עוד פרקק :)

"לונדון הנה אנחנו באות"- פרק 18

07/10/2012 1208 צפיות 5 תגובות
עוד פרקק :)

*נקודת מבטו של ליאם*
אני אוהב אותה היא כ'כ חמודה.
היא שונה היא לא כמו כל האחרות, אני אנצל כל רגע איתה עד שהן יחזרו לישראל.
כיף לי להיות איתה למרות שרק היום הכרנו,אוייי עכשיו שאני חושב על זה אין לי את הפלאפון שלה.
הן כבר הלכו אבל אני בטוח שמחר הן יבואו שוב, "הארי יש לך את הפלאפון של רותם?" שאלתי אותו
"כן למה?" הוא ענה "כי אין לי את של אלמוג אופסיי חחחח" אמרתי לו וצחקנו.
"תשלח לה הודעה שיבואו מחר טוב?" אמרתי לו "זה מה שאני עושה" הוא אמר והוציא את הפלאפון ושלך לה הודעה.
"מה נעשה מחר?" זאיין שאל "נהיה עם הבנות בבריכה ואז נלך לסרט אבל עכשיו בואו נלך לישון" אמרתי וכל אחד עלה לחדר שלו.
עצמתי עיניים ונרדמתי.

*מנקודת מבטו של לואי*
אחרי שהיינו עם הבנות עלינו לחדר נכנסתי להיתקלח, יצאתי וראיתי שקיבלתי הודעה:
'לואי אנחנו צריכים לדבר' ההודעה הייתה מאלינור, היא בחיים לא רשמה לי לואי כשהיא שלחה לי הודעה.
בטח היא רוצה להיפרד או משהו אבל זה לא מזיז לי כי אני כבר רציתי להיפרד ממנה זה לא הולך בנינו.
'תקשיבי אם את רוצה להיפרד זה בסדר אין לי בעיה כל אחד ילך לדרכו :)'
שלחתי לה והלכתי לחדר קיבלתי עוד הודעה:
'אוקי, זה אומר שאנחנו כבר לא ביחד?' 'לא' שלחתי ונכנסתי לישון.

-בבוקר אצל הבנות-
*נקודת מבטה של דניאל*
קמנו ואמא שלי חיכתה לנו בחדר שלה, ציחצחנו שיניים ונכנסנו אלייה לחדר.
"אמא אני אתגעגע חבל שאת צריכה לחזור" אמרתי לה וחיבקתי אותה "אוויי יפה לי אן תסתדרו פה מעולה, דרך אגב איפה הייתן אתמול בלילה?" היא שאלה "בבית של וואן דיירקשן" אמרתי מנסה לא להתרגש.
"יפה חח אז אני רואה שהסתדרתן" היא צחקה "חחח כן" צחקתי גם "טוב אני יוצאת לשדה תעופה תעשו חיים בלונדון ניפגש עוד שבועיים אוהבת" אמא חיבקה את כולנו ויצאה.
פתאום רותם קיבלה הודעה:
'עוד שעה אנחנו רוצים לראות אתכן אצלנו, שימו בגדי ים!!'
היא הייתה מהארי "טוב בנות בואו נתלבש ונצא", נכנסנו למקלחת ויצאנו.
אני לבשתי-http://www.polyvore.com/untitled/set?id=53547822#stream_box
אלמוג לבשה-http://www.polyvore.com/cgi/set?id=60539470
רותם לבשה-http://www.polyvore.com/untitled/set?id=60534302#fans
שחף לבשה-http://www.polyvore.com/day_out_at_beach/set?id=60027108
הזמנו מונית ואחרי חמש דקות היא הגיעה.
אמרנו לו את הכתובת ונסענו בערך 15 דק', הגענו ודפקנו בדלת.
הארי פתח לנו ורותם קפצה עליו בחיבוקים ונשיקות.

-בבוקר אצל הבנים-
*נקודת מבטו של הארי*
קמנו ושלחתי לרותם הודעה:
'עוד שעה אנחנו רוצים לראות אתכן אצלנו, שימו בגדי ים!!'
בינתיים לקחתי את נייל לשיחה, "נייל אחי בוא רגע לחדר שלי" אמרתי לו.
הוא בא ונכנסנו אלי לחדר "מה קרה?" הוא שאל "היום אתה מספר לה, אנינ רוצה שתספר לה לפני שאנחנו נכנסים לבריכה ולוקחים אותן לסרט היא תהיה מבואסת היום אבל אני מעדיף ככה מאשר שתצא צבוע." אמרתי לו "איך שהיא נכנסת היום אני לוקח אותה ואנחנו מסדרים את העיניינים הנינו אולי היא תפגע אבל אני לא רוצה לצאת צבוע" נייל אמר לי "טוב בוא נרד לבנים נראה מה הם עושים" אמרתי לו וירדנו.
ראיתי את לואי במטבח "מה אתה אוכל יא שמן?" שאלתי אותו "גזר" הוא אמר "תביא אחד" וצחקתי,
"אין מצב למה נראה לך?" הוא אמר וכמעט עשיתי בתחתונים.
שמעתי דפיקות בדלת אז הלכתי לראות מי זה פתחתי ואלו היו הבנות כל אחת בתלבושת אחרת.
רותם קפצה עלי בחיבוקים ונשיקות זרמתי בכל זאת חברה שלי.
אני מקווה בשביל נייל שלא יקרה משהו חמור.

*חזרה לדניאל*
נכנסנו ואז נייל בא אלי "בואי אלי לחדר" הוא אמר ועלה במדרגות לחדר שלו.
"בנות אני כבר באה נייל רוצה לדבר איתי" אמרתי והלכתי לחדר של נייל.
נכנסתי לחדר שלו "מה קרה?" שאלתי, "תקשיבי אני לא רוצה לצאת נצלן או משהו כזה אבל אני חושב שאני שאלתי אותך את השאלה הזאת אתמול רק בגלל רחמים אחרי מה שעשיתי אתמול בהופעה" הוא אמר והדמעות התחילו להציף אותי "זה בסדר, אם זה מה שאתה מרגיש אני לא אכריח אותך לאהוב אותי" אמרתי ויצאתי מהחדר.
הסתובבתי לאחורה וראיתי שהוא מסתכל עלי עליתי לקומה הרביעית, לקומה של זאיין נכנסתי אליו לחדר נשכבתי על המיטה ופשוט בכיתי, בכיתי בלי סוף.

*נקודת מבטו של נייל*
דיברתי עם דניאל היא לא צעקה עלי או משו אבל היא בכתה, נהר יצא לה מהעיניים לא היה לי נעים ראיתי שיא עולה לאחת הקומות אבל לא אמרתי לה מילה.
ירדתי למטה והארי בא אלי "נוו" הוא אמר "היא בכתה אבל היא לא עשתה בלאגן או משו" אמרתי לו "לאן היא עלתה?" הארי שאל "או לקומה של זאיין או של ליאם אני לא יודע" אמרתי לו "טוב אני עולה אליה" הוא אמר והלך.
"היי לכולם" יצאתי לחצר וראיתי את כולם על הדשא, "היי נייל איפה דני?" אלמוג ורותם שאלו "בחדר של זאיין או ליאם מדברת עם הארי" אמרתי והשפלתי את מבטי נראה לי שרותם הבינה אותי.
"אני יכול לעלות אליה?" זאיין שאל "כן, נראה לי שהיא בחדר שלך" אמרתי והוא הלך.


תגובות (5)

תמשיכו!!!!! ואיזה מושלמים הסטים!!! גאד שלואי ואלינור יפרדו כבר!!!

08/10/2012 13:01

אהה הם נפרדו הגבתי לזה במקום לקודם.. סורי!!! אעאע לואי ושחף לנצח שתי נשיקות במצח!!!! אני ילדה סתומה!!!

08/10/2012 13:02

תמשיכי

08/10/2012 14:54

תמממשייייכייי סייפוור מווושלםם !!!!!

08/10/2012 14:55

מהממם תמשיכי!!!

10/10/2012 12:11
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך