הי בנות זה פרק ראשון הייתי שמחה אם תגיבו לי זה ממש חשוב לי ❤

למה זה מגיע לי

20/09/2013 737 צפיות 2 תגובות
הי בנות זה פרק ראשון הייתי שמחה אם תגיבו לי זה ממש חשוב לי ❤

הי קוראים לי נוי אני בת 17 אני גרה במודיעין יש לי שני אחים תום הוא הגדול בן 20 ויונתן הקטן בן 4.
״נוי קומי את תאחרי לבצפר״ צעקה לי אימא (רונית) ״אני קמה״ החזרתי לה בצעקה,יצאתי מהחדר ונתקלתי בעומר(עומר הוא כמו בן בית אצלנו הוא חבר טוב של אחי תום, עומר גר אצלנו מגיל מאוד קטן הוא ילד יתום ובואו נגיד שאנחנו די אוהבים אחד את השניה והיה לנו פעם קטע) .
״אחחמממ הי״ אמר בחיוך נבוך,״ הי מה קורה?״ שאלתי גם בחיוך נבוך ״אני בסדר איך הלימודים?, אני מקווה שאת משקיעה אהה?״ שאל בחיוך ״מנסה להשקיעה עד כמה שאפשר חח״ עניתי והיה אפשר להרגיש את המתח שיש בנינו ״טוב אז אני אכנס להתארגן״ אמרתי והוא זז ״כן הנה כנסי״.
נכנסתי לשירותים ונשמתי עמוק וחשבתי לעצמי׳ אוייי כמה שאני מתה לחבק אותו׳,
סיימתי להתקלח התלבשתי בגינס שחור וחולצת טריקו עם פסים כפכפים התאפרתי קלות ויצאתי מהחדר.
נכנסתי למטבח ושם פגשתי באחי תום ובעומר ״בוקר טוב״ אמרתי בחיוך ונתתי נשיקה לתום על הלחי והתחלתי לאכול את הקורנפלקס שלי.
״חיים שלי״ צעקתי לעבר החברה הכי טובה שלי דנה ״ מהממת שלייי את״ החזירה לי בצעקה והתחבקנו חזק ״ יש חדש אצלך?״ שאלה דנה ״ חחח לא הכל אותו דבר״ עניתי לה ״ אין כלום חדש עם עומר?״ שאלה (דנה היחידה שיודעת על המצב שלי עם עומר חוץ מאחי) ״לצערי אין״אמרתי בחיוך מנחם וכך סגרנו את הנושא.


תגובות (2)

יואוווו ממש מש אהבתי זה ממש חמוד ויפה
כתיבה מעולה את יודעת לכתוב.
תמשיכייייי ומיד! זה מושלם ^-^

20/09/2013 09:56

תמשיכי

20/09/2013 10:48
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך