רוצות המשך?!

"לונדון הנה אנחנו באות"- פרק 5

19/09/2012 1447 צפיות 5 תגובות
רוצות המשך?!

נכנסנו לחדר וראינו…..
סטוווופ !
זה היה החדר הכי מושלם שראיתי בחייי. הוא היה חדר מעוצב, הקירות בצבע לבן, המיטות בצבע שחור עם כסף, ארונות גדולים בצבע כסף, תקרות גבוהות, חדר אמבטיה מעוצב כמו חדרי אמבטיה של פעם, אמבטיה גדולה בצבע לבן וקירות בצבע כסף בקיצור סוויטה מושלמת לשלוש חברות הכי טובות בעולם.
חזרה לסיפור !
צעקנו כמו משוגעות וישר קפצנו על המיטה הכי ענקית שראינו בחיינו. התחלנו לפרק את המזוודות שלנו ולדבר על מחר.
טוב אז אלו התכננונים שלנו לים הכי מושלם בלונדון:
1. לקום בבוקר להתארגן ולאכול ארוחת בוקר.
2.לצאת לטייל ולצחוק על אנשים מוזרים.
3. להיות בקניון של לונדון ולהתפוצץ מקניות
4. ללכת למספרה ולהפוף לנסיכות (אנחנו אוהבות להראות מושלם)
5. בערב לצאת למסעדה יוקרתית רק שלושתינו.
פתאום אמא נכנסה. "בנווות יש לי משו חשוב לספר לכן" היא אמרה, ישבנו בסקרנות ופתאום היא הוציאה מעטפה מהתיק. אני והבנות לא הבנו מזה. "במעטפה הזאת יש את הדבר שהכי רציתן בחיים שלכן אני מקווה שתאהבו" היא אמרה וחטפנו לה את המעטפה מהיד, פתחנו אותה וראינו את השם הבא: ONE DIRECTION בהתחלה חשבנו שזאת בדיחה אבל אז הוצאנו 6 כרטיסים- 3 כרטיסי VIP ושלושה למאחורי הקלעים ונחשוו מה? ההופעה מחר בערב כנראה שהארוחה תצטרך להדחות. "אוווו מייי גאאאד" צעקנו ביחד והיינו כ'כ מאושרות.
התקלחנו ואז רותם ואלמוג דיברו עם המשפחות שלהם.

*מנקודת מבטה של רותם*
"היי אמווש" אמרתי לאמא שענתה לפלאפון "היי יפהשלי את לא מבינה איך אני מתגעגעת" היא אמרה. "אני לא מאמינה שאני בלונדון. היא כ'כ יפה." אמרתי בחיוך גדול "אני שמחה בשבילך אבל אני מצטערת לבשר לך שיש בלאגן בבית שקד טבעה והיא עכשיו מאושפזת למזלינו היא במצב טוב אבל היא תצטרך להישאר בבית החולים כמה זמן." היא אמרה והתחילו לרדת לי דמעות עוד לפני שהפנמתי שאחותי טבעה. "אמא אני צריכה להרגע מהבכי אני אדבר איתכם יותר מאוחר ביי אוהבת" אמרתי לה וניתקתי. רצתי לשירותים ונעלתי את עצמי שם לא רציתי לצאת. אלמוג ודניאל דפקו לי בדלת וצרחו "רותם תצאי!" "רותם מה קרה תצאי בקשה" "רווותם נוו אנחנו לא נעזוב אותך בוכה שם בשירותם" "רותםם ספרי לנו אנחנו פהה " הן לא הפסיקו לצעוק אז יצאתי אלייהן "אני חוזרת לישראל טוב עכשיו תעזבו אותי" אמרתי להן ואז דניאל צעקה "מהנ חוזרת אבל מחר יש להם הופעה אני רוצה שתבואי איתנו אנחנו לא רוצות ללכת בלעדייך זה החלום של שלושתינו והנה את פה איתנו למה את רוצה לעזוב?" "פשוט תעזבו אותי טוב?" ארגנתי את המזוודות שלי ושמתי את כל הדברים שלי בארון. "אווף איזה היסטרית מה כבר יכול לקרות שהיא כזאת עצבנית?" שמעתי את דניאל אומרת לאלמוג "יש לך בעיות שאני עצבנית ? אני לא מבינה כאילו מה נסגר איתך דניאל דיי להיות אגואיסטית תתחילי פעם אחת לחשוב גם על אחרים ולא רק עלייך ועל 'רועיקי' שלך!" אמרתי לה ותוך שנייה דניאל בכתה ונהר יצא לה מהעיניים.
הלכנו לישון אני בצד שמאל אלמוג באמצע ודניאל בצד ימין, על היום הראשון בלונדון אנחנו בריב..


תגובות (5)

בטח ,אני רוצה המשך עכשיו!!

19/09/2012 12:55

איזה סיפור יפהפה גם לי בא לטוס ללונדון יש מצב חחחחחחחחח דחוף המשך ♥♥♥

20/09/2012 07:43

חחחח עוד מעט אני מעלה את פרק 6

20/09/2012 08:04

יאללה המשך!!!!!!!!!!!!!! והעלתי את פרק 10 ו11 ואתן שם!!!!

20/09/2012 10:20

שחף יפהשלי פרק 10 שעלה אנחנו לא מצליחות להיכנס אליו…

20/09/2012 12:30
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך