אותך אני אוהבת
אני מבינה שזה לא מעניין בהתחלה אבל בבקשה תיקראו ותגיבו זה ממש חשוב לי ..
טוב אז 5 תגובות ממשיכה ..

למה דווקא הוא?!?! – פרק 2

אותך אני אוהבת 26/09/2013 789 צפיות תגובה אחת
אני מבינה שזה לא מעניין בהתחלה אבל בבקשה תיקראו ותגיבו זה ממש חשוב לי ..
טוב אז 5 תגובות ממשיכה ..

זה היה עומר ."היי עומר מה קורה ??" עניתי לו "סבבה סופי תגידי באיזו שעה המסיבה של מישל ??" מישל היא ילדה מהשכבה שלי שיער שחור וחלק עיניים כחולות היא לא מקובלת אבל יש לה בית ענק ומסיבות הכי שוות ושיט שכחתי מהמסיבה …"שיט עומר שכחתי מהמסיבה אני ידבר איתך אחר כך. ביי" עניתי לו ממש מהר " סופי אז מתי ה…" הוא לא סיים את המשפט וכבר ניתקתי כן כן אני כזאת ..מהר כתבתי לבנות בקבוצה בווצאפ שעוד שעה יהיו אצלי אנחנו הולכות לקניון לקנות בגדים ..כולן ענו בחיוב והיתחלתי להיתרגן ניכנסתי למיקלחת זריזה יצאתי לבשתי שימלה פירחונית סירקתי את השיער עשיתי קוקו גבוה ,מסקרה ,אודם ורוד חלש ,בושם ,נעלתי נעלי בובה שחורות ראיתי שנישארו לי עוד 10 דקות עד שהבנות באות לקחתי טיק קטן פירחוני כסף,אייפון,מפתחות ירדדתי רון כבר הלך לטייל עם שני ומקס ישב וראה טלוויזה ."מקס הלכתי לקניון עם נטלי,מאיה ודי" אמרתי לו " סבבה,מתי תחזרי??"שאל " עוד שעתיים הערך" בדיוק קיבלתי הודעה מנטלי שאני יצאה. "מקס יצאתי ביי" אמרתי לא " סבבה ביי תהני" ענה לי ובדיוק יצאתי . " היי בננות מה קורה ??" שאלתי אותן ונתתי להן חיבוק "היי" הן ענו לי ביחד וצחקנו והתחלנו ללכת לקניון דיבר נו על בנים,כיתה י' שמתחילה עוד שבוע כמה אנחנו לא רוצות בגרויות , על בגדים צחוקים וכאלה.קנינו מלאה אני קניתי שורט שחור גבוה 2 גופיות אחת סגולה ואחת לבנה ונעליי עקב סגולות ממש יפות ,נטלי קנתה 2ג'ינס 2 גופיות וחולצה ,מאיה קנתה 3שורט ו2 חצאיות ודי קנתה חצאית, גופיה ו2 זוגות עקבים ממש מהממים .."בנות אני רעבה בואו נוכל משהו.." אמרה נטלי "גם אני רעבה אוליי גלידה ?"אמרתי להן וכולן הסכימו הלכנו לגלידריה .אני הזמנתי תות, נטלי שוקולד, מאיה וניל ודיאנה הזמינה פיסטוק כול אחת שילמה על הגלידה והתחלנו ללכת לכיוון הבית צחקנו כול הדרך ." טוב בנות אצל מי נפגשות והולכות למסיבה ?" שאלה מאיה " רוצות אצלי ?" שאלה דיאנה כולן הסכימו קבנו שב20:00 כולן נהיה אצל דיאנה ומשם נלך הביתה. אמרתי לבנות ביי והלכתי לכיוון הבית ושמתי לב שהשכנים שלנו עוברים !? מה למה?! טוב שיהיה גם ככה היו להם 2 ילדים קטנים ומעצבנים .ניכנסתי הביתה ואמרתי שלום לרון ושני שישבו בסלון וראו סרט ועליתי למעלה מקס ישב במחשב ..הלכתי לחדר שלי שמתי את השקיות ואחרי זה הלכתי לחדר שלמקס נישקבתי לו על המיטה הוא היתובב עליי ושאל " מה קרה נסיכולה שלי ??" "כלום פשוט אני מתה מעייפות "עניתי לו " נוו מה קנית??" שאל אותי כשחזר למחשב " שורט שחור גבוה 2 גופיות אחת סגולה ואחת לבנה ונעליי עקב סגולות ממש יפות" עניתי לו "תראי לי " הוא אמר לי " אין לי כוח עכשיו ..תראה אותי בערב " אמרתי לו " לאן את הולכת ??" הוא שעל והיסתובב עליי בבת אחת " למסיבה של מישל ,אהה אתה יכול לקחת אותי בערב יותר נכון בלילה?? כי אני מפחדת " שאלתי " כן אין בעיה תתיתקשרי כשתירצי ללכת " אמר" אהה וסופי ראיתי שמשפחת מרום עוברים ??" שאל אותי " כן איזה כי" אמרתי ומקס צחק " אתה יודע מי עובר לשם ??" שאלתי אותו " לא אין לי מושג " ענה לי " טוב הלכתי לנוח תעיר אותי ב 18:00 סבבי" אמרתי " סבבי " ענה לי באותה צורה צחקתי ויצאתי לו מהחדר ניכנסתי לחדר שלי ושמתי לב שיש לי 3 שיחות שלא נענו וכולן מעומר טוב הוא ממש רצה ממני משהו היתקשרתי עליו " הלו " הוא ענה " היי" אמרתי לו ."או תודה לאל למה לא ענית לי ?" הוא אמר לי " כי לא הייתי ליד הפלאפון ,נו אז מה רציתה ?" שאלתי אותו "טוב רציתי לשאול אותך שוב באיזו שעה המסיבה " הוא הדגיש את השוב?"חח המסיבה ב 20:00 וסליחה שניתקתי לך בפרצוף" אמרתי " טוב לא נוראה אז ניפגש במסיבה " אמר " כו ביי " אעיתי "ביי" וניתקתי ..נישכבתי על המיטה ונירדמתי תוך כמה שניות …


תגובות (1)

אהבתיי

26/09/2013 10:59
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך