Shaked_1D
המשכתיי.. ;-)) פרק חמווד!
תגיבו בבקשה שאני אדע אם להמשיך, ואיך.
אוהבת שקדוש :-*
תודה לכול מי שקורא 3>

לה לה לנד- פרק 2

Shaked_1D 03/12/2012 1333 צפיות תגובה אחת
המשכתיי.. ;-)) פרק חמווד!
תגיבו בבקשה שאני אדע אם להמשיך, ואיך.
אוהבת שקדוש :-*
תודה לכול מי שקורא 3>

בפרק הקודם: ניפגש בשמונה בקניון״ שמעתי צעקה מהקו השני ואז נייל ענה לי״ אוקיי. נבוא לאסוף אותכם. רגע איפה את גרה??״
אחרי שאמרתי לנייל איפה אני גרה יצאתי בשקט מהמטבח שקלואי מאחוריי, ״ מיזה? מה קרה? הכל בסדר?״ קלואי לא הפסיקה לשאול שאלות. הגענו לסלון, נעמדתי באמצע, כחכחתי בגרוני ושכולם הקשיבו צעקתי ״יש לנו פגישה עם וואן דירקשן!״ אתם יכולים לנחש מה היו התגובות: צעקות, יותר נכון צרחות! חיבוקים או במילים אחרות: בואו נמחוץ את אמה עד שאין לה אוויר!! ואני פשוט עמדתי שם, ולא עשיתי כלום, חיכיתי שיתחילו השאלות. ״ מתי? איפה? למה? איך?״ ועוד כל מיני שאלות נזרקו לחלל החדר מחכות לתשובה, ואני עמדתי שם כמו מטומטמת עם חיוך דבילי על הפנים שמי שהיה רואה אותי היה בטוח שאני פסל! הבנות ניערו אותי כלכך חזק שמתי שהו השתחררתי מהעמידה הזאת והסברתי להם הכל. השעההייתה כבר שבע וחצי ואנחנו עוד לא התארגנו ולא נעים לאחר הרי הם אוספים אותנו.. אז מהר רצנו להיתלבש: קלואי לבשה גופייה לבנה נופלת שנראתה עליה מהמם! עם גינס בוייפרנד קרעים ונעלי עקב שחורות, אנה לבשה שמלה צמודה סגולה עם נעלי עקב שחורות, אמילי לבשה שורט גינס גופייה עם הדפס וז׳קט בלייזר עם אולסטר ואני לבשתי את נעלי העקב הורודות שלי, גינס צמוד שחור וחולצה רופפת לבנה עם הדפס ורוד. לבסוף היינו מוכנות אחרי איפור וסידור שיער וירדנו למטה להפתעתנו הם חיפו לנו שם עם שני ג׳יפים שחורים.״ היי אני הארי״ קטע את חוט המחשבה שלי נער נאה במיוחד עם תלתלים חומים ועיניים ירוקות.״ היי אני אמה״ השבתי בחיוך, אך אנה, אמילי וקלואי קפצו עליו וביקשו להצטלם.. איזה חברות פדחניות יש לי! ניגשתי לנייל- הוא היחיד שהכרתי. ״היווש״ אמרתי בחביבות. ״היי״ השיב לי נייל ״בואי אכיר לך את כולם״. נייל תפס בידיומשך אותי למכוניות שחיכו בצד הכביש ״ זה ליאם״ הנער קצוץ השיער דיבר אליי עכשיו ״ אני ליאם, נעים להכיר :)״ ״היי אני אמה״ השבתי בחינניות ״מה קורה?״ הוא ענה לי בחיוב, באתי לשאול אותו שאלה אך נייל משך בידי וגרר אותי לאותו השני ״זה לואי, וזאת אלינור חברה שלו.״ למה כולם פה כאלה חתיכים חשבתי לעצמי ואז נזכרתי שתורי להציג את עצמי ״ היי, אני אמה ;)״ השבתי ושוב נייל הזה גרר אותי לאיפה שהארי פגש אותי לראשונה ״ נייל, תן לי לדבר איתם! הם נראים נחמדים! הוא מיד ענה לי״ אני יודע שהם נחמדים הם כמו אחים שלי! אבל אל תדאגי יהיה לך את כול הזמן שבעולם להכיר אותם לעומק.. בינתיים בואי תכירי את השמות שלהם לפחות.. חח״ הוא גיחך ואני חייכתי, החיוך שלו מושלם! ״אוומייגדד!!״ ״זה זאיין״ צרחתי שמה כמו משוגעת ואף אחד לא הבין איך אני מכירה דווקא את זאיין! ״ אתה חבר של פרי מליטל מיקס!״ צעקתי שוב כדי להסביר את עצמי. ״ אני מעריצה גדולה שלהם(מיקסרית)!! תוכל להשיג לי חתימה??״ עשיתי פאפיי פייס תוך כדי ונראתי כמו ילדה קטנה שרוצה סוכריה. כמו החלו להתפקע מצחוק! אפילו נייל! ואני הייתי מאוד נבוכה באותו רגע שרצתי הבייתה בבהלה. ״את לא צריכה להתבייש״ שמעתי קול לא מוכר.. או לפחות לא קול שזכרתי ״ להביא לך מים״ שאל שוב הקול ואז הרמתי את ראשי וראיתי את זאיין עומד מולי משיט לי כוס מים. ״ לא תודה״ עניתי ״תודה לך, אני מצטערת אם גרמתי לך למבוכה״ אמרתי מקווה שלא גרמתי נזק. ״ הכל בסדר״ הוא אמר וחייך שולח אליי את ידו ועוזר לי לקום. קמתי בתנופה מה שגרם לי להיצמד אל זאיין ממש קרוב שיכול לשמוע את פעימות ליבו, את נשימותיו השקטות וראיתי מקרוב את שפתיו המושלמות שנהפכו לחיוך כאשר הוא ראה אותי בוהה בשפתיו ״ סליחה״ אמרתי והתנתקתי ממנו, למרות שהייתי יכולה להישאר כך תמיד! ״כדיי שנצא הם בטח דואגים״ זאיין אמר ואני הסמקתי- מה יש לי! יצאנו שנינו וכולם כמובן התחילו לשאול שאלות. אנה, אמילי, קלואי ונייל התנפלו עליי במהרה לא מותירים לי מרחב. ״ אל תדאגי אין יותר פדחניות ממנו!״ אמרו לי חברותיי בעוד שנייל אמר לי ״אין יותר פדחננ ממה שקרה בקולנוע!״ וכולנו התפקענו מצחוק.
״טוב ניסע?״ הארי אמר וכולם ענו בחיוב. ״ליאם, קלואי ואמה- בואו איתי״ אמר הארי. ״ אני רוצה לשבת עם אמה״ זאיין אמר ואני הסמקתי ושוב פעם אותו דבר ההרגשה החמימה הזאת בלב ההרגשה שהעולם עוצר, הרגשה כמו בלהלהלנד! אך הפעם זה היה שונה הפעם זה היה יותר חזק, יותר עוצמתי,יותר חשוב לי.למה זה?? הארי עוד פעם קרא את חוט מחשבתי ואמר ״טוב אנה בואי איתי במקום וכול השאר תיסעו עם לואי ואלינור״נכנסנו למכונית והחלנו בנסיעה. ישבתי ליד זאיין וההרגשה בלה לה לנד חזרה- אותה הרגשה שאין לי מילים להסביר אותה! ואז נייל התיישב לידי וההרגשה התעצמה!!! מה קורה לי? זה אף פעם לא החה בתדירות כזאת גבוהה?? אולי השתנתי? אולי התגברתי על האבל של אחי? זה לא משנה עכשיו טוב לי!!!


תגובות (1)

להמשיך?

04/12/2012 11:32
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך