למה זה קורה לי? פרק 6

29/04/2013 752 צפיות 10 תגובות

היא איימה עלי ש״ קודם כל, רועי הוא שלי ברור?! ועכשיו אני יעשה לך עוד משהו קטן בגלל מה שעשית לי עם תומר״ ואז הוציאה מהכיס שלה את הדבר הכי נורא שיכול לקרות לי. לא חשבתי שהיא תעשה את זה. היא לא אמורה להיות חברה שלי?! ואז היא הוציאה סכין. היא הסתכלה לצדדים כדי לראות שאין אף אחד, הושיטה אותו לכיוון שלי ותקעה לי בבטן. בכיתי וצרחתי, לא חזק כי לא הצלחתי, אבל צרחתי ואז היא אמרה את המילים הבאות ״את יודעת למה תקעתי בך סכין ? בגלל מה שעשית לי! אבל את יודעת למה לא הרגתי אותך? כדי שתבלי במשך זמן רב וכדי שתשאר לך צלקת למזכרת מאשר שתסבלי לרגע אחד ואז תמותי. איזה חמודה אני נכון? ״ היא הסתובבה טמנה את הסכין באדמה והלכה חזרה למדורה. ״אלינוש איפה היית?״ שאלה יסמין. ״חח סתם הלכתי לשרותים, הרי את יודעת כמה זמן לוקח למצוא פה מקום שאף אחד לא רואה אותך״ וכולם צחקו. שירי הסתכלה בשעון וראתה שכבר עברו חמישים דקות. ״טוב בנות אני כבר חוזרת, הנייד איתי״ והלכה לחפש את נועה. אחרי הליכה של עשר דקות היא מצאה את נועה מאחורי שיח שוטטת דם. ״נועעעעה!!!״ ״תעני לי בבקשה !!״ והוציאה את הפלאפון והתקשרה לאמבולנס למשטרה ולהוריה של נועה. ״הצילוווווו שמישהו יעזור לי״ צעקה שירי אבל אף אחד לא היה בסביבתה. האמבולנס הגיע ראשון ופינה את נועה לבית חולים. המשטרה חקרה את האזור ומצאה את הסכין. השוטרים הלכו לכיוון המדורות ושאלו מי בכיתתה של נועה. כל הילדים הוזמנו לחקירה. נועה הגיעה לבית חולים. הכניסו אותה לחדר ניתוח והוריה ושירי נשארו בחוץ והתפללו לשלומה. ״את יודעת איך כל זה קרה?״ שאלו הוריה של נועה את שירי? ״לא !! גם אני בשוק כמוכם.. או שאת האמת , יכולה להיות אפשרות שמישהי מהכיתה שלנו עשתה לה את זה״ ״ אבל למה ?!?!״ צעקה אמא של נועה. אביה של נועה ניסה להרגיע את אמה אך לא הצליח. ״שירי, את יכולה לספר לי מה האפשרות ?״ ושירי ספרה להם הכל ושיכולות להיות שתי אופציות. הראשונה שאלין הרגה אותה ואפשרות שניה שנועה התאבדה. הוריה נראו מופתעים. הרופא יצא מהחדר ואמר ״……….״ לאאאא אמה של נועה צעקה.


תגובות (10)

תמשייייכי
ויש על הסכין טביעת אצבע XD

29/04/2013 12:16

המשך במידי !

29/04/2013 12:17

ההמשך יהיה רק מחר :/

29/04/2013 12:25

ואיי אני במתח…….מתח……..מתח…….
תמשיכייייייייייייי
אוהבת שרית
ולילה טוב

29/04/2013 12:45

אופ למה מחר

29/04/2013 12:48

מדהיםםםםם

29/04/2013 15:07

תקשיבו אני יודעת שאמרתי שאני ימשיך היום אבל יש לי עבודה ענקית להגיש לעוד יומיים ולא הספקתי כלום , אחרי שאני יגיש אני יכתוב לכן את ההמשך
מקווה שתבינו אותי :/

30/04/2013 13:28

אוף =(
טוב לא נורא העיקר שתמשיכי בסוף לא?
ובהצלחה בעבודה שאת צריכה להגיש=)
אוהבת שרית

30/04/2013 13:32

המשכתי ותודה רבה (:

03/05/2013 13:17

וואי זה פגע בי שככה את מתארת אותי כרוצחת .
תאמיני לי אני לא מסוגלת לזה .

19/07/2013 08:28
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך