לה נואשות.
"לא נפרדים פשוט נשמור על פרופיל נמוך, עד שאני אדע איך לא לפגוע בעומרי" היא אמרה בהתגוננות, היא רוצה אותי בדיוק כמו שאני רוצה אותה אז למה לסבך הכל?!
"אנחנו ביחד נכון תגל? את לא מתחרטת על הנשיקה או משהו?" שאלתי בחשש, כן אני נשמע כוסית וקוקסינל אבל אני מאוהב, אני לא רוצה לאבד אותה.
"איך אני אפרד ממך? איך אני אחיה בלעדייך?" היא אמרה ונישקה אותי נשיקות קטנות על הפה.
"אני אוהב אותך" אמרתי ונישקתי את אפה.
הכל בה נראה עדין, רך וטוב. היא ילדה טובה שנפלה בגורל של הורים רעים. אני אוהב אותה ולא משנה מה אני אלחם למען שנינו.
***

"אם תחייכי הגשם ייפסק והשמש שוב תזרח, לאן שלא תלכי אל תשכחי קחי אותי איתך.
אל גן העדן שחלמנו אז לבנות בתוך עולם של אשליות
אני ואת הולכים יחדיו.." שרתי לתגל כשיצאנו לכיוון החצר.
"תפסיק לשיר יהיה גם בסוף" היא אמרה מצחקקת כשנישקתי אותה בצוואר, נקודת החולשה שלה.
"אז תחייכי והוא ייפסק" אמרתי ונישקתי אותה נישקה על האף. היא צחקה והמשיכה ללכת כשהיא מושכת אותי מהיד.
"אני מתגעגע למגע שלך תגידי לי לאן.
לאן אנחנו ממשיכים מכאן הרי את כל כך רחוקה ממני ולא הכל מושלם" שרתי כשהגענו לדשא.
"תפסיק עוד יגלו אותנו" תגל אמרה בצחקוק כשהיא מנסה לשחרר את ידה מידי.
"אז שיגלו, את הכי חשובה לי בעולם. כולם צריכים לדעת שאת האישה שלי לחיים" אושר אמר וצחק כשהסתרתי את פניי בעזרת ידי.
"אני אוהב אותך" אמרתי ונישקתי את ידה.
"גם אני אוהבת אותך" תגל אמרה וחייכה.
"אני אמות בשביל החיוך הזה" אמרתי והיא צחקה. הרבה זמן שלא ראיתי אותה ככה.
"שיט" היא עצרה פתאום והסתכלה עליי בהלם.
"מה יש לך? נגמרו לך הבטריות?" שאלתי בצחקוק.
"יש לך חברה" היא אמרה בפה פעור.
"כן את, טוב שנזכרת" אמרתי בצחקוק והיא נתנה לי מכה בחזה.
"לא, אור" היא אמרה.
"אז מה הבעיה? נשלח לה הודעה מה את משוגעת?" שאלתי והוצאתי את האייפון מהכיס.
-הקופה- ככה היא רשומה אצלי, לעומתה תגל רשומה בתור אהבת חיי.
"תקשיבי זה לא אני זה את, הבנתי שמגיע לי יותר טוב ממך, היה טוב ביי" שלחתי והראתי לתגל.
"אם אי פעם תפרד ממני ככה, תרשום צוואה" היא אמרה וצחקה מעט.
"אני בחיים לא אפרד ממך זה ההבדל" אמרתי וחיבקתי אותה מאחורה
"אתם זוג??" שיר צעקה וכולם הסתכלו עלינו.
"רכלנית תנשקי את בן ותהיי בשקט" צעקתי ותגל צחקה.
"אנחנו הזג הכי יפה בעולם, גם כשאף אחד לא יודע את זה" לחשתי לה באוזן והלכתי לשבת עם בן.
-אהבת חיי- האייפון הבהב.
"הסיגריות שלך לפח יש ברור?" תגל שלחה לי והסתכלה עליי בחיוך.
"כן המפקדת" שלחתי ועשיתי לה נשיקה באוויר, היא הסתכלה לכיוון השני והפכה לאדומה.
"המפקדת תגל בשבילך" היא שלחה והכניסה את הגלאקסי שלה לכיס.
אני מאווהב!!

נקודת מבט תגל:
הרגשתי את העיניים של אושר מסתכלות עליי, אהבתי להרגיש ולדעת שהוא שומר עליי. אני אוהבת אותו. אני מרגישה את הרטט והצמרמורות בגופי כשהוא נוגע בי.
אני משתגעת מרוב מחשבות אליו, אני צמאה לעוד ועוד נשיקה ממנו.
אני מרגישה שהריקנות שהרגשתי נעלמה, אושר מילא את החלל הריק שבי באהבה.
אלוהים יודע איך הסכמתי ואיך נתתי לעצמי להתאהב בו, כשאני יודעת שיש סיכוי שאני אפגע.
מאז שהייתי קטנה פחדתי מלהתאהב.
לא רק זה, עכשיו אני זוכרת את הכל, חוץ מדבר אחד והכי חשוב, אושר. כאילו אחרי הזיכרון הקטן של הנשיקה זהו כל השאר נעלם כלא היה.
אני רוצה לדעת את מה שקרה בינינו כי זה ההיסטוריה שלנו, זה החיים שלנו.
"תגל את בסדר?" אושר שאל וחיבק אותי.
"מה אם אני לא אזכר בך? בנו?" שאלתי בחשש.
"אז ניצור זכרונות חדשים והרבה יותר טובים. ניצור לנו סיפור אהבה מהסרטים, כמו בסרט הזה שאת אוהבת טימניק שטיטניק. אני אוהב אותך ואת אותי. יש לנו את כל מה שצריך בשביל הסיפור שלנו הבנת?!" אושר שאל והנהנתי בראשי.
"אנחנו ניצור סיפור חדש וזכרונות חדשים, אל תוותרי. אני איתך תמיד" אושר אמר ונישק את קודקוד ראשי. חייכתי וחיבקתי אותו. אני אוהבת אותו אבל אני אוהבת יוותר את ההרגשה שהוא לידי.


תגובות (15)

אווווווווווווווו הם מושלמים ביחד עכשיו צריך להוריד את ירדן ואיך קוראים לאבא שלה?חחחחח

09/06/2014 13:11

    לאבא שלה קוראים יוסי…

    09/06/2014 13:19

וואייי טולל השיר כל כךך הוסיףףף וגרמת לי לבכותתת כרגעע מהתרגשותתתת!!
אני מאוהבתתתתתת
יפההה שלייייי אוהבת מיליוניםםםם ותמשיכיייי

09/06/2014 13:13

אני סנילית קצת אז אני רוצה שירדן ויוסי יכחדו כבר

09/06/2014 13:23

תמשיכי את השלמותתת

09/06/2014 13:47

איזה נושי הם ביחד
והשיר מהמם

09/06/2014 13:51

דיי איזה נושיםםם
פרק פשוט נושיי תמשיכייי!!

09/06/2014 14:11

הדבר הכי מדהים בפרק זה לקרוא אותו כשהשיר מתנגן… וואו פשוט וואו.
את מושלמת , פשוט מוכשרת ברמות.
אהבתי מאוד מאוד והתרגשתי כל כך , מדרגת חמש!♥

09/06/2014 14:44

איזהההה נושיםםםםם
תמשיכיייייי

09/06/2014 14:45

את מעלה פרקים בתדירות ממש גבוהה! אני בקושי מספיקה לעקוב!
זה מרגיש כאילו רק לפני שנייה היינו פרק 24!

09/06/2014 14:47

    חחחחח זה טוב או רע?

    09/06/2014 15:46

צריך להוריד את אבא שלה מה נראה לווווווווווווווווווווו שום אושר אסולין לא ימות פההההההההההההההההההההההההההההההההה
תמשיכייייייייייייייייייייי איזה נושים הםםםםםםםםםםםםםם אני מאוהבתתתתתתתת

09/06/2014 15:09

אוווו זה כזה רומנטי,אני מאוהבת בזה תמשיכי!
תגשר המושלמים חחחח מאוהבת,מאוהבת ומאוהבת .. באושר ובסיפור ובתגל אבל בך במיוחד <3

09/06/2014 15:22

קיטשי קיטשי ושוב פעם קיטשי,אבל רק בגלל שזה הסיפור שלך אני אוהבת אותו3>
תמשיכיי

09/06/2014 15:24

תמשיכייי ואיזה כיףף שאת ממשיכה מהרר יש כאלה שחודשים לא מעלות כל הכבוד לך אני לא חושבת שאני הייתי עומדת בזה חחחח תמשיכייי

09/06/2014 18:55
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך