טוב אני משנה את הגילאים של הבנוות כי זה לא הגיוני שהבנים יתאהבו בבנות יותר קטנות מהם..
שחף- בת 20
דני, רותם ואלמוג- בנות 17
הפרש הגילאים נשאר אותו הדבר :)
מקווה שאהבתן :)

"לונדון הנה אנחנו באות"- פרק 16

30/09/2012 1295 צפיות 8 תגובות
טוב אני משנה את הגילאים של הבנוות כי זה לא הגיוני שהבנים יתאהבו בבנות יותר קטנות מהם..
שחף- בת 20
דני, רותם ואלמוג- בנות 17
הפרש הגילאים נשאר אותו הדבר :)
מקווה שאהבתן :)

~~קודם תרדו ל"רציתי להוסיף"~~

*מנקודת מבטה של דניאל*
הבנים ירדו, נייל היה הראשון חייכתי חיוך גדול ורצתי אליו, חיבקתי אותו והוא אותי ואז הוא נתן לי נשיקה בלחי. רגע מה?! נייל נסיך חלומותיי נתן לי נשיקה בלחי? אז זה אומר שהוא כן מרגיש אליי משהו? טוב את זה אני אברר עוד כמה שניות..
התיישבנו על אחת הספות והתחלנו לדבר.
"בואי אני אצטט אותך לפני שעלינו לבמה:' תודה גם שלך חמוד, יש לך צחוק מדבר ואני אוהבת בחורים עם צחוק מדבר.. אחמ אחמ' עכשיו את רוצה לספר לי עוד משהו?" נייל שאל אותי והסמקתי.
"תקשיב אני כל הזמן עקבתי אחרי האקס פקטור למרות שזה לא משודר בישראל אבל למזלי יש אינטרנט בימינו" אמרתי לו וצחקתי אני טובה באנגלית 5 יחידות זה אחלה !! "נוו ומזה אמור להגיד לי ?" נייל שאל "בעונה השביעית אתה השתתפת נכון?" שאלתי אותו "כן נכון" הוא ענה עדיין לא מבין "בקיצור מאז שעלית לבמה ידעתי שאתה האחד!! עוד לא הכרתי אותך ממש טוב אבל הערצתי אותך כשנהפכתם ללהקה אחד שמחתי כי גם אהבתי את הבנים האחרים, התחלתי לחקור עלייך יותר והתחלתי להכיר אותך יותר למרות שאתה לא מכיר אותי."אמרתי לו משפילה את ראשי, "מה שאת מנסה להגיד פה זה שאת אהבת אותי מהאקס פקטור וכל השנתיים האלה את רוצה לראות אותי ועד שיש לך הזדמנות אני לא שם עלייך?" הוא אמר "קלעת בול" אמרתי לו והרמתי את הראש.
"אז אני יכול להגיד לך משהו?" הוא אמר מחייך "ברור תמיד חחח " אמרתי לו וצחקתי "כשראיתי אותך בוכה בקהל תהיתי למה ילדה יפה כמוך בוכה ועוד את מסתכלת עלי ואז הרגשתי צביטה בלב הרגשתי שאת נפגעת ממני אבל לא יכולתי להגיד מילה" נייל אמר לי ותוך שנייה היו לי פרפרים בבטן "מה אתה מנסה להגיד פה בעצם?" אמרתי לו ואז ראיתי את אלמוג זאיין וליאם קמים "לאן זה?" מסתבר שלא רק אני ראיתי אותם "הביתה הם אמרו "אוקי אנחנו באים איתכם" אמרנו. "נמשיך את השיחה אצלך" אמרתי לו ויצאנו ללימוזינה, נכנסנו אליה והתיישבתי נייל התיישב לידי "אני יכולה לשים עלייך ראש?" לחשתי לו והוא הנהן שמתי עליו את הראש ונרדמתי.
הגענו הביתה ונייל העיר אותי, "דני בואי הגענו" הוא אמר לי ונכנסנו הביתה עם כולם "בוא לחדר שלך אנחנו צריכים לדבר" אמרתי לו "אין לנו על מה לדבר אני רוצה אותך בתור חלק מהחיים שלי" נייל אמר לי והייתי מאושרת. "את רוצה להיות חלק מהחיים שלי?" הוא שאל להיות בטוח שאני רוצה "ברוווור" אמרתי והתנשקנו.

*מנקודת מבטה של אלמוג*
נכנסנו הביתה וישבתי עם ליאם, זאין הלך לישון דניאל עדיין מדברת עם נייל, רותם עם הארי ושחף עם לואי, "נוו ליאם מה אתה רוצה לעשות בקשר לדני?" שאלתי אותו "אין לי מה לעשות תסתכלי עלייהם" הוא אמר עם דמעות בעיניים והסתכלתי עליהם ראיתי שהם מתנשקים פשוט חיבקתי אותו אני לא יכולה לראות אותו ככה זה כואב לי.
"טוב יש לי רעיון, אני ואתה נשחק אותה חברים, נהיה הכי מאושרים בעולם ודני תקנא" אמרתי לו "אין מצב זה לא יקרה אנחנו לא נצליח לעשות את זה היא משוגעת על נייל" הוא אמר לי "היי חיים שלי אל תהיה עצוב אני פה בשבילך בכל זאת אני חברה שלך חחחח " אמרתי לו וצחקנו "טוב נוו אם את אומרת מי אני שאעצור בעדך" הוא אמר וחיבק אותי, הרגשתי כ'כ טוב החיבוק הזה עשה לי פרפרים בבטן. יכול להיות שאני מתאהבת בליאם? לאא אין מצב יש לי את רועי בעצם רועי יכול למצוא לו מישהי אחרת הוא חתיך כל בת תרצה אותו. באתי לתת לליאם נשיקה ואז הוא סובב את ראשו והתנשקנו בפה. חייכתי הרגשתי שגם הוא.

*נקודת מבטו של ליאם*
היא חבקה אותי, זה הרגיש נכון זה הרגיש טוב, אני מרגיש שאני מתחיל לאהוב אותה אבל אני מפחד שהיא לא תאהב אותי. באתי לנשק אותה בלחי אבל כנראה שגם היא באה לעשות את זה ככה שיצא שאני והיא מתנשקים בפה. עכשיו יודע שהיא האחת שאני רוצה היא כ'כ חמודה היא תעשה בשבילי את הכל אני מרגיש את זה היא ניסתה לעזור לי עם דני במקום זה התאהבתי בה אני כזה מוזר.. הנשיקה נמשכה דקה.. רציתי שתמשיך יותר מדקה אבל כולם קלטו אותנו מתנשקים "הופה הופה" "איזה חמודיים" "ליאם יא גבר מזל טוב" כולם קראו לעברינו והסמקנו.


תגובות (8)

חחח חבל שזה לא יקרה במציאות :/
תמשיכייי :))

01/10/2012 14:45

משהוו קורא בכלל את הסיפור? :(

02/10/2012 08:27

ברור שקוראים..! סיפור מושלם
תמשיכו דחוף..!!

02/10/2012 10:20

ברור שקוראים נסיכות שלי!! אבל הדבר הכי חשוב שה אנטרים!!! תעשו אנטרים!! יהיה יותר קל לקרוא!!! ואני לא יכולה לחכות לפרק הבא!!

02/10/2012 10:25

תמשיכי תמשיכי !! סיפור מדהיםםם

03/10/2012 15:30

תקשיבו אני מתחילה סיפור חדש אבל הוא לא קשור למפורסמים וכל זה..
את פרק 17 של הסיפור הזה אני אמשיך שרותם תהיה איתי :)

04/10/2012 06:45

עברו חמישה ימים מאז שכתבתם פרק
תמשיכוכוכוכווכוכוכוכו
סיפור מושלם
:)

05/10/2012 01:26

אנחנו יודעות חחח רותם הייתה בצפון..
ואני לא רוצה לכתוב בלעדייה בכל זאת שתינו כותבות את הפרק הזה :)
מבטיחות שפרק 17 יעלה בקרוב ;-)

05/10/2012 02:14
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך