להתחיל מחדש

22/12/2015 586 צפיות אין תגובות

״אלי חזרת אני לא מאמינה שאת פה״ קפצה עלי בחיבוק עדי החברה הכי הכי שלי מאז ומתמיד, נאנחתי וחיבקתי אותה ״כן גם אני עוד לא מאמינה,סוף סוף בבית״ .

היי שמי אליאן בת 22, רזה,גמדה יחסית לגילי שיער חלק למטה טיפה מסולסל עם גווני שמש,חזה קטן,תחת קטן ועגול,עיניים חום בהיר שנוטות לירוק,לפני כשנה איבדתי את אמא שלי אחרי לחימה קשה וממושכת במחלה הארורה שנקראת ״סרטן״ ועד היום אני לא יכולה לבטא את שמה,אני חיה עם אבא וחמשת האחים שלי
מיכאל-אחי הגדול בן 26 עומד להתחתן בעוד כחצי שנה עם חברתו נופר
אנאל-תאומה של אליאור נשואה פלוס אחד אחיין שלי נתנאל שאני מכורה אליו גרה לידנו
בן-אחי הסטוציונר בן 24 חי את החיים ואחרי שאמא נפטרה דואג לי לכל בני הבית ומרים אותנו תמיד שאנחנו נופלים
מתן-אחי הקטן בן 18 סיים יב ובקרוב צריך להתגייס לגולני עושה שטיות משחק בבנות אבל נותן כבוד שצריך
ליאור-אחותי הקטנה בת 14 הנסיכה של הבית
וכמובן אבא שלי הגדול מכולם הדבר הכי יקר לי בעולם אושרי

כמה חודשים אחרי שאמא נפטרה היה קשה לי להיות בבית ונסעתי לדודה שלי ברמת הגולן להתאוור קצת זה נמשך כמעט שנה שלמה שחוויתי עולם אחר ממה שאני לטייל שם בשדות ובהרים,ללכת יחפה,להתרחץ במעיינות לא לפחד להתלכלך ובעיקר לחיות,שנה שלמה שלא יצאנו,הלכנו לאירועם שמענו מוזיקה או יצאנו למסיבה ועכשיו קצת אחרי השנה אנחנו מנסים להתחיל מחדש שהיא איתנו ולצידנו תמיד בלב ובזיכרונות.
הגעתי לבית אחרי נסיעה ארוכה בערך ב2 בלילה אני הכי בחורה מהשכונות לא מהשכונות עם הוילות אלא מהשכונות עם הבניינים שיש כמה כניסות ברוך ה׳ הבית גדול וכסף אף פעם לא היה חסר, מתן ובן באו להרים את המזוודות ואני נפלתי למיטה מרוב עייפות,קמתי בשעה 10 ושלחתי לקבוצה של השכונה סלפי עם הכיתוב ״סוף סוף במיטה שלי בבית שלי״ 10 דקות אחרי זה כבר היה תקתוק בדלת ומי עם לא עדי החברה שלי טובה מגן סימה ועד היום ועכשיו אנחנו פה יושבות אצלי בחדר מתחילה בסיפור חיי ״להתחיל מחדש״..

פרק 1

״נו אז לא הכרת שם איזה קיבוצניק,בן כפרי או משהו בסגנון״, ״חחח לא גברת עדי בפעם המליון אבל בהזדמנות אני יקח אותך לשם את תאהבי את המקום״ אמרתי לה בזמן שאני ועדי שותות את הנס של הבוקר ״אז מה עושים בשביל החזרה שלך לשכונה?״ ״לא עושים כלום ניצא מתישהו״ ״אני יחשוב על משהו״ זרקה עדי לחדר בזמן שהיא שהניחה את הכוס נס שלה בכיור ״תהיי מוכנה ליציאה אני יעדכן אותך״ אמרה נשקה לי קלות במצח ויצאה מהבית, איי עדי עדי מה יהיה הסוף איתך כל היום לבלות חשבתי לעצמי בזמן שאני נכנסת למקלחת אחרי 20 דקות של מקלחת טובה וכיפית במים שורפים כמו שאני אוהבת יצאתי מהמקלחת שעל גופי מגתה גוף ומגבת לשיער,נכנסתי לחדר וראיתי את אהבת חיי ישן לי על המיטה ״מתי הוא הספיק להגיע חשבתי לעצמי״,לקחתי לעצמי לבנים ואת הבגדים שהכנתי וחזרתי על עקבותי לחדר של ליאור,שמתי על עצמי קרם גוף ג׳ינס בצבע כחול כהה וחולצה חמודה עם כוכבים לבית-גם ככה אין לי לאן לצאת כרגע אין צורך להשקיע יותר מידי,חזרתי לחדר שלי והריח שלו כבר הספיק לעטוף לי את כל החדר סירקתי לעצמי את השיער ונכנסתי בשקט למיטה מחבקת אותו הכי חזק שיש!!
״סיימת?״ שמעתי לאחר שנייה שנה חיבקתי אותו ״כן״ עניתי והצמדתי אותו אלי מחבקת הכי חזק שאפשר, ״יאא רק אלוהים יודע כמה התגעגעתי לחיבוק הזה״ אמר והצמיד אותי עוד יותר אליו בזמן שאני שוכבת תחתיו והוא מעלי אם הראש שלו בין הצוואר לשיער שלי והוא מלטף אותי גורם לכל גופי להצטמרר רק מהמגע שלו ״היית באימון?״ שאלתי למרות שאת התשובה כבר ידעתי ״כן כפרה,עכשיו קצת לנוח״ אמר בזמן שהראש שלו על החזה שלי ואני מתרגשת מכל נשימה שלו..אליאור שלי


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך