למה נכנסת לחיים שלי – פרק 2 חלק א

חולמת וכותבת 01/05/2017 517 צפיות אין תגובות

מייק שלח לי הודעה בדיוק בשעה שבע ושאל אם הוא יכול לבוא אלי (במקרה אני ומייק לומדים גם באותם מגמות ויחידות מתמטיקה ואנגלית) אמרתי לו שאין בעיה כי ליה ודנה כבר הלכו. שלחתי לו את הכתובת שלי.
אחרי שדנה וליה הלכו נשארתי לבד בבית, אבא שלי טס לשבועיים לחול ואמא שלי עבדה משמרת כפולה ולכן עד 10 בבוקר היא לא תהיה בבית.
מייק הגיע תוך חמש דקות על האופנוע שלי עם התיק של הבית ספר, הוא התקשר אלי לבוא לפתוח לו את השער החשמלי. פתחתי את השער וגם את הדלת ועמדתי לידה.
הוא נכנס לתוך הבית, נעלתי את הדלת, הוא היה בשוק כשראה את הבית, הבית היה מרווח ויש גם 3 קומות, בסלון יש טלויזיה ענקית ואקס בוקס עם משחקים של אח שלי (אח שלי בצבא) והמטבח הגדול שלרוב אני מבשלת בו. אמרתי למייק שאני הולכת להכין לי ארוחת ערב ואם הוא רוצה גם לאכול משהו הוא אמר שהוא לא רעב, אז הכנתי לי מנה חמה ובזמן הזה מייק התיישב בסלון והדליק את האקס בוקס, שאלתי אותו מה הוא עושה אם אנחנו מתכוונים ללמוד עכשיו אז הוא אמר "מחכה שתסיימי לאכול" אמרתי "אני אסיים תוך כדאי, אם תהיה תלמיד טוב אני אביא לך לשחק באקס בוקס" הוא הניח את האקס בוקס בצד והתקרב לשולחן. התיישבתי לידו והתחלנו ללמוד מתמטיקה תוך כדאי צחקנו גם דיברנו על דברים שלא קשורים ללימודים, בשעה תשע סיימנו ללמוד את כל המקצועות שלמדנו היום בבית הספר. אמרתי לו "אם אתה רוצה לשחק באקס בוקס אתה יכול, אני בינתיים הולכת למקלחת" הוא צחק ואמר "אותי אני אבוא לעזור לך שם", צחקתי ונכנסתי למקלחת שבקומה השנייה, תוך כשכדאי שאני מתקלחת אני שומעת צעקות של שחקנים של כדורגל ואז ישר הבנתי שהוא משחק בפיפא. יצאתי מהמקלחת עם המגבת עלי והסתחבבתי בבית כי שכחתי שהוא נמצא אצלי בבית כי הוא היה שקט לכמה זמן, אז הסתובבתי עם המגבות בבית והוא הסתכל עלי וקם התקרב אלי מאחורה והתחיל ללטף לי את היד, בהתחלה נבהלתי אחר כך הסתובבתי ושאלתי "מייק מה אתה עושה?" והוא ענה "לא יודע את פשוט כל כך יפה" עניתי "טוב… אתה יכול ללכת לבחור סרט ואני בינתיים אלך להתלבש".
עליתי לקומה השלישית שבקומה הזאת יש רק שני חדרים אחד גדול מאוד שזה החדר שלי והשני קטן יותר שזה הג׳קוזי שלנו, כלומר הקומה למעלה היא הקומה שלי. אז נכנסתי לחדר שלי לבשתי את הפיג׳מה שלי שהיא גופיה ושורט צמוד וקצרצר. ירדתי למטה הוא בחר סרט וחיכה לי על הספה הלכתי לחמם פופקורן הוא בינתיים דיברנו, שאלתי אותו "מתי עברת לשכונה הזאת בדיוק?" הוא ענה "באמצע החופש הגדול"
"מה אז איך לא ראיתי אותך בחלק מהחופש"
"אני גר בסוף הרחוב הזה ואת בהתחלה וגם בהתחלה פחדתי לצאת קצת כי זה מקום חדש ולא הכרתי פה אף אחד"
"ועכשיו אתה לא מפחד לצאת?"
"ברור שאני עדיין מפחד אבל כבר לא כל כך"
"למה לא כל כך?"
"כי כבר הכרתי מישהי" באותו הרגע התחלתי להתעניין מי זאת שהוא הכיר אם זאת מישהי שאני מכירה או סתם אחת מהבנות שהתנפלה עליו בבית הספר.
"מי זאת המישהי הזאת?? אני מכירה אותה?"
"ברור, את מכירה אותה הכי טוב" כבר התחלתי להתעניין וחשבתי שזאת ליה או דנה.
"מה? מי זאת?"
"לא אומר, את תדעי בקרוב" משהו הפריע לנו לדיבור , זה היה המקרו שציפצף, לקחתי קערה שמתי שם את הפופקורן והתיישבתי לידו אבל לא ממש קרוב, הוא הדליק את הסרט "IT" שזה סרט מפחיד, תוך כדאי גם דיברנו וצחקנו וגם היו פעמים שפשוט חיבקתי אותו כי פחדתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך