למה זה קורה לי?! פרק 4

29/04/2013 740 צפיות 7 תגובות

הייתי בשוק מתגובתה של שירי !! היא לא אמורה להגן עליה אלא עליי !! איך זה קורה לי ?! למה זה קורה לי?!
שירי אמרה לי שזאת יכולה להיות הנקמה של מה שעשיתי לה לפני שנתיים. הסתכלתי עליה במבט כזה של ״מה?״ ואז היא אמרה ״את לא זוכרת שלפני שנתיים אלין התאהבה מישהו בשם תומר?״ אני מנסה להיזכר ושירי ממשיכה ״קיצר היא ישבה כל הפסקה וחפרה לנו כמה שהיא אוהבת אתו ובלה בלה בלה. יום אחד היא החליטה לומר לך שהיא הפסיקה לאהוב אותו אבל לי היא אמרה שזה לא נכון״ ״שבוע אחרי שאלין אמרה לך את התחלת לדבר עם תומר, וכשהיית ״במצוינות״ יום אחרי זה היית מספרת לנו איך הוא קורץ לך כל השיעור וכאלה.. ״ התחלתי יותר להיזכר ״ ואז זה הכעיס את אלין ואז היא אמרה לי את המילים הבאות אני-עוד-אנקום-בה-!!! ״ הייתי בשוק ושירי המשיכה עוד ״תקשיבי שגם את עוד לא היית ממש צדיקה מה שאת עשית גם לא היה יפה ואפילו פוגע״ ״שירי אני לא ידעתי שהיא הפסיקה ודבר שני אני במצב יותר נורא..״ ״את איתי או איתה? ״ שאלתי כבר בלי ידיעה ופרצתי בבכי כמו ילדה קטנה שלוקחים לה את הדבר הכי אהוב עליה. ״נועוש דיי את יודעת שאני תמיד פה לצידך נכון ?״ ״אמ… כ..כן ״ ״נועהה אני רוצה שתדעי שאני תמיד לצידך פשוט אמרתי לך גם את הצד של אלין״ ״תודה רבה שירי אבל אז אני הייתי קטנה ולא ידעתי שהיא באמת לא הפסיקה לאהוב אותו, גם את לא היית יודעת אם זה היה קורה לך״ ״נכון.. אבל אני רוצה שתעשי דבר אחד לפני שאני יעזור לך ״ ״מה?״ ושירי ענתה״……..״ ״לאא בחיים לא !!״ אוף למה זה קורה לי… ?


תגובות (7)

OMG תמשיכייי פרק יפה מאוד
אבל בקשה קטנה תעשי פרק ארוך יותר =)
אוהבת שרית

29/04/2013 02:56

אוקיי תודה רבה ואני ישים לב לזה :)

29/04/2013 02:57

יאפי בבקש=)

29/04/2013 02:57

זה מעולה,תמשיכי…

29/04/2013 02:57

אני מאוד מקווה שזה לא היה ככה
תמשיכייי

29/04/2013 02:58

מעולה"P

29/04/2013 03:36

מדהים

29/04/2013 05:21
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך