טולי
בוקר טוב :)))

לחיות בשקרים- פרק 11

טולי 14/08/2014 2055 צפיות 10 תגובות
בוקר טוב :)))

נקודת מבט אליאן:
"קומי הבטחנו לבועז שנצא איתן היום." תכלת אמרה בחצי צעקה והפילה אותי מהמיטה.
"הכי חשוב הדאגה שלך כלפיי." מלמלתי ושפשפתי את עיניי, הסתכלתי על תכלת ששילבה את ידיה מסמנת שהיא מחכה רק לי.
נאנחתי בעייפות וקמתי מהמיטה ויצאתי מהחדר לכיון המקלחת. נעלתי את הדלת והתחלתי למלא את האמבטיה במים חמים.
"אני מאוד מקווה שאת לא חושבת להיכנס לאמבטיה." תכלת צעקה ודפקה על הדלת.
"שתקי קצת." מלמלתי ופשטתי את הפיגמה שנדבקה לגופי במהלך הלילה החם שהיה. גם כן מזגן מצא לעצמו זמן להתקלקל.
נכנסתי למים החמים והשענתי את ראשי אחורה על הקיר.
מצחיק גם כשחם בחוץ אני מתקלחת במים חמים.
"אליאן את כבר חצי שעה שם." קולה המעומעם של תכלת נשמעה ופתחתי את עיניי, נרדמתי מהעייפות, במהלך כל הלילה אני ותכלת רבנו על המזגן במטבח ועל הקרח של המקרר.
"הנה יצאתי." אמרתי וקמתי מהאמבטיה, המים היו עדיין מעט חמימים. פתחתי את הפקק של האמבטיה ואת הדוש של המקלחת, שטפתי את גופי מהסבון שנשאר עליי מהאמבט.
נעמדתי על השטיחון הורוד כחול שאני ותכלת הסכמנו לקנות, כרכתי סביב גופו את המגבת הכחולה שלי.
אספתי את שיערי לקוקו מרושל, לבשתי את החולצה הכחולה נופלת וטייץ שחור עם פס כחול בצד. נעלתי נעליי ספורט שחורות כחולות.
השפרצתי על צווארי מעט בושם של ליידי מיליון של הנשים.
"תודה לאל, לא חשבתי שאני אזכה לראות אותך יוצאת מתישהו." תכלת מלמלה בעצבים מזוייפים.
"לא יפה לך עצבנית." אמרתי וקרצתי לה בחיוך.
"את משהו מיוחד אליאן." תכלת מלמלה והלכה אחריי.

"מדהים, אתן מתלבשות אותו הדבר רק שאליאן בצבע כחול ותכלת בורוד." בועז אמר לעצמו כשפתחתי לו את הדלת.
"היי בועז, היי פיצול של בועז." אמרתי בהתלהבות מזוייפת ונכנסתי לתוך הבית כשאני מגלגלת עיניים.
"אל תגלגלי לי עיניים." בועז אמר ותפס בידי. הסתכלתי על בועז בתדהמה.
"אליאן." קולה של נטלי נשמעה והסתובבתי אליה.
"שוהם אמור להגיע אם אתן רוצות ללכת זה הזמן." היא אמרה בחיוך.
"אוקי תודה." אמרתי בחיוך ושיחררתי את ידי מהאחיזה של בועז.
"אנחנו נדבר על זה אחרי זה. לא שכחתי מזה." בועז אמר והמשיך ללכת אחריי.
"תכלת בואי צריך ללכת." אמרתי והיא הנהנה בראשה.
יצאנו מהדלת האחורית והמשכנו לכיוון הטיילת. זאת הפעם הראשונה שאני ותכלת מסתובבות יחד מאז שחזרתי, למזלי התחלנו להסתדר.
בועז אחז בידי, הסתכלתי עליו בחיוך והוא חייך אליי גם.
"אתם תהיו זוג בסוף." תכלת מלמלה והמשיכה ללכת.

"אתה פשוט ילד חסר רחמים." מלמלתי בעצבים כשיצאתי מהים, המים הקרים היו ספוגים בגופי וקפאתי מקור.
"אז עשית מקלחת קטנה לא ביג דיל אליאן." בועז אמר בהתגרות.
בטח, תזרוק אותי למים ותגיד שזה לא ביג דיל.
"יחסית לאחד שעדיין לא היה במים אתה מדבר הרבה." רטנתי בעצבים.
השעה שש בערב מי זורק מישהו למים בשש בערב?!
"אליאן, לרוע מזלך אני גם לא אהיה במים." בועז אמר בביטחון. הוא לבש חולצה לבנה ומכנס גינס קצר עד הברכיים עם נעליי בובה של גברים בצבע לבן, אהבתי את ההתאמה של הבגדים שלו.
הסתכלתי על תכלת שהסתכלה עליי ובן רגע שתינו דחפו את בועז למים, מהחוסר ציפייה לדחיפה הוא מעד ונפל למים.
"שמח שאתן נהנות על חשבוני." בועז צעק והתלונן, בעוד אני ותכלת ממשיכות ללכת כאילו כלום לא קרה ומצחקקות בינינו לבין עצמנו.

"היה כיף היום." תכלת אמרה ונשכבה במיטה לידי.
"כן, היה כיף מאוד." אמרתי בחיוך קטן כשנזכרתי שוב בכל מה שהיה היום.
"צריך לעשות זאת שוב אבל יותר" תכלת אמרה והסתובבה כשפנייה לצד השני.
"נעשה זאת, שבוע הבא אולי. לילה טוב תכלת." אמרתי לה בשקט ונישקתי את קודקוד ראשה.
יצאתי מהחדר של תכלת והלכתי לכיוון חדרי, לעולם לא חשבתי שאגור בבית שכזה, נכון שאמא שלי המנקה פה אבל עדיין, אנחנו בכל זאת חיות כמו שצריך.
נשכבתי על המיטה והתחלתי להסתובב על המיטה לצדדים עד שלבסוף נכנעתי ונשכבתי על הגב, בהיתי בתקרה הלבנה עם הפס הכחול שבאמצע.
חשבתי על כל מה שקרה היום, האחזקת ידיים עם בועז, האחיזה של בועז סביב גופי שנייה לפני שזרק אותי למים, החיבוק שלו, הריח של הבושם, הנשיקה על הלחי.
חייכתי לעצמי בלי שמתי לב, בועז הוא הבחור המושלם בשבילי.


תגובות (10)

צעק בהתלוננות – תשני להתלונן.
וחסר לך בחלק האחרון פיסוק בסוף מרכאות.
בכל מקרה, אהבתי!

14/08/2014 12:06

לבושם קוראים ליידי מיליון…חחחח אהבתי את הפרק ;-) תמשייכייי !

14/08/2014 12:17

תמשיכייייי

14/08/2014 12:59

אני לא תמיד מגיבה מתוך חוסר יכולת/זמן אבל תמיד משלימה פרקים, לידיעתך~
איכ. בועז. זה שם מכוער. אני כבר שונאת אותו.
ותכלת? היא אוהבת ורוד. יאק. מה ורוד?! זה צבע חיובי מידי. ולא משו בכללי.
ואליאן סתם מעצבנת. תהרגי אותה בסוף הסיפור!! למה היא עדיין נמצאת שם, הא? תחנקי אותה מכל הכוסות מים שהיא שותה בכל הפרקים!
יאאא זה כזה מדהים:)
המשך!

14/08/2014 13:22

    חחחדי אני מאוהבת בך!

    14/08/2014 14:05

זה כזה מושלםםםם
תמשיכייי

14/08/2014 14:00

תמשיכייייייייייייי

14/08/2014 14:16

טל.
אני רוצחת אותך.
עכשיו ראיתי שהתמונת פרופיל שלך היא של ויולטה!
למחוק!!!!!!!!!!
היא כלבה שצריך להשמיד!
לאליטר פוראבר עד הקבר ומעבר!♥
כןכןכ אני כאסית יאלה את עוד פה?
להחליף!!

17/08/2014 16:54

הפהפהפפ טול שלי ורק שלי נכון טול?! אז אני אסכם את כל הדברים שקראתי כאן. וואו פשוט וואו!! אחד הפרקיםםם מיי לאבבב אוהבת המון ובואי לווצאפפ

18/08/2014 17:32
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך