רוצות לדעת מה קרה עם נייל ודניאל?
5 תגובות וממשיכה :)

"לונדון הנה אנחנו באות"- פרק 13

27/09/2012 1112 צפיות 5 תגובות
רוצות לדעת מה קרה עם נייל ודניאל?
5 תגובות וממשיכה :)

* מנקודת מבטה של שחף*
בהפסקה שלחתי להפקה ציוץ כזה בטוויטר: 'הארי, אם אתה רוצה לדעת מי אני תקרא לי לבמה'
פתאום דניאל שאלה אותי מה אני כותבת, "זוכרת שתמיד בהופעות שלהם בחלק השני יש את החלק הזה עם הטוויטר?" שאלתי אותה, "כן נוו" היא אמרה "בקיצור אני רושמת להארי שאם הוא רוצה לדעת מי אני שיקרא לי לבמה, כל המופע לא הורדנו אחת מהשני את העיניים חחחחח " אמרתי לה וצחקנו ביחד.
"אוקי אני מקווה שאת לא הולכת לעשות משו אחר חוץ מלהציג את עצמך" היא אמרה "אוקי" אמרתי והסתובבתי לבמה.
הם קראו לי לבמה, כ'כ התרגשתי. אין מצב שאני מציגה את עצמי לבד אני אקרא גם לבנות הם מאוד יתרגשו שהם יהיו ליד הבנים, הגעתי לבמה והארי היה כ'כ נרגש כאילו ראה תינוק קטן מחייך אליו.
"היי" אמרתי לבנים "היי" הארי אמר בפרצוף מאוהב זה היה כזה חמווד! הבנים ראו את הפרצוף שלו וצחקו.
"טוב אז הנה אני כאן על הבמה ועכשיו אתם יודעים מי אני אבל אתם לא יודעים מה שמי, אבל אני לא הולכת להציג את עצמי בלי חברות שלי שיושבות כאן למטה" אמרתי והסתכלתי על הבנות ובדרך גם הצבעתי עליהם הן היו בשוק, טוב נו לא כל יום אתן תעלו לבמה של וואן דיירקשן.
"טוב אז תקראי להן, הן בטוח ישמחו לעלות לבמה" זאיין אמר.
"בנות בואו לפה" אמרתי להן בעברית. ראיתי רק את שחף ואלמוג, "בנות איפה דני?" שאלתי אותן הן התקרבו אלי, "בגלל הקטע שנייל עשה שהוא קרץ לי היא לא מסוגלת לעמוד לידו היא לא רוצה לבכות על הבמה היא תעשה לעצמה פדיחות" שחף ורותם אמרו והלכו ללואי.
הלכתי לנייל ואמרתי לו "תקשיב יש לי עוד חברה שאמורה לעלות לבמה אבל היא מתביישת והיא מאוד מתרגשת ואתה הפייבוריט שלה בקשה תעשה לה את היום ותרד אלייה ותקח אותה לפה" אמרתי לו והוא חייך.
נייל ירד אליה "רותם אני שונאת אותך" דני צעקה והתחילה לבכות לא הפסקתי לצחוק.
"אז קוראים לך רותם.. המממ תפסנו אותך על חם" לואי והארי אמרו "אופסי? חחח" אמרתי להם ושלושתינו צחקנו למזלינו אף אחד לא שמע.
דני ונייל עלו לבמה, הסתדרנו כאילו אנחנו בשתי קבוצות מתחרות כאלה- אני דני שחף ואלמוג עמדנו מימין
נייל לואי הארי זאין וליאם עמדו משמאל.
"טוב עכשיו שכולנו פה, זה הזמן שנציג את עצמינו" אמרתי מחייכת.
"לי קוראים דניאל" דניאל אמרה בקול חלוש וראיתי את נייל מסתכל עלייה אבל לא במבט מאוהב כמו של הארי במבט מרחם כזה זה הרג אותה אני בטוחה.
"אני שח-" "דנייי לאא אל תלכייי" שחף ניסתה להציג את עצמה אבל אז אלמוג קטעה אותה. ראינו את דניאל רצה למאחורי הקלעים וראשה קבור בין ידיה. "לי קוראים שחף" "לי קוראים אלמוג" שחף ואלמוג אמרו ורצו אחרי דניאל "ולי קוראים רותם ביייי" רצתי אחריהם הבנות כמעט נפלו עם העקבים האלה.

*נקודת מבטו של לואי*
הילדה המסתורית עלתה לבמה היא הייתה נראית נחמד, "היי" היא אמרה "היייי" הארי אמר במבט מאוהב וכולנו צחקנו.
"טוב הנה אני כאן על הבמה, אתם יודעים מי אני אבל אתם לא יודעים מה שמי, אני לא הולכת להציג את עצמי בלי חברות שלי שיושבות כאן למטה" היא אמרה והצביעה עליהן.
עלו שתי בנות הראשונה נראתה מהממת הייתי מתחיל איתה רק חבל שיש לי חברה.. והשנייה נראתה בסדר כזה.
הילדה ששלחה את הציוץ שאלה את הבנות משהו אף אחד לא הבין מה היא אמרה בטח הן לא מפה.
אחרי זה היא הלכה לנייל ואמרה לו משהו והבנות התקרבו אליי.
"היי לואי" הבנות אמרו, "היי יפות" אמרתי להן והן הסמיקו הייתה שתיקה הן רק הסתכלו עליי ולא הרגשתי בנוח, פתאום שמעתי מישהי צועקת "Rotem I hate you" עזבתי את הבנות ואני והארי התקדמנו לרותם "אז קוראים לך רותם.. הממ תפסנו אותך על חם" אמרנו לה "אופסיי? חחחחחחח" היא אמרה וצחקנו. נייל עלה עם הילדה שצעקה לרותם ונעמדנו כמו 2 קבוצות.
"אני דניאל" אמרה הילדה הראשונה בקול חנוק "אני שח-" "לא דני אל תלכייי" אחת הילדות קטעה את הילדה היפה אבל לא הבנתי מה היא אמרה פתאום ראיתי שדניאל רצה למאחורי הקלעים.
"אני שחף" אני אלמוג" הבנות אמרו ורצו אחרי דניאל "ואני רותם בייי" ככה הבנות עזבו את הבמה.
"זה היה מוזר" אמרתי לבנים "תקשיבו אנחנו יוצאים להפסקה קצרה ואנחנו כבר חוזרים" נייל אמר ורץ למאחורי הקלעים.
רצנו אחריו וראינו את הבנות יושבות מסביב לדניאל "דניאל את בסדר?" נייל שאל אותה "לא, לך מפה לא באלי לראות אותך" היא אמרה לו.


תגובות (5)

תמשיכי מהר!!!!!!!!!!!!!

28/09/2012 02:29

תמשיכי דחוףףף….!

28/09/2012 03:27

פרק נחמד :)

28/09/2012 04:21

תמשיכי!! והתבלבלת בהתחלה רשמת שזה הנקודת מבט של שחף כשזה היה הנקודת מבט של רותם!! אני אוהבת את הסיפור הזה כל כך!! תמשיכי!!

28/09/2012 04:30

פרק 14 ממתין לאישור כתבתי אותו עכשיו…
מקווה שתאהבו :)

28/09/2012 15:18
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך