Shaked_1D
לא היו תגובות על הפרק הקודם.. אז אם אתם רוצים המשך תגיבו!
פרק קצר.. הפרק הבא יהיה ארוך!! ;))

לה לה לנד- פרק 3

Shaked_1D 04/12/2012 1221 צפיות 3 תגובות
לא היו תגובות על הפרק הקודם.. אז אם אתם רוצים המשך תגיבו!
פרק קצר.. הפרק הבא יהיה ארוך!! ;))

לה לה לנד- פרק 3
בפרק הקודם:מה קורה לי? זה אף פעם לא היה בתדירות כזאת גבוהה?? אולי השתנתי? אולי התגברתי על האבל של אחי? זה לא משנה עכשיו טוב לי!!! 
~נקודת מבט של זאיין~
נכנסנו למכונית וישבתי ליד אמה באיזשהו מצב הזרוע שלה נגעה בשלי והרגשתי צמרמורת בכל הגוף, צמרמורת מוזרה ונעימה להפליא! כל הנסיעה היא דיברה עם נייל ואני ניסיתי לפתוח בשיחה ״אהממ..״ היא הסתכלה עלי! זה כזה מושלם!! אני אשכרה פנגירלינג עכשיו! ״ אמרת משהו?״ היא השיבה לי ואני מרוב המבוכה אמרתי ״לא כלום..״ הרגשתי ממש מטומטם!
~נקודת מבט אמה~
כל הנסיעה דיברתי עם נייל, הוא מקסים ואמיתי כזה אבל חיכיתי שזאיין ידבר. רציתי לשמוע את הקול הרך שלו עוד פעם, רציתי שהוא יפנה אליי!
״אהממ..״ הוא פתאום אמר ואני חטפתי שבץץץ!! מה שחיכיתי לו כלכך הגיע ואני כמו מטומטמת אין לי מה לומר אז אמרתי ת׳דבר הכי פחות מטומטם שיכולתי לחשוב עליו ״אמרת משהו?״ ניסיתי להישמע אדישה אבל מבפנים הלב שלי רץ מרתון ורכמו שכבר תיארתי ההרגשה בלה לה לנד לא מפסיקה שאני עם הבנים האלה!!
~נקודת מבט נייל~
דיברנו ודיברנו ודיברנו.. כל הנסיעה כמעט!! היא מדהימה ומיוחדת כל פעם שאני מדבר איתה אני מרגיש שהבטן מתהפכת, המוח נמחץ, הפה לא זז ואני מתפגר לאט לאט. אני אוהב או.. רגע! מה?!! יכול להיות שהתאהבתי??
~נקודת מבט זאיין~
היא דיברה אלי! אני עדיין בשוק! רגע! יש לי חברה שאני אוהב אותה והיא אותי.. לא זאיין! אסור לך להתאהב!!! אבל אני חייב לשמוע את הקול שלה.. אני חייב שהיא תסתכל אליי עם העיניים המדהימות האלה שוב.. אני צריך אותה!
אזרתי אומץ ושאלתי אות ״אז את אוהבת את וואן דירקשן?״ שאלתי אותה את השאלה הראשונה שעלתה לי בראש ואז רק קלטתי מה עשיתי!! שאלתי אותה עם היא אוהבת את הלהקה שלי- אותי!
דאמטטט!!! היא תחשוב שאני מטומטם!!
~נקודת מבט אמה~
הוא לא שאל את זה עכשיו!! רגע.. הוא כן! אמה לנשום. לנשום. לנשום.. אוקיי. אני אנסה להיות אדישה ״מה?״ מטומטמת! מטומטמת! מטומטמת! אני מטומטמת!!! ״ את אוהבת את הלהקה שלנו?״ הוא שאל עם קול המלאך שלו ואני מתמוגגת מבפנים..מה להגיד לו? אני חושבת שאתם יפים ואף חתיכים ביותר ואני חושבת שאני מאוהבת בשניים ממכם ואני רוצה ילדים ממכם?!?!?! מה שעבר לי בראש ומה שאמרתי לו היה לגמרי שונה ״לא ממש הכרתי אותכם קודם, כמו שכבר הבנתם אני מיקסרית אז אתה יודע אני יודעת מי חבר של הבנות שאני הכי מעריצה בעולם אז יכול להיות שגיגלתי אותך פעם..״ כבר הזכרתי שאני פדחנית ברמות? כי אם לא עכשיו אתם רואים כי רק אני יכולה להגיד שנייה אחרכך ״באלכם להצטלם איתי?״ אני חושבת שזה היה חיוך על הפנים של זאיין אבל אני לא בטוחה.. אני מאוד מקווה שכן! הוצאתי את האייפון פתחתי את המצלמה קירבתי אליי את זאיין ונייל חייכתי וכך גם הם ואז התחלנו לעשות פרצופים.. הם כאלה מושלמים! מצאתי דרך לקרב אליי את זאיין ונייל חח״בואו עוד תמונה..״ אמרתי בתקווה שנצטמצם עוד פעם כדי להיכנס לתמונה אך הפעם שניהם נתנו לי נשיקה על הלחי ואני הייתי בלהלהלנד!!!!!! השפתיים הרכות שלהם, הנשימות המרגיעות, הקרבה המידבקת, להרגיש את חום גופם עליי.. הרגשתי מושלם לא רציתי שהרגע הזה ייגמר! אך מתישהו זה נגמר והגענו לקניון..
~נקודת מבט לואי~
זאיין נראה מאוהב, כל מילה שלה הוא נהיה נבוך וחסר אונים כמו כלבלב.. הוא מנהג כמו ילד מאוהב לא כמו זאיין מאוהב!רק שלא ישכח את פרי!! ונייל מסנוור ממנה כאילו היא השמש!! מה יש להם אלה?? התחרפנו מאהבה??


תגובות (3)

תתממשיכי זה ממוושללם ואם את רוצצה את יכולה ללקרוא את שלי גם אני חסרת קוראות חחח <3

05/12/2012 05:20

תמשיכיייי !!

05/12/2012 10:47

סליחה על העיכוב.. מחר יהיה פרק :))

06/12/2012 04:49
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך