מקווה שיצא טוב ומסקרן תמשיכו לעקוב בכיף,זה רק ישתפר ;)

ליילה פרק 2

03/04/2017 1872 צפיות אין תגובות
מקווה שיצא טוב ומסקרן תמשיכו לעקוב בכיף,זה רק ישתפר ;)

מסוף הפרק הראשון:

שקט שרר בחדר,כולו חשוך מלבד נורה אדומה זעירה שהייתה בקצה,שמעתי צעדים מתקרבים
וכל חושיי חודדו באחת מתכוננת למצב התקפה.
(עד כאן פרק 1).

גבר עם מסכת נשף שחורה וכנפי מלאך כסופות פסע לעברי,כשהוא מחזיק בידו קופסא שחורה עטורה בסרט אדום,מגיש לי אותה.מבטו לא נע ממני מחכה.
לקחתי את הקופסא השחורה ופתחתי אותה,בקבוק קטן ובתוכו נוזלים סגולים נגלו לעיניי.

'תשתי' סימן בידו ללא מילים

לקחתי את הנוזל הסגול והתבוננתי בו כמה רגעים.
נראו בתחתיו יהלומים קטנים שזהרו במעט שהנורה נתנה.
חזרתי להסתכל בגבר שעמד מולי,ידיו היו משולבות לאחור בחוזקה.
הגבר התקדם לעברי ונטל את הבקבוק מידיי,לגם ממנו והגיש לי בחזרה.
התרוממתי ממקומי כדי לראות מה קורה לגבר,שברגע הפך להיות שפן הניסיונות שלי.
הגבר השתעל מעט ורכן לעברי.
הרגשתי את חום גופו מתפשט לעברי כאילו לזה כיוון והקרין עליי.
בלעתי את רוקי,כולי מצפה.
הוא קרב את שפתיו ללחיי נותן לי להרגיש אותן,לאיטו ירד לשפתיי מרפף מעט.
עצמתי את עייניי ורעידות קטנות בגופי החלו.
הוא ירד עם שפתיו לעבר צווארי בנשיקות עדינות וארוכות,יורד לאיטו לחזי נושק ונושך במקצת,מוציא ממני פליטות אנחה קלות.
ידו אחזה לפתע בחזי,והוא התחיל ממשש. אחזתי בשערותיו מקרבת את פניו לשד הנותר.חום פיו גרם לי לגנוח ואז התחיל לינוק את חזי והתחלתי מתפתלת.
לאט לאט נשכבתי על המיטה עם כל גופי,מכינה אותו לבאות.
הוא התנתק ממני למספר רגעים,וחזר כולו כשהוא נשכב מעליי,נותן לי להרגיש את משקל גופו יחד עם בליטתו במפשעתי.
נשימותיי התקצרו תחתיו,מרגישה אותו נע מעליי,נותן לי להרגיש את איברו.
הוא נתמך במיטה והתרומם מעליי וירד לעבר בטני,עבר עם שפתיו על חלקי הגוף שחשף. נושף עליי אוויר ומרגיע,מגיע לקו תחתוניי ומשיל אותם בשיניו,נעזר בידיו ששולפות אותם בקלות.
ערוותי הערום נחשף בפניו,ערום מכל בד מפריד.
הוא ירד עם אצבעותיו ליריכיי הפנימיות מדלג על איבר המין שלי,גורם לבטני להתכווץ ולהקשות את שריריי מתאפקת לא להיכנע.
החלתי לרעוד,מעלה את אגני אליו מסמנת לרצוני,לאישור נגיעה.
רציתי עוד,יותר,לא יכלתי להתאפק עוד רגע.
הרגשתי את נוזליי יוצאים בזרם איטי,שלחתי את ידיי כדי לבדוק ולהרגיש אותם. אך הוא עצר אותי. תופס בידיי בידו,ובידו השני עולה לאט לאט לאיברי.
אצבע אחר אצבע מתקרב,מחדיר את האצבע המורה פנימה. התחלתי מתנשפת ,מייחלת לגמירה.
הוא החדיר אצבע נוספת,מרחיב אותי,הידקתי את האחיזה בידו רועדת ומתנשפת חזק.
הוא החדיר את שניהם ובקצב התחיל להוציא ולהכניס אותם לתוכי.
גנחתי בקול מנסה להוציא החוצה את תחושותיי הקרבות אליי בגלים.
וברגע אחד התחלפו אצבעותיו בחדירה עמוקה של איברו החם שחדר אליו.
הוא נאנח בקול מוציא ומכניס את איברו בעדינות ומגביר את הקצב בעוצמה.
הרגשתי את הגמירה חודרת בי עם כל יציאה וכניסה של איברו לתוכי ,מתפוצצת מתענוגות וכל ויברציה אפשרית שחלפה בי.
הוא גומר לתוכי ואני איתו,זרם חזק ממלא אותי ואני מרגישה בחמימות הזרע שלו נשפך ממני.

משתנקת ורועדת קמתי למצב ישיבה על המיטה,בוחנת את חדרי.

האור של הנורה נעלם,בקבוק הנוזל הסגול איתו וכך גם הגבר המלאכי.

החדרתי אצבע אל תוך איברי,מרגישה ברטיבות שנוצרה

'פאק' אמרתי לעצמי,
שוב גמרתי מתוך חלום.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה