לידה 3

25/02/2019 758 צפיות אין תגובות

גיימס הקסים את כולם בחיוך שלו. מה שגרם לכולם לנמס ממנו. הארי חייך אליי. "את בטח שמחה"אמרה אימא."אני שמחה מאוד לא רואים" שאלתי. "לא רואים"אמר רון. "רון"אמר הארי. "תביאי לי אותו אני יחליף לו חיתול" אמרתי. הארי העביר לי אותו. "רון היא עדיין בדיכאון אחרי לידה" אמר הארי. "איך לא שמנו לב לזה" שאלה הרמיוני."לזה שהיא חושבת שהתינוק מקולקל או לחלק שהיא עצובה"שאל הארי. "התינוק מקולקל"שאל ביל והתחיל לצחוק. "אתה יודע שזה לא מצחיק" אמר הארי בריצינות. "מה אתה רציני"שאלה אימא. "כן תראי אותה היא נראת שהיא נגעלת ממנו" אמר הארי והביט בי.נאנחתי בעייפות. "הארי בוא רגע"ביקשתי. הארי ניגש אליי ולקח ממני את גיימס. "מה קרה"שאל הארי בדאגה. "אני לא מריגשה טוב"אמרתי באנחה. הארי הביט בי בחשד ולא אמר דבר. נפרדנו מהמשפחה שלי. הגיענו לבית, השכבתי את גיימס לישון והלכתי למיטה. הארי ישב בסלון.
גיימס כבר בן שנה ואני התאהבתי בתינוק הקטן. "הארי מאחר לי המחזור" אמרתי בבהלה. "מאחר לך"שאל הארי בבלבול. "אני חושבת שאולי אני בהריון שוב"אמרתי. הארי התעלף. "הארי"שאלתי בבהלה."את בהריון"שאל הארי. "אולי"עניתי. "את רוצה עוד ילד"שאל הארי. "אני מניחה שכן"אמרתי."את רוצה שאני יבוא איתך לבדיקה"שאל הארי. "כן"אמרתי. "מתי הבדיקה"שאל הארי. "היום עוד עשר דקות"אמרתי. "אוקי"אמר הארי. נתתנו לאימא לשמור על גיימס והלכנו ביחד לבדיקה. "שלום לך גברת פוטר ואני רואה את הבעלך היום"אמרה האחות. "כן יש לי תור קים"אמרתי. "אני רואה את יכולה להיכנס"אמרה קים היא האחות שם. "תודה קים" אמרתי בחיוך נכנסנו לרופא ד"ר יאנג. "תשכבי על המיטה"אמר ד"ר יאנג. הוא הניח נוזל קר על הבטן שלי והתחיל לבדוק. "אני חושב שמגיע לכם מזל טוב יש דופק"אמר ד"ר יאנג. "הולך להיות לנו עוד תינוק"אמר הארי. "הולך להיות עוד תינוק"אמרתי בחיוך. הארי חייך במבוכה. אני לא מאמינה הולך להיות לנו עוד תינוק. אני בקושי מסדררת עם גיימס עכשיו הולך להיות לנו עוד ילד. אני רוצה גם לעבוד. אני גם רוצה לחיות מעבר לילדים אבל עדיין הייתי שמחה. "את בחודש רביעי איך לא הרגשת עד עכשיו" אמר ד"ר יאנג. "באמת"שאלתי "כן אתם רוצים לדעת את המין של התינוק"שאל ד"ר יאנג."אנחנו רוצים"אמר הארי. "יש לכם עוד בן" אמר ד"ר יאנג. חייכתי במבוכה קלה. "תודה ד"ר"אמרתי. נקתי את הבטן שלי והחזרתי את החולצה בצורה מסודרת. "את כבר יודעת מה כדאי לאכול ומה לא, מה כדאי לעשות ומה פחות אז את מסודרת"אמר ד"ר יאנג. הנהנתי בחיוך. רון שלח פטרונוס והזמין אותנו למסעדה, נסענו לשם. "היי מה קורה"שאל הארי. "בסדר אני והרמיוני נפדנו אני עכשיו עם לבנדר ותהיו נחמדים היא בהריון" אמר רון. הארי ואני החלפנו מבטים. "והרמיוני תגיע עוד מעט עם מאלפוי הם יוצאים"הוסיף רון. "טוב"מלמל הארי. נכנסנו למסעדה. לבנדר הייתה חיוורת עייפה ובעיקר כועסת. "היי הארי גיני" אמרה לבנדר."איך את"שאלתי. "בחודש שמיני הכי טוב שאנייכולה להיות"אמרה לבנדר. "חודש שמיני זה אומר רון בגדת בהרמיוני" אמרתי. "לא מדברים על זה"אמר רון. גלגלתי עיניים. "פוטר וויזלי ווזלי בראון" אמר מאלפוי. "הארי גיני איך אתם"שאלה הרמיוני. "זה פוטר מאלפוי ומופתעים מהגילויים האחרונים"אמרתי. "אני ודראקו מתחתנים"אמרה הרמיוני."מזל טוב נראה לי"אמר הארי. "ואנחנו מצפים לילד"אמר מאלפוי. הסתכלתי על הארי. "מזל טוב" אמרתי בהרמת גבה. "הרמיוני"אמר רון בחוסר חמימות כמו בדרך כלל. "רון"ענתה הרמיוני באותו טון דיבור. "איזה חודש את? שאל הארי. "שמיני" אמרה הרמיוני. "יכול להיות שאני מדיימנת אבל לפני שמונה חודשים עדיין הייתם ביחד או שאני הייתי שקועה יותר מדי בגיימס" אמרתי. "היינו לפני שמונה חודשים ביחסים פתוחים עד שנפדנו"אמר רון. "אלוהים יעזור לך"אמר הארי במילמולים. הארי הביט בי והחזיק ביד שלי. "אני לא מבין מה הבעיה"אמר מאלפוי. " הבעיה היא שאין הרבה זמן, אנחנו לא יכולים להשאיר את גיימס אצל אימא הרבה זמן אז בבקשה " אמרתי. "צודקים"אמר רון. "נרים כוסית"שאלה לבנדר."לא זה בסדר"אמרתי. "הארי איך בעבודה"שאלה הרמיוני. "קבלתי קידום לראש המחלקה"אמר הארי במבוכה." מזל טוב" אמרה הרמיוני בחיוך. "אני לא בטוח"מלמל הארי."מה אתה לא בטוח יש לך את העבודה שתמיד חלמת עליה, אישה שאוהבת אותך ותומכת בך וילד קטן שנראה בול כמוך במה אתה לא בטוח עכשיו"אמר רון בכעס קטן. "מה קרה רון מקנא" אמרה הרמיוני בלגלול עיניים. "יש לך בעיה הרמיוני אני מדבר עם הארי ולא איתך בוצדמית" אמר רון. "איך אתה מעז לקרוא לה ככה"קרא מאלפוי בכעס והרמיוני התחלה לבכות. "לך לא הייתה בעיה לקורא לה ככה שש שנים נכון"אמר רון בזלזול. "רון עברת את הגבול ואתה יודע את זה"אמר הארי. "תהיו בשקט"אמר רון בזעם. רון נעמד. "רון תרגע"אמרתי ונעמדתי גם. "אל תגידי לי תרגע" אמר רון ושלף את השרביט שלו מלמל משהו לא מובן ועפתי לאחור. הארי תפס אותי לפני שפגעתי ברצפה. "את בסדר"שאל הארי. "נראה לי"מלמלתי בחוורון. "רון לתקוף את אחותך זה הגזמה" אמר הארי והרים אותי. הוא נתן להרמיוני כסף על מה שאנחנו הזמינו. והארי לקח אותי למחילה. "גיני מה קרה"שאלה אימא בדאגה. "רון תקף אותה" ענה הארי. "אני בסדר אל תדאגו לי"אמרתי. הארי הביט בי בדאגה. "תנוחי קצת בסדר"אמרה אימא. "בסדר איפה גיימס" אמרתי. "אבא"קרא גיימס ורץ לעבר הארי. הארי הניף את גיימס באוויר וגיימס צחק. חייכתי. "אימא אני בבית"אמר ביל. "אויי ביל יקירי בואו תכנסו"אמרה אימא. לאט לאט הכול האחים שלי חוץ מרון הכיעו למחילה. הארי הניח את גיימס בידיים שלי כי הוא לא רצה שאני התקופף לעברו של גיימס. "מה קורה האחות קטנה"שאל גורג. "העייפה כמו כולנו" עניתי . "יש לך רק ילד אחד" אמר ביל. "צריך לחכות עוד חמישה חודשים"אמרתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך