ah1235
רציתי להוסיף המשך אבל אין לי זמן.

למה לקחת לי את החבר פרק 4

ah1235 28/09/2012 709 צפיות 2 תגובות
רציתי להוסיף המשך אבל אין לי זמן.

בערב לירז שמה בתיבת הדואר של אור פתק שבו היה תמונה של שובל ואלכס מתחבקים ומתחתה היה כתוב "אור תיזהר" אמא של אור הביאה לו את המכתב, אור קרא אותו ובכה. למחרת בבית-הספר , שובל ניגשה לאור, היא באה לתת לו חיבוק רק הוא הרחיק את הידיים שלה, שובל שאלה אותו "מה קרה", אור אמר לה " תשאלי את עצמך" והלך. שובל ניכנסה לכיתה התלמידים הסתכלו עלייה מוזר, שחף לקחת את שובל לצד ואמרה לה "זה נכון מה שאומרים" שובל ענתה לה "מה אומרים", שחף אמרה לה "שאתה ואלכס חברים", שובל "אמרה לה מה פתאום אני ואלכס הוא בכלל לא הטיפוס שלי", המורה ניכסה לכיתה וכולם הלכו לשבת. המורה אמרה לתלמידים "בוקר טוב" והתלמידם אמרו לה "בוקר טוב המורה", בההפסקה שובל ראתה במסדרון תמונה שלה ושל אלכס מתחבקים, וכולם צחקו עליה, שובל הלכה לכיתה ובכתה, תומר ניגש אליה ושאל אותה "מה קרה", שובל אמרה לו "זה לא נכון אני ואלכס לא חברים בכלל ", תומר אמר "אני יודע " ושובל אמרה לו "אבל אף-אחד לא מאמין לי", תומר אמר "יש לי את הפתק של לירז שלחה לך עם התמונה והכל קחי", שובל לקחה את המכתב והלכתה להראות אותו לאור, אבל כששובל הלכה להראות אותו לאור היא ראתה אותו עם לירז מחבק אותה. שובל הלכה לכיתה ושמה את הפתק שתומר נתן לה בתיק שלה, אחרי בית-ספר שובל ניגשה ללירז ואמרה לה "מה למה עשית את זה", לירז לא התייחסה אלייה והמשיכה ללכת.


תגובות (2)

ממש חמוד.. את משתפרת מפרק לפרק..!

29/09/2012 11:28

תודה

29/09/2012 12:37
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך