סיפור חדש
תגובות בבקשה :-)
להמשיך?

למה דווקא הוא? – הקדמה;

08/12/2013 717 צפיות אין תגובות
סיפור חדש
תגובות בבקשה :-)
להמשיך?

דמיות:
ירדן – הדמות הראשית בסיפור, היא ילדה מצחיקה, חייכנית, אופטימית, בעלת פתיל קצר, טובת לב וחברה טובה מאוד.
יולי – החברה הכי טובה של ירדן, היא ילדה מצחיקה, בעלת פתיל קצר מאוד, בעבר היא וירדן רבו כל הזמן, אמא של יולי לא הכי מחבבת את ירדן עקב מריבות אלה ואפילו בגדר השונאת.
אליאן – החברה הכי טובה של ירדן, ילדה חייכנית, לפעמים ילדותית, הצטרפה שנה שעברה לבית הספר של ירדן ויולי.
**ירדן אליאן ויולי חברות הכי טובות במשך שנה.
אדי – הדמות הראשית בסיפור, ילד נאה בעל קוביות בבטן ^^ גם הוא מצחיק, אופטימי, פרלטטן, אופיו בוגר מאוד אך הוא שובב מאוד ( סוג של דרדס).
תמיר – החבר הכי טוב של אדי, דמות מצחיקה, אופטימית, חכמה, ופלרטטנית.
נתן – החבר הכי טוב של אדי, אוהב להיות ראש קטן, גם הוא פלרטטן ושובב מאוד (אפילו יותר מאדי)
**אדי תמיר ונתן החברים הכי טובים כבר 5 שנים.
————————————————-

קטע מיתוך הסיפור:

"ירדן" קראה לי אמא עם קול קצת מתלהב מהמטבח
"רגע אמא" עניתי מתוך חדר המקלחת בדיוק לובשת את חולצת המדצ"ים הכחולה והפשוטה שעברה המון וניראת כמו סמרטוט, ומכנס של פיג'מה.
הגעתי אל המדרגות שמשם אפשר לראות מי נמצא במטבח ופתאום ראיתי את אדי, אדי הילד מהכיתה שלי, הילד הזה שאני שונאת, הילד הזה ששנה שעברה הפך לי את השנה לבילתי ניסבלת. אבל זה לא היה סתם ביקור רגיל שלו ושל משפחתו, כמו שהיה כל הקיץ. הם היו עם מזוודות ומזרנים, לא הבנתי מה קורה פה.
ניגשתי למטבח כאילו אני לא חוששת ממה שהולך כאן.
"מה אתם עושים פה?" שאלתי עם חיוך מאולץ כדי לנסות להראות שאני שמחה שהם באו
"בואי רגע לצד חמודה" קראה לי אמא
"או..קי" עניתי בהיסוס
"הם עוברים לגור אצלנו למשך כמה חודשים והסברים אחר – כך" אמרה לי אמא
הזדעזתי פשוט הזדעזתי!
בקושי עיקלתי שההורים שלנו חברים עכשיו אני צריכה לעכל את זה שאדי יתקלח במקלחת שלי?!?!? שהוא ישנן בבית שלי?!?!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך