לילה לאור ירח-פרק 1

time machine123 16/05/2018 776 צפיות אין תגובות

לונה קמה בבוקר ונעמדה למול המראה כדי לראות איך היא נראית , היא נבהלה כי היא חשבה לתומה שהשיער היה פרוע ושהיא לא נראית משהו מיוחד. היא החליטה ללבוש ג'ינס וחולצה כתומה, ולפתע היא ראתה שסימון השאיר הודעה קולית במשיבון.

" לונה , מה דעתך שנצא אני ואת לחופשה? זה נשמע רעיון מגניב. אני רוצה שתבואי איתי. מה את אומרת? תתני לזה הזדמנות?" כך הייתה ההודעה שסימון השאיר ללונה במשיבון.

לונה לא האמינה למשמע אוזניה. היא וסימון? יצאו לחופשה ביחד? מה זה אומר? שעדיין סימון אהב אותה ולא רצה להודות בכך?

לונה ידעה בתוך תוכה שעדיין יש לה רגשות למתאו ושהיא עוד הייתה מאוהבת בו.

היא עדיין תהתה מה סימון רצה להגיד לה או ניסה לומר . רגע , יכול להיות שסימון רצה אותה , איך היא יכולה להשאיר את מתאו לבד ולנסוע עם סימון. עליה להבהיר את העניינים איתו ולהגיד לו שלא יכול לקרות שום דבר ביניהם.

צלצול הפלאפון שוב קטע את חוט מחשבותיה , לונה ניגשה לענות .

" היי , לונה. נו , מה את אומרת? את מסכימה שנצא ביחד לחופשה?" שאל סימון בנימה סקרנית וציפה לתשובה.

" אני אשאל את מתאו קודם כל אם הוא מרשה לי לנסוע איתך לבד. ואחר כך אני אתן לך תשובה." קראה לונה בהרהור.

" אז אני מציע לך לשקול את זה שוב. אנחנו הולכים לכייף ביחד. לונה , אני ממש תבואי איתי ואני בטוח שאת תיהני. זה ממש חבל אם לא תסכימי." אמר סימון באכזבה.

" סימון , תן לי לחשוב על זה. ואני עוד כמה דקות אחזור אלייך. " קראה לונה בבלבול וסגרה את השיחה עוד לפני שסימון הספיק לומר מילה מסוימת.

לונה הייתה ממש מבולבלת באותו הרגע. אם סימון רצה שהיא תסע איתו לחופשה, זה אומר שעדיין יש לו רגשות כלפיה.

רגע, זה אומר שסימון רצה אותה בחזרה , אם כן , למה הוא ניסה להסתיר את רגשותיו.

למה היא מרגישה שהיא עדיין אהבה את סימון? למה היא מבולבלת אחרי שסימון התקשר אליה והיא נותרה המומה אחרי שהיא שמעה את קולו? למה היא כל כך מבולבלת ? היא הייתה בטוחה שהיא עדיין אהבה את מתאו!

אבל לונה הבינה שהיא גם אהבה את סימון. האם היא אוהבת את שניהם? לונה רצתה להפסיק לחשוב עליו ולא הצליחה להפסיק לחשוב על סימון וגם על מתאו.

מתאו היה החבר שלה ומי שהיא אוהבת , אבל סימון הוא החבר הכי טוב שלה. לא , לא יכול להיות שהיא התאהבה מחדש בסימון.

שוב פעם צלצול הפלאפון קטע את מחשבותיה, זה היה מתאו . היא ניגשה לענות.

" היי , נערת משלוחים . מה שלומך? איך את?" שאל מתאו ולונה נמסה למשמע קולו.

" ילד תות , אני צריכה לספר לך משהו, סימון התקשר אליי והציע לי שאסע איתו לחופשה. אני מתלבטת אם לנסוע איתו או לא. אני רוצה לנסוע , אבל השאלה אם תיתן לי לנסוע איתו לבד!" הוסיפה לונה בבלבול.

" אה , את מעדיפה להיות עם הגיטריסט המושלם שלך , בבקשה. לכי על זה. אבל אל תסמכי עליי. כי אני לא בטוח שהייתי רוצה לראות את שניכם ביחד!" אמר מתאו בעצבנות.

" מה זה אומר , ילד תות? שמה שהיה בינינו זה עבר?" שאלה לונה בקול עצוב.

" תחשבי מה שאת רוצה, אני לא רואה סיבה שנמשיך להיות ביחד. נערת משלוחים. אם את כל כך אוהבת אותו. למה שלא תלכי איתו?" הוסיף מתאו בכעס.

" לא , זה לא מה שאתה חושב, מתאו. אני לא אוהבת את סימון. ברור לי מה שאני מרגישה. אני אוהבת רק אותך ." אמרה לונה אבל מתאו כבר ניתק את הקו.

לונה הייתה קרובה לייאוש יותר מתמיד. איך היא יכולה להמשיך הלאה כשמתאו בטוח שקורה משהו בינה לבין סימון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך