למה זה קורה לי? פרק 2

28/04/2013 836 צפיות 6 תגובות

״אבל לך לא קרה שאת אוהבת מישהו כבר שישה חודשים והוא בקושי שם עלייך וכל הכיתה יודעת את זה שאת אוהבת אותו והוא לא אומר לך כלום״ שירי לא ידעה מה לענות, היא חשבה מעט ואז אמרה שגם היא אהבה מישהו במשך חודשיים והוא בקושי דיבר איתה ואז היא הפסיקה לאהוב אותו. הברתי לה שאצלי זה שונה ״את יודעת שאני אוהבת אותו מתחילת השנה. ואת יודעת שהייתה תקופה שהוא אהב אותי והיינו מדברים הרבה אבל מאז שהעבירו אותו מקום בכיתה והוא יושב קרוב אליך אתם מדברים בלי הפסקה וזה הורג אותי מבפנים״ ״תאמיני לי שאני לא אוהבת אותו״ אמרה שירי ״אני כל שיעור מסתכלת ורואה אתכם מצחקקים בלי הפסקה ואני נורא מחזיקה את עצמי לא לקום ולצרוח לו שיפסיק לדבר איתך כי אני אוהבת אותו ואת לא״ ״נועה את חייבת להאמין לי שאני לא אוהבת אותו זה לא יקרה אף פעם, הוא סתם קוף מכוער (הכינוי שהמצאנו לו זה קוף כי הוא דומה לו) ואני אוהבת בכלל מישהו אחר, את יודעת שאני אוהבת את דן״ ״ אני יודעת אבל עדיין.. הגענו למדורה ופגשנו את כולם. את דפי אלין ויסמין שגם היא איתנו בחבורה(כולן ידעו שאני מאוהבת ברועי בטירוף). היה כיף מאוד. עשינו מלחמת מים עם כולם ושתינו הרבה מיצים. ״אני חייבת לשרותים, עוד שתי דקות חוזרת״ אמרתי והלכתי. חיפשתי שיח לעשות מאוחריו (כי בכל זאת ל״ג בעומר אין שרותים והיינו סתם במקום פתוח) אני מחפשת מחפשת מחפשת ופתאום מצאתי שיח גדול שאףאחד לא יכול לראות… פתאום אני רואה משהו זז מאחורי השיח. הזזתי אותו וראיתי. ראיתי את הדבר הכי נורא בחיי !! נפעמתי, רציתי לתקוע בי סכין באותו הרגע אני לא מאמינה שזה קורה לי .. למה זה קורה לי ?!


תגובות (6)

תמשיכי מותך

28/04/2013 11:12

עוד שתי תגובות ממשיכה :)

28/04/2013 11:13

נו
תמשיכי

28/04/2013 11:15

תמשיכי

28/04/2013 11:15

תמשיכייייייייייייייי

28/04/2013 11:16

מהמם
!!!!
מחכה להמשך

29/04/2013 01:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך