חדשה
אני לא יודעת אם אתן עדיין זוכרות אותי, בכל זאת עברה כמעט שנה מאז שרשמתי פה משהו בפעם האחרונה, את האמת שאיבדתי את החשק לכתוב בגלל זה הפסקתי,והיום פתאום זה חזר אליי אז החלטתי להמשיך את הסיפור. כרגיל פרקים ראשונים משעממים,מקווה שתאהבו3>

לחיות על הקצה-פרק 2

חדשה 31/07/2015 1196 צפיות 2 תגובות
אני לא יודעת אם אתן עדיין זוכרות אותי, בכל זאת עברה כמעט שנה מאז שרשמתי פה משהו בפעם האחרונה, את האמת שאיבדתי את החשק לכתוב בגלל זה הפסקתי,והיום פתאום זה חזר אליי אז החלטתי להמשיך את הסיפור. כרגיל פרקים ראשונים משעממים,מקווה שתאהבו3>

"ואוו" מילמלתי ,עושה את דרכי אל עבר הבית.
הבית היה עצום פי שנים מהבית בישראל, החצר ענקית והסלון עוד יותר, הכל פה מסודר ומתוקתק בית של פלצנים הייתי אומרת.
"אוהבת?" שאלה אמא,הנהנתי להסכמה ועליתי במדרגות אל עבר הקומה השניה,שם ניגלו לפני חמש דלתות אני משארת שאלו חדרי השינה, על אחת הדלתות היה שלט 'אין כניסה' ישר הבנתי שזה החדר שלי ונכנסתי,התגלה מולי חדר מרווח,פרט אפור על הרצפה, הקירות צבועים בלבן ועל קיר אחד כל מיני משפטים,המיטה הזוגית הייתה מונחת באמצע החדר ומעליה תלויה הילה לבנה, השידה הלבנה הייתה מונחת בפינת החדר ועליה היה הלפטופ שלי ומעל כוורת, המראה שעל הקיר הייתה תלויה בידיוק מול ארון הבגדים,למעשה כל החדר היה אחד לאחד כמו החדר הקודם שלי רק קצת יותר גדול.
"מריאן" אמא קראה לי,הפסקתי לבחון את החדר וירדתי למטה.
"מה?" שאלתי והסתכלתי עליה.
"אני חושבת שאת צריכה לצאת להכיר קצת את האיזור" אמרה,היא מנסה לעשות הכל כדי שאני אהיה שמחה,היא יודעת כמה היה לי קשה.
"אני אחשוב על זה" אמרתי ויצאתי מהבית אל עבר החניה.
"יפה שלי, אוהבת?" שאל אבא שבידיוק היה שם וסידר משהו במכונית שלו.
"כן" אמרתי בחיוך,וישר ניגשתי אל האופנוע שלי,לאהבה היחידה שנשארה לי בחיים.
"אני יוצאת לסיבוב" אמרתי,לבשתי את הקסדה והתחלתי לנסוע,לאין? באמת שאני לא יודעת, רק רציתי להרגיש את החופש הזה, את הרוח שמניפה את שערי, ראיתי הרבה מבטים מופתעים בדרך כשקלטו שאני בחורה שרוחבת על אופנוע, אבל אני רגילה למבטים האלו בכל מקום מופתעים מיזה. החלטתי לעצור בים,ים תמיד מרגיע אותי.
"נטשו אותך פה לבד?" שמעתי מישהו שואל,הפנתי את מבטי שמאלה עמד שם בחור שניראה טוב ללא ספק,שיער חום עם עיניים ירוקות.
בלעת את הלשון?" שאל בחיוך אחרי שלא עניתי.
"לא" גיכחתי, ואו הוא ניראה טוב מאוד אפילו.
"אז למה את לבד על האופנוע?" שאל לא מבין.
"כי זה האופנוע שלי ועצרתי להירגע" אמרתי בחיוך יודעת מה תיהיה התגובה שלו.
"את רוחבת על אופנוע?" שאל בהלם. הינהנתי בציחקוק.
"ואו" מלמל והסתכל עלי בוחן אותי.
"מייקל" אמר בחיוך והושיט לי את היד.
"מריאן" חייכתי ולחצתי את ידו.
"את חדשה באיזור?" שאל.
"כן" אמרתי.
"ברוכה הבאה חייך" הסתכלנו אחד על השני שותקים.
"טוב היה נעים להכיר אני חייבת לעוף" אמרתי שוברת את השתיקה ובאתי ללבוש את הקסדה.
"רגע אפשר לפחות מספר?" שאל מחייך "למקרה שתירצי סיור בעיר?" הוסיף בחיוך.
"אם אתה מתעקש" גיכחתי,החלפנו מספרים וחזרתי הביתה.
"מתוקה טוב שהגעת יושבים לאכול" אמרה אמא,השולחן כבר היה ערוך.
הארוחה עברה הפעם בשקט שלא אופייני לנו.
"קרה משהו?" שאלתי לא מבינה,אמא הסתכלה על אבא ואבא הנהנן לה עם הראש.
"מה קרה?" שאלתי לא מבינה.
"מריאן,אני בהריון" אמרה אמא,אוקי לרגע דמיינתי שהיא אמרה שהיא בהריון.
"מה אמרת?" שאלתי אולי באמת לא שמעתי טוב.
"אני בהריון,תיהיה לך אחות" אמרה בחיוך ואבא חיבק אותה, קפצתי עליהם בהתרגשות,מאז שהיא הולידה אותי היא לא יכלה להכנס להריון,זה אושר בשבילנו.
"אני כלכך שמחה" אמרתי נירגשת וחיבקתי אותם.
אולי סוף סוף ניהיה משפחה גדולה,שלא תבינו לא נכון טוב לי רק עם ההורים אבל תמיד יותר טוב כשיש יותר ילדים.

נקודת מבט של אדם:
"ואדם רץ עם הכדור אל עבר השער הוא בועט ו…גולל!" איתי חבר מהקבוצה צעק מחקה את השדרן של המשחק היום.
"חבר שלי המלך" אמרה אליסון בגאווה וחיבקה אותי,כמה שאני אוהב אותה.
"קרעת להם את הצורה היום" המשיך איתי להתלהב,שיחקנו נגד עיירה אחרת וניצחנו.
"טוב די לדיבורים תשתו" אמרתי והרמתי כוסית,חוגגים את הניצחון.
"לחיינו חברים" צעקה אליסון, וכל חברי הקבוצה ובנות הזוג שלהם הרימו כוסית.
"אז אדם מתי אתה מציע נישואין?" שאל איתי בצחוק.
"עוד לא אחי לאט לאט יש לנו זמן" אמרתי בבהלה,ונישקתי את ראשה של אליסון.
"כן אנחנו עוד לא סיימנו תיכון" אמרה מחייכת והתיישבה עלי. אני מכור לריח שלה.
"אני מכור לדבר הזה" אמרתי ונישקתי אותה.
"חברים תרגיעו יש פה רווקים" אמר אחד מהחברה וגרם לכולם לצחוק.
"תיראה כמה בחורות יש פה, לך תכיר מישהי" אמר איתי ודחף אותו אל עבר בחורה,שאחרכך הסתבר שהיא לא כלכך בקטע של גברים.
"וואי לא סיפרתי לכם" התפרץ פתאום מייקל אחד מהחברה.
"הכרתי היום מישהי" אמר מתלהב.
"מה חדש?" שאלתי בגיחוך,כל יום הוא מכיר מישהי.
"היא שונה, מיוחדת, היא חדשה פה למעשה, ורוחבת על אופנוע" אמר בחיוך מרוצה,בלעתי רוק,ישר ניזכרתי בה, במרי שלי בריבים שלי איתה על האופנוע בתקופה שבגללי היא הפסיקה לירכב עליו כי אסרתי עליה מרוב הדאגה שיקרה לה משהו.
"יפה יפה" אמרתי בחיוך מצטרף לשמחה של כולם,תוציא אותה מהראש זה עבר. ישלך אהבה חדשה עכשיו.
"מאחל לך למצוא אוצר כזה" אמרתי בחיוך מצמיד את אליסון אלי.


תגובות (2)

אני כל כך שמחה שחזרת לאתר:) הסיפורים שלך היו מהממים ונשארו פרק מהממם!! יאלה תמשיכי כבר!!

31/07/2015 16:46

אין מה לעשות כותבת טובה אף פעם לא מאבדת מהכישרון שלה. עשית לי חשק לחזור גם!!! אהובה שלי התגעגעתי לסיפורים שלך ולכציבה שלך ואלייך בכללי!! אוהבת אותך הכי שבעולם מוכשרתתתת

31/07/2015 21:43
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך