החבר הראשון שלי

23/06/2013 1031 צפיות 2 תגובות

הקדמה:

היי,קוראים לי ליאת אני בת 15 ובחופש הגדול אני אהיה בת 16.
יש לי שיער שטני אני יחסית נמוכה לגיל שלי, יש לי עיניים חומות ואני רזה.
הייתי מאוהבת בעידו,יש לו עיניים כחולות כמו הים ושיער בלונדיני הוא היה גבוה ורזה והוא למד איתי באותה כיתה.
יש לי אח אחות ושתי אחיות מצד אבא, יש לי כלב אמא ואבא.
אנחנו לא עשירים אנחנו די עניים, אם אני צריכה עזרה אני מתייעצת עם אחותי שהיא בת 24 ולפעמים עם אחיינית שלי שגדולה ממני בחצי שנה.
אני לא מקובלת ואף פעם לא היה לי חבר…

פרק 1:
"אוף!למה צריך לקום?!" אמרתי כשקמתי בבוקר, אני רגילה לקום מאוחר ולא ללכת לביה"ס אבל מה לעשות שנגמר החופש באסה שהוא נגמר הוא היה כיף!
קמתי,אכלתי,שטפתי פנים והלכתי להתלבש.
ענדתי עגילים שסבתא שלי הביאה לי לפני שהיא נפטרה ואת השרשרת חצי לב שלי ושל ה-BFF שלי.
הסתרקתי, התבשמתי והתאפרתי קצת.
הלכתי לביה"ס ובדרך פגשתי את אלה החברה הכי טובה שלי (זאתי עם השרשרת).
היא סיפרה לי שבחופש היא פגשה מישהו חתיך שקוראים לו יואב שגדול ממנה בשנתיים ויש לו שיער שחור עם עיניים ירוקות והיא צילמה אותו והוא היה ממש חתיך…
היא אמרה שהם חברים ממש שמחתי בשבילה כי היא ממש רצתה חבר.
כשנכנסנו לכיתה ראיתי את עידו ושוב בהיתי בו מרוב שאני אוהבת אותו, אני מאוהבת בו עוד מכיתה ז' ואנחנו באותה כיתה אז אולי יש עוד סיכוי שנהיה חברים…


תגובות (2)

עאעאעא מזל טוווב מושלמת שלי ❤❤❤
תמשיכיייי

23/06/2013 11:01

תמשיכיייייייי נימע שיא המענייןןןןןןן

23/06/2013 11:22
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך