חולמת וכותבת
היי מקווה שאהבתם. חלק מהפרקים יתחלקו לנקודות מבט שונות של הדמויות. מאיה ושקד לא חלק מהדמויות הראשיות לכן אני לא אפרט אליה אבל הן כן יופיעו בחלק מהפרקים. סליחה אם הפרק ארוך מידי, אני אנסה פרק הבא לקצר.

למה נכנסת לחיים שלי – פרק 1

חולמת וכותבת 21/12/2016 570 צפיות אין תגובות
היי מקווה שאהבתם. חלק מהפרקים יתחלקו לנקודות מבט שונות של הדמויות. מאיה ושקד לא חלק מהדמויות הראשיות לכן אני לא אפרט אליה אבל הן כן יופיעו בחלק מהפרקים. סליחה אם הפרק ארוך מידי, אני אנסה פרק הבא לקצר.

למה נפרדת ממני ?!
אמרת לי שאתה אוהב אותי ויום אחרי זה אתה נפרד ממני…
רק תגיד לי למה עשית את זה…
אני לא מבינה אותך אתה יכול להגיד לי מה עבר עלייך באותו הרגע
למה גרמת לי לבכות כל הלילה
למה גרמת לי לשבת על המיטה לראות סרטים לאכול גלידה ולבכות
למה גרמת לי כל כך הרבה סבל
לא חשבתי שאני אתאהב בך אבל זה קרה התאהבתי בך
לא רציתי שבכלל תכנס לי לחיים עכשיו אני לא יודעת איך להוציא אותך מהם

הכל התחיל לפני שנה וחצי:
התחלנו את כיתה יא' כמו כל פעם שאנחנו מתחילים כיתה חדשה , רק שהשנה הגיע אלינו ילד חדש ושמו היה מייק הוא היה חתיך כל הבנות ישר התנפלו עליו היה לו שיער בלונדי נראה כיאלו צבע את השיער העיניים שלו היו כחולות כמו הים הוא היה גבוה, וביום הראשון הוא בא בג'ינס ובחולצה צמודה ולבנה (לפי דעתי גם קצת שקופה) שראו את הקוביות בבטן שלו הוא גם היה שרירי, פשוט במילה אחת חתיך, אפילו החברות הכי טובות שלי מצאו בו משו רק אני לא חשבתי שהוא משו. הוא לא היה נראה ילד רע בכלל והוא גם לא היה ערס.
וכמו כל שנה אני אשלי באה בסטייל אחר, יש לי עיניים חום דבש שיער שטני מתולתל אני גבוהה(יחסית לחברות שלי) ורזה, השנה החלטתי לבוא עם חצאית קצרה שאני עיצבתי (אני אוהבת לעצב בגדים) ותפרתי, עם חולצה לבנה (כי חייב כל שנה ביום הראשון).
אז בהפסקה הראשונה אחרי הטקס שהיה החברה הכי טובה שלי שקוראים לה ליה קצת שמנמנה, נמוכה ממני, יש לה שיער חלק שטני וארוך ועיניים ירוקות באה אלי ואל החברה הכי טובה השנייה שלי (ודרך אגב שני החברות הכי טובות שלי כמו אחיות קטנות בשבילי) שאנחנו באותו כיתה קוראים לה דנה היא נמוכה רזה שיער חום גלי עיניים חום כהה, היא באה אלינו רק בגלל מייק כמו כל הבנות שבאו אלינו לכיתה רק בגללו ומפה לשם שמתי לב שנשארתי יושבת לבד במקום שלי מציירת עוד בגדים לעיצוב כי כל החברות שלי ליד מייק.
השיעור התחיל והמורה נכנסה (למורה קוראים מאיה), שמתי לב שדנה יושבת ליד שקד שולחן לידי מקדימה ולידי נשאר מקום פנוי, והמורה הושיבה את מייק לידי כי לא היה לו איפה לשבת.
"היי קוראים לי מייק איך קוראים לך?" הוא אמר והושיט את היד ללחיצת יד.
"קוראים לי אשלי" אמרתי והושטתי גם את היד, לחצנו ידיים.
המורה פנתה אליי ואמרה לי "אני מקווה מאוד שתדאגי למייק ותעזרי לו בלימודים" הנהנתי ואחרי זה היא פנתה למייק ואמרה לו "מייק אל תדאג אשלי היא תלמידה מצטיינת היא תעזור לך רק תבקש ממנה" הוא גם הינהן ואמר "בסדר".
ישר אחרי שנגמר השיעור גם נגמר היום מייק ניגש אליי אחרי שכל הילדים הלכו חוץ ממני דנה וליה שבאות אלינו כי קבענו לבוא אלי, ראיתי שמייק הסתכל על דנה וליה חיכה שהן ילכו אבל הן לא הלכו אז אמרתי להן "בנות חכו שנייה בחוץ אני מסיימת פה משו ובאה טוב?" ואז שניהן יצאו בפרצוף מבואס.
מייק ראה שהן סוגרות את הדלת ואז אמר "אשלי יש מצב את מביאה לי את מספר הפלאפון שלך? שתוכלי לעזור לי בלימודים"
אמרתי "בשביל מה אתה צריך עוד את המספר שלי אם יש לך את המספר של כמעט כל הבנות בשכבה?" הוא ענה "אין לי מספר של אף אחת מהבנות שהיו לידי, לא לקחתי מאף אחת את המספר שלה"
בדיוק בשנייה שהוא התכופף להרים את התיק כמה בנות יותר קטנות מאיתנו נכנסו לכיתה ושאלו " ראית את מייק? ראית אותו?" ולפי מה שאני ראיתי, הבנתי שהן משוגעות אז עניתי להן "לא, לא ראיתי את מייק הוא כנראה כבר הלך" ואז הן סגרו את הדלת והלכו.
מייק קם והתחיל להגיד לי ולחבק אותי "תודה תודה שהצלת אותי מהמשוגעות האלא, אני כל היום מנסה לשבת בשקט אבל מתנפלות עלי מכל צד בנות" אמרתי לו "מה לעשות שאתה חתיך וכמעט כל הבנות בשכבה חושבות ככה" הוא חייך וצחק ואז שאל "מי זה החלק הקטן שלא חושב שאני חתיך?" אמרתי לו "אני חושבת שאתה חתיך, כן שלא תבין אותי לא נכון פשוט אני לא מתעניינת בך כמו כל הבנות האחרות"
הוא ענה לי "כן גם אני לא מתעניין בכל הבנות האחרות" הוא הפסיק לשנייה ואז המשיך "אז אפשר את המספר של הפלאפון שלך"
חשבתי למספר שניות ואז נתתי לו את המספר הפלאפון שלי, הוא שאל אותי "איזה שכונה את גרה" אמרתי לו את שם השכונה ואז הוא אמר לי שהוא גם גר בשכונה הזאת ואז הוא אמר "בואי אני אלווה אותך" אמרתי "אני לא יכולה ליה ודנה מחכות לי וגם אני נוסעת באוטו"
הוא אמר "לא נורא תביאי להן מפתח ותבואי איתי" הוא התחנן אלי.
אמרתי לו "מייק אם אתה רוצה תשלח לי הודעה ואם הן לא ילכו מאוחר אני אקרא לך שתבוא אליי ואני אעזור לך בלימודים סגרנו?" הוא ענה "ואת גם תלכי איתי מחר לבצפר ומהבצפר עכשיו סגרנו" התקרבנו לדלת ואמרתי לו "סבבה אל תדאג" ויצאנו ביחד מהבצפר עם ליה ודנה.
ליה דנה ואני נכנסנו לאוטו של אמא שלי, התיישבתי מקדימה ומייק ואני נופפנו אחד לשני ואז דנה צעקה וראתה את מייק עולה על האופנוע שלו, וכמובן שהן יחפרו על זה שדיברתי עם מייק לבד בכיתה אז כמובן שסיפרתי להן מה קרה.
הגענו הביתה אחרי הבצפר, אני הלכתי להכין אוכל כי אמא שלי הייתה צריכה לנסוע לעבודה ולא הספיקה להכין לנו אוכל, הכנתי לנו חביתה וסלטים ליה ודנה בינתיים סידרו את השולחן ותוך כדאי התלהבו שמייק דיבר איתי לבד. התיישבנו לאכול, אחרי האוכל פינינו את הכלים למדיח ועלינו לחדר שלי, שמנו שירים, רקדנו, צחקנו ובקיצור נהננו. ההורים של ליה ודנה אמרו להן להיות בבית בשעה שבע כי יש בצפר מחר ויש מלא דברים לעשות וכו'
מייק שלח לי הודעה בדיוק בשעה שבע ושאל אם הוא יכול לבוא אלי (במקרה אני ומייק לומדים גם באותם מגמות ויחידות מתמטיקה ואנגלית) אמרתי לו שאין בעיה כי ליה ודנה כבר הלכו. שלחתי לו את הכתובת והוא בא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך