למה לקחת לי את החבר ? פרק 5

ah1235 29/09/2012 742 צפיות 2 תגובות

באותו ערב שובל הלכה לאור, ובדרך פגשה מישהו שקוראים לו אייל, אייל אמרה לה "אני מנהל פנימייה של דוגמנים ודוגמניות צעירים וצעירות ואני חושבת שתהיי מתאימה מאוד", שובל אמרה לו "אני רוצה מאוד להשתתף בזה והשאלה בכלל כמה זה עולה", אייל אמר לה "הפנימייה הזו היא בחינם לכל אחד ולכ אחת" שובל אמרה " אני יתקשר לאמא שלי לשאול אותה אם היא מסכימה", אייל דיבר אם אמא שלה ואמא שלה הסכימה, אייל אמר לה "אמא שלך מסכימה מחר בשעה 12:00 אני יבוא אלייך כדי לקחת אותך", שובל נתנה לו את הכתובת שלה לאייל והלכה, שובל שמה לאור מכתב בתיבה.
למחרת בבוקר אור אמא של אור אמרה לו "אני חושבת שהמכתב הזה בישבילך" , אור פתח את המכתב וראה תמונה שלו ושל ושובל מתחבקים, ומתחתה היה כתוב שובל אם לא תסכימי להיפגש אם אלכס אני יגלה שאת ואור חברים לכל הבית-ספר. אור אכל והלך לבית-ספר, שובל איחרה קצת והמורה אמרה לה "למה איחרת" שובל אמרה לה "אני מצטערת קמתי מאוחר", ונתנתה לה פתק שהיא צריכה להשתחחר בשעה 11:30. המורה אמרה "טוב אני אשחרר אותך ב- 11:30" , בהפסקה אור ניגש לשובל ואמר לה "ראיתי את המכתב ששלחת לי ואני מזה מצטער" , שובל אמרה לו "מאוחר מידי להצטער" , אור אמר לה "למה מאוחר" שובל אמרה לו "תקשיב אני לא צרכה חבר שלא מאמין לי ושלא סומך עליי". אור אמר לה "אני מצטער כמה פעמים צריך לבקש סליחה", בידיוק היה צלצול לכיתה. הגיעה השעה 11:30 ושובל השתחררה, בשעה 12:00 לקחו אותה לפנימייה, אייל אמר לה "זאת הפנימייה בואי איתי לקבל מפתח לחדר שלך", שובל חדר 48 היו איתה שלוש שותפות לחדר שקוראים להן: סיגל אוראל ומור, אוראל אמרה לה "שלום את שובל", שובל אמרה לה "כן אני שובל" אוראל אמרה לה "אני אוראל ואלה השותפות שלנו לחדר סיגל ומור בואי שבית איתנו זאת המיטה שלך", ושובל אמרה "טוב אני צריכה לארגן את הדברים שלי", מור אמרה "אנחנו נעזור לך להכניס את הדברים שלך" שובל אמרה תודה".אחרי שהן סיימו לארגן את הדברים מור סיגל ואוראל הכירו לה מלא חברות "אוראל אמרה לה את יפה בגלל זה באת לפה", שובל אמרה "גם אני יספר לכם עוד מעט למה באתי". בשעה 4:30 אייל הציג את שובל ואמר "זאת שובל והיא תצטרף אליכם קבלו אותה יפה", כולם מחאו מחיאות כפיים.
השעה 9 הגיע לאט לאט והיה כיבוי אורות, אוראל אמרה לשולבל "לילה טוב וחלומות פז" מור וסיגל אמרו לה "לילה טוב שובל".


תגובות (2)

משתפר.. יש עוד מה לשפר… אבל ממש יפה..!!

29/09/2012 11:30

תמשיכי

30/09/2012 06:30
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך