עבדתי עליו ממש קשה מקווה שתאהבו תגיבו אוהבת :)

לחיות ב-2 זה לא קל! פרק 2

13/05/2013 761 צפיות 2 תגובות
עבדתי עליו ממש קשה מקווה שתאהבו תגיבו אוהבת :)

מנקודת מבט של יובל:
״אוקיי שי אתה שואל את…. יובל״ אמרה נועם ,אוף למה דווקא אני ״יוביוב אמת או חובה?״ שאל אותי שי ״אאה.. אמת״ אמרתי ״אמת שאת מאוהבת?״ שאל שי , חשבתי אם להגיד או לא מה כבר יקרה אם אני יגיד הם לא יודעים במי.. ״אמת״ אמרתי בלחש והשפלתי מבט וכולם צעקו לי ״אוווווו״  וצחקו ״נו ומי הבר מזל?״ מאיה צעקה לי ״את זה אני לא אומרת!!״ צעקתי לה בחזרה וסיבבתי את הבקבוק יצא שלונה שואלת את גל ״גלגל אמת או חובה?״ שאלה לונה ״חובה״ אמרה גל בלי להסס ״חובה עלייך לחבק את הבן הכי חתיך פה״ אמרה לונה ועשתה לגל חיוך מיתגרה ״חובה זאת חובה או שאת רוצה וטו?״ אמר לירון לגל ״לא חובה זאת חובה״ אמרה גל וקמה ממיקומה והחלה להיסתובב ופתאום נעצרה בדניאל וחיבקה אותו ״הופהההההה״ יהלי צעק גל סובבה את הבקבוק ויצא ששחר שואלת את הידיד שלה רז ״רז אמת או חובה?״ אמרה שחר ״חובה״ אמר רז ״חובה עלייך לנשק בלחי את הבת הכי יפה פה״ אמרה שחר בחצי חיוך רז קם לכיוון שחר ונישק אותה בלחי ושחר הסמיקה ״אאה עד לאחותי״ אמרתי וצחקתי רז סיבב את הבקבוק ויצא שדניאל שואל את לירון ״אח שלי היקר אמת או חובה״ דניאל אמר ללירון… 
מנקודת מבט של נוי:
רז סיבב את הבקבוק ויצא שדניאל שואל את לירון ״אח שלי היקר אמת או חובה?״ שאל דניאל את לירון ״חובה אח שלי״ אמר לירון ״חובה עלייך לנשק את מי שאתה הכי מחבב מפה״ אמר דניאל והיסתכל עליו בחיוך מיתגרה , לירון קם והיתחיל להיסתכל ילדה ילדה , היתפללתי שזאת לא תיהיה אני בבקשה אלוהים רק לא אני!! אבל אני והמזל הרע שלי לירון עמד מולי היסתכל לי בעיניים ואמר ״נוי…. אני אוהב אותך תביני את זה״ אמר ויש נישק אותי, היתנתקתי מימנו וכולם היסתכלו עליי ״טוב מה סרט??״ אמרתי בכעס משכתי ליובל ושחר בידיים ורצתי הבייתה שמעתי את לונה אומרת ״מה יש לה כולה נשיקה?״ אמרה והיסתכלה עליי ואז מאיה אמרה לה ״לקחה את זה קשה עזבי אותה מחר כבר נבוא אלייה וניראה מה יש לה״ אמרה וכולם היתפזרו לבית. הלכתי הליכה מהירה כדי להגיע לבית כבר ״מה יש לך נו ספרי לי״ אמרה לי שחר בדאגה, ואני המשכתי ללכת כאילו לא שמעתי ניכנסתי לבית רצתי לחדר שלי למעלה וטרקתי את הדלת כל היום חשבתי שוב ושוב על אותו משפט נורא ׳אני אוהב אותך׳ אני לא מסוגלת , פתאום ניפתחה לאט לאט הדלת זה היה זיו ״נסיכה שלי מה קרה?״ שאל אותי בדאגה ״כלום ,לא משהו חשוב״ אמרתי וסימנתי לו לשבת לידי ״נוי נו.. אני מכיר אותך בטח קרה משהו נו ספרי או שאני יוציא את זה בכח״ אמר בחצי חיוך ״טוב..נו אז ככה….״ אמרתי וסיפרתי לו את הסיפור ״נו ואת לא אוהבת אותו?״ שאל אותי זיו ״זה לא זה .. זה פשוט ש.. המשפט , אני-אוהב-אותך! זה משפט אם משמעות כל כך גדולה אני לא יודעת מה לעשות..
מנקודת מבט של שחר:
אני לא מאמינה שרז חיבק דווקא אותי ,אני מימיזמן מנסה לרמוז לו שיש לי משהו איתו אבל לא ניראה לי שהוא מבין. עליתי לחדר של נוי לבדוק מה איתה פתחתי את הדלת לאט וראיתי את זיו גם שם ,סימנתי לו ללכת עם השפתיים ״נויה אם את צריכה משהו , כל דבר אני בחדר״ אמר והלך והיתיישבתי לידה ״נוני אני לא אוהבת לראות אותך ככה תפסיקי ושפכי הכל״ אמרתי וחיבקתי אותה ״זה פשוט שאני לא רוצה לפגוע באף אחד את מבינה? אני עושה טעויות כל הזמן ופשוט רע לי״ אמרה והתחילה לבכות ״די אל תיבכי ,הוא לא שווה את זה ואם את לא אוהבת אותו אז את לא חייבת לו כלום!״ אמרתי וניגבתי לה את הדמעות פתאום היה לה צילצול בטלפון זה היה…


תגובות (2)

ממש ממש ממש אהבתי,סיפור מושלם
תמשיכי

13/05/2013 14:09

לתמשיכיייייי

13/05/2013 14:22
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך