סורי שהפרק קצר אבל העלתי 3 פרקים במכה מקווה שאהבתן :)

"לונדון הנה אנחנו באות"- פרק 10

23/09/2012 949 צפיות 5 תגובות
סורי שהפרק קצר אבל העלתי 3 פרקים במכה מקווה שאהבתן :)

*מנקודת מבטה של דניאל*
חיכינו עד שיתנו לנו להיכנס, בינתיים חקרנו את כל הבנות שהיו שם הם נראו נחמד לא הליגה שלנו.
ראינו שנפתחו הדלתות. חיכינו בתור "שחף הכרטיסים" אמרנו לה בעודנו מחכות בתור.
שחף הביאה לכולנו את הכרטיסים אבל לאלמוג היה חסר אחד- הכרטיס למאחורי הקלעים.
"בנוות מישי ראתה את הכרטיס למאחורי הקלעים שלי?" אלמוג שאלה מבוהלת.
"לא למה?" ענינו "כי אני לא מוצאת אותו. "דניאל יש לי הרגשה רעה לגבי הילדה הזאת, אעני בטוחה שהיא עשתה משו" רותם אמרה לי ואז הסתכלתי על דייזי וראיתי חיוך עולה על פניה.
"שחףף איפה הכרטיס שלי?" אלמוג צעקה על שחף. "אני לא יודעת אני הבאתי לכן אותם למה את מאשימה אותי?" שחף אמרה וכמעט בכתה. "אלמוג בואי רגע אנחנו רוצות להגיד לך משו" קראתי לאלמוג.
"מה קרה?" אלמוג שאלה "אנחנו בטוחות שהכרטיס אצל דייזי הזאת תתחילי לחפש יש לך רשות חחח " רותם אמרה לה. "טוב" אלמוג אמרה והתחילה לחפש אצל דייזי.
"מה את עושה יא משוגעת?" דייזי צעקה ובינתיים אנחנו יושבות וצופות בהן רבות זה היה כזה מצחיק.
"אני מחפשת את הכרטיס שלי!!" אלמוג צעקה עליה בחזרה.
אלמוג לקחה לה את התיק ומצאה את הכרטיס שלה "הנה זה!!" אלמוג צעקה היינו בשווק.

*נקודת מבטה של דייזי*
כששחף חילקה לכולן את הכרטיסים אחד הכרטיסים למאחורי הקלעים נפל אז לקחתי אותו.
פתאום אלמוג שמה לב שחסר לה כרטיס. אז היא צעקה על שחף, אני לא הבנתי מה הן אמרו כי הן דיברו עברית או משו כזה.
העלתי חיוך על הפנים והסתכלתי על אלמוג. היא הלכה רגע לבנות ואז באה אלי והתחילה לחפש אם הכרטיס אצלי. היא פתחה לי את התיק ומצאה אותו, הבנות היו בשוק.


תגובות (5)

תמשיכי. ;)

24/09/2012 06:48

תמשיכי!!! אני מאוהבת בסיפור הזה!!

24/09/2012 07:04

תמשיכי!!!!

24/09/2012 07:08

מדהים…
העלית הרבה פרקים מצוין ..!
תמשיכי אתן כותבות בצורה מושלמת..!!

24/09/2012 08:43

מה את ןחושבות שיקרה עכשיו?

24/09/2012 09:15
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך