פרק ארוך :)

"לונדון הנה אנחנו באות"- פרק 24

24/11/2012 1106 צפיות 5 תגובות
פרק ארוך :)

*נקודת מבטו של הארי*
אחרי שזאיין ונייל עלו נשארנו קצת למטה.
"טוב בנים אני עייף אני צריך לקום מוקדם מחר" אמרתי ועליתי למעלה.
הורדתי את הבגדים ושלחתי לרותם הודעה -לילה טוב חיים שלי ♥- אבל היא לא ענתה.
נשכבתי במיטה ולאט לאט נרדמתי.
קמתי בבוקר בשעה 9, התחלתי לחשוב קצת על הדייט עם רותם.
שלחתי לדני הודעה -בוקר טוב דנדן, יש מצב את והבנות באות לפה אני צריך לדבר איתך-
קמתי מהמיטה לכיוון המקלחת, ציחצחתי שיניים ונכנסתי להתקלח.
אחרי עשר דקות יצאתי, לבשתי טרנינג אפור וסידרתי את השיער..
השעה הייתה 9:30, בחיים שלי לא התארגנתי כזה מהר.
הסתכלתי על הפלאפון וראיתי הודעה, פתחתי אותה וראיתי שהיא מדני- אוקי עוד שעה אנחנו אצלכם-
ירדתי למטה והופתעתי לגלות שכל הבנים למטה.
"בוקר טוב" אמרתי בפרצוף מופתע.
"בוקר אור" הבנים אמרו וחייכו.
"אז ספר לנו אדון הארי סטיילס מדוע קמת כזה מוקדם?" ליאם שאל ברשמיות ועולנו צחקנו.
"טוב אז ככה, היום בערב לחבר שלכם (הצבעתי עלי) יש דייט עם החברה היפה שלו" אמרתי וחייכתי חיוך גדול.
"הילדה עושה אותך מאושר אעה?" רועי שאל.
"אכן כן" אמרתי והלכתי למטבח "מישהו רוצה לשתות?" צעקתי.
"לא כבר שתינו" נייל צעק חזרה "אבל אם באלך אתה יכול להביא לי איזה דונאטס טעים כזה" הוא הוסיף וצחקקתי לעצמי.
הכנתי את הקפה והוצאתי מהמקרר דונאטס לנייל והלכתי לסלון.
"תקשיבו הבנות באות היום וזאיין אני לוקח את חברה שלך לשיחה" אמרתי לו והוא דפק לי פרצוף.
"למה?" הוא שאל מופתע.
"כי אני צריך לברר על רותם כמה דברים ונראה לי שהיא ורותם חברות ממש טובות" אמרתי.
"אהה סבבי" הוא אמר
ישבנו מול הטלויזיה ופתאום צלצול בדלת, הסתכלתי על השעון וראיתי שהשעה עשר וחצי?!
לואי הלך לפתוח את הדלת.
"הייייי בנים" דני צעקה
"ואוו איזה מרץ על הבוקר" זאיין ונייל צחקו עליה.
רותם באה אלי והתיישבה עלי ונתנה לי נשיקה קצרה ומתוקה על השפתיים.
ראיתי שליאם, רועי ואלמוג הולכים לדבר בחדר של ליאם "דני אני יכול לדבר איתך רגע?" שאלתי אותה.
"כן ברור" היא אמרה, רותם קמה ממני ועשתה לי פרצוף של 'על מה?' ואני רק חייכתי.
עלינו לחדר שלי והתיישבתי על המיטה "תקשיבי אני צריך שתספרי לי קצת על רותם"
"אוקי, רק תן נקודות" היא אמרה והתיישבה על הפוף שהיה על הרצפה.
"מה הסגנון שלה, מה היא אוהבת, איזה דייט היא תמיד רצתה או כמו שנקרא לו בשפה שלי 'דייט החלומות' " אמרתי וצחקנו.
"טוב אז ככה, רותם אוהבת סגנון יוקרתי, היא אוהבת להיות מיוחדת ואני חושבת שהיא בחרה באדם הנכון שיראה לה שהיא מיוחדת" היא אמרה וצחקה "דייט החלומות שלה? אממ.. היא רוצה שאותו אחד יקח אותה למסעדה שבאותו הערב תהיה רק שלה ושלו, באמצע הארוחה שישים שיר שקט ויזמין אותה לרקוד איתה, ובסוף הריקוד היא רוצה להתנשק איתו נשיקה ארוכה ומתוקה" דניאל אמרה.
"וואי תודהה דני" אמרתי לה וקפצתי עליה בחיבוק
"אין על מה" היא אמרה וצחקה.
היא יצאה מהחדר ואני נשארתי בחדר כדי לעשות כמה דברים.

*נקודת מבטו של זאיין*
"נייל תפתח לי בקשה" צעקתי אבל הוא לא פתח לי.
אחרי כמה דקות התייאשתי אבל אז הוא החליט לפתוח לי "תודה".
נכנסתי לחדר שלו והתיישבתי על המיטה שלו "תקשיב" אמרתי.
"למה להקשיב לך? הא? אתם ביחד עכשיו אז לך תהנה" הוא בכה והתעצבן.
"נייל אתה לא יכול להתעצבן עלי, אתה שיחקת בה" אמרתי לו וניסיתי להרגיע אותו.
"צודק" הוא אמר והשפיל את מבטו.
"תקשיב אחי אני לא רוצה לאבד חברות כמו שלנו בגללה, אם זה באמת קשה לך אני אגיד לה והיא תבין" אמרתי לו.
"מה?! לאלאלא אם היא גורמת לך להיות מאושר אז אין מצב, אני אצליח להתגבר על זה אבל בכל זאת אני אדבר איתה ואגיד לה שאני מצטער על מה שעשיתי לה" נייל אמר וחיבק אותי.
"אוקיי, אחי אני אוהב אותך" אמרתי לו וקרצתי.
"גם אני" הוא אמר ונכנס למקלחת.
חזרתי לחדר שלי ונשפכתי על המיטה, נרדמתי מהר.
בבוקר קמתי ציחצחתי שיניים שמתי עלי סתם טרנינג וירדתי למטה.
עוד אפחד לא היה אז ראיתי טלויזיה, לאט לאט הבנים התחילו לרדת האחרון שירד היה הארי, הוא סיפר לנו על הדייט שלו עם רותם, הבנות הגיעו ולדני היה מרץ אז אני ונייל צחקנו עליה, היא עלתה עם הארי למעלה.
"זי אתה יודע למה הוא עלה איתה?" רותם שאלה אותי, תאמת ידעתי אבל לא ידעתי איך להגיד לה את זה.
"אממ.. כן אבל אסור לי לגלות מוחעחעחע" אמרתי והתחלנו לצחווק, ישבנו עם כולם ואחרי חצי שעה הם ירדו למטה.
"עכשיו מותר לי להגיד בוקר טוב לחברה שלי?" אמרתי והתקדמתי אליה.
"תמיד אתה יכול" היא אמרה, קפצה עלי וכרכה את רגליה סביבי והתנשקנו.
"אייו תמצאו חדר מגעילים" רועי התערב.
"אוקיי ביי" אמרתי ומשכתי את דני למעלה.
נכנסנו לחדר שלי "אני אוהב אותך" אמרתי לה ונישקתי אותה.
"גם אני אוהבת אותך" היא אמרה.
המשכנו להתנשק ו'בטעות' נפלנו על המיטה ככה שאני מעליה "אני.. אני מצטערת זאיין אני לא מוכנה" היא אמרה וקמה מהמיטה.
"זה בסדר דני אם את לא רוצה אז לא בכוח" אמרתי לה והיא נכנסה למיטה.
"טוב אז לפחות תשכב לידי" היא אמרה ונשכתי לידה, היא שמה עלי ראש ושיחקתי לה בשיער ולאט לאט היא נרדמה למרות שרק 11:30 עכשיו.
חיבקתי אותה ונרדמתי איתה גם.


תגובות (5)

מוחעחע יש ניצוצות בין זאיין לנייל ;)
תמשיכיייייי !!

24/11/2012 12:34

חחחחחחחחחח זאייל :)
אהבות חייי ♥

24/11/2012 13:03

פרק נחמד :3

24/11/2012 13:34

תמשיכי!!!! איפה אני בכל הסיפור הזה???

25/11/2012 05:41

תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

27/11/2012 03:34
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך