למה זה קורה לי? פרק 3

29/04/2013 715 צפיות 6 תגובות

נפעמתי, רציתי לתקוע בי סכין באותו הרגע אני לא מאמינה שזה קורה לי .. למה זה קורה לי ?!
וראיתי את רועי מתנשק עם אלין. צפיתי עליהם במשך שתי דקות ואז הם ראו אותי. אלין ראתה אותי ראשונה ואז דחפה את רועי ממנה ורצה אלי. ״נועוש זה ממש לא מה שאת חושבת!!״ ״אלין אל תדברי אלי בכלל!! חשבתי שאת חברה שלי !! למה את עושה לי את זה בכלל ?!״ ״נועוש תביני ש..״ ״אלין תקשיבי ותקשיבי לי טוב, את ידעת כמו כל שאר הבנות שאני מאוהבת ברועי נכון או לא?״ ״נועוש את חייבת להבין״ ״דיי!!!״ ורצתי משם. ראיתי שרועי עדיין על הרצפה, הוא נפל כשאלים דחפה אותו, ולא מבין מה הולך פה. רצתי חזרה למדורה. בוכה כמו שלא בכיתי אף פעם. שירי דברה עם עוד חברות שלנו. היא הייתה עם הגב אלי כך שהיא לא ראתה שאני רצה אליה. משכתי אותה ביד והיא הסתובבה וראתה אותי. היא הייתה בשוק מאיך שנראיתי. משכתי אותה לגבייה שהייתה ליד. ״נועה שליי למה את ככה?! למה את בוכה ככה?!״ רעדתי מאוד ונפלתי. שירי עזרה לי לקום וישבנו על הספסל. סיפרתי לה הכל, שראית אותם, שאחרי שתי דקות אלין ראתה אותי, וכל מה שהיא נסתה להגיד. שירי הייתה המומה!! ואז אמרתי לה שיכול להיות שבגלל שהם יושבים אחד ליד השני הם התאהבו .. אבל עדיין זה לא נראה לי שזה זה. שירי חשבה מה לענות לי. ולאחר חמש דקות רק ענתה לי ש….
הייתי בשוק מתגובתה של שירי !! היא לא אמורה להגן עליה אלא עליי !! איך זה קורה לי ?! למה זה קורה לי?!
3 תגובות וממשיכה ((: מקווה שאתם נהנים


תגובות (6)

מהמםםםםםםםם

29/04/2013 02:13

תודה רבה :) עוד שתי תגובות ממשיכה

29/04/2013 02:13

את מתאמרת כאן את הדמויות זוועה ואני מכירה אותך בקטעים האלו וה מה שאת חושבת וזה ברור לי זה מה שאת מדמיינת שמישהי שיושבת לידו (אני לא יגיד את שמה) מאוהבת בו זה היה צפוי… ואני רצינית
בקיצוור תמשיכי :)

29/04/2013 02:18

תמשיכי

29/04/2013 02:19

תמשיכי…

29/04/2013 02:29

תמשיכייי פרק יפה מאוד
מחכה להמשך…..
אוהבת שרית

29/04/2013 02:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך