תגובה אחת ממשיכה
מקווה שתואבו!

למה אני? פרק 1 איך?

10/09/2013 510 צפיות אין תגובות
תגובה אחת ממשיכה
מקווה שתואבו!

נהנההנהנהנהנהנהנהנהנ שמעתי תשעון המעורר כיביתי אותו ובדקתי מה השעה והשעה איתה 7:30 "שיט אני לא רוצה לאחר על היום הריאשון" מילמלתי לעצמי יש לי רק רבע שעה להגיעה לתחנה ומי שחושב שרבע שעה זה הרבה זמן אז בישבילי לא בישביל בנות כמוני זה שתי דקות פתחתי תארון וחיפסתי מה לילבוש ואז ניזכרתי שאתמול אכנתי בגדים :) שמתי אותם על המיטה והלכתי להיתקלח ואז היתלבשתי ציחצחתי שייניים ואיתאפרתי עסיתי צמה וירדתי לקחתי תתיק "סשה קחי מפתח אני יחזור היום ב 9 " שמעתי את אימא שלי אומרת "בסדר ביי" ורצתי והשעה היתה 7:43 "יש לי עוד שתי דקות" מילמלתי לעצמי ואוצ' נידפקתי במישאו "תיזהר"אמרתי ואז ראיתי אותו הוא היה די חתיך "סליחה" שמעתי אותו אומר היה לו קול רך ויפה! היסתקלתי בשעון "אוי לא" מילמלתי לעצמי השעה איתה 7:49 "מה קרה" הוא שאל "פיספסתי את האוטובוס" אניתי "להקפיץ אותך?"הוא שאל "אאאם" מילמלתי "אל תידאגי אני בן 18"הוא אנה "אוקי" אניתי וניכנסנו למכונית "לאן?" הוא שאל "לבית הספר אופקים"אניתי"דרך הגב אני "גסטין "הוא אמר "אני סשה"אניתי לו "הגענו" הוא אמר ויצאנו מהמכונית וניכנסנו לבית ספר וכולן היסתקלו אליו ואלי ואני כבר אבנתי למה: הוא חתיך! "באיזה כיתה את?" הוא שאל "א'1" עניתי "איזה אתה?" הוא לא ענה והלך "סשהההההההה" שמעתי צעקה מאחורי…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך