לנשום אותך

16/12/2019 566 צפיות אין תגובות

חיכיתי לו שם בחושך היה קר ורטוב מסביב
מחכה בשקט הזה לשמוע את הצעדים שלו מתקרבים
השקט הזה כשבתוך הגוף מתחוללת לה סערה הנשימה לא רגועה..
והנה אני שומעת את צעדיו מתקרבים אלי הוא כאן אני מסתכלת עליו וישר נועצת את עניי לתוך עיניו רוצה בכל נשמתי שיסתכל לי בתוך העניים שיראה מעבר לנשמה ויאמר לי שהוא אוהב אותי.
הוא מוריד את המבט מקרב את גופי צמוד אליו מחבקת בחזרה ומניחה על כתפיו את ראשי הוא מנשק אותי השפתיים שלו נוגעות בשלי הלשון שלו משגעת אותי אני מלטפת את שיערו יורדת לפניו מלטפת רוצה להרגיש אותו בכל חלק בגופי אני נושמת אותו חזק לתוכי כי בלב אני יודעת שזאת יכולה להיות הפעם האחרונה.
הוא רווק
אני לא!!!
הוא יכול מחר להתאהב בכל אחת שירצה
ואני מה יהיה עליי.
הוא מתרחק נעלם לי מבין האצבעות והגוף שלי רועד מתנתקת כל חלק בגוף כואב לי מעוצמת האהבה שאני מרגישה אליו בא לי לצרוח לברוח מה אני עושה לעצמי? למה נתתי לעניים שלו להכנס לי לנשמה?

עובר יום ועוד יום הגעגוע חונק לי מדמיינת את הפעם הבאה את הטירוף אני רוצה אותו במיטתי רוצה אותו כמו שלא רציתי כלום בחיי לעולם
רוצה להחזיר לו על הכאב של אהבה הזאת רוצה להטריף כל אבר בגופו רוצה שכל כולו ישתוקק רק אליי מדמיינת אותו לוחש לי כמה אני יפה… וכמה הוא רוצה אותי כאן ועכשיו.
רואה בעיניי איך הידיים שלו מטילות לי על הגוף איך הוא מוריד מימני את הבגדים בטירוף איך הוא מנשק כל חלק בגופי איך העור שלו נצמד חזק לשלי הוא חם הוא מאחוריי מרגישה אותו חזק רוצה אותי.
הוא משכיב אותי הוא מעליי צמוד צמוד שומעת את הנשימות שלו נעשות כבדות הלשון שלו מטיילת על צווארי הגוף שלי רועד שורטת את גבו מהנאה
צמרמורת רעידות הנשימה שלי נעשית כבדה
הוא לוחש לי תני לי להרגיש
אני רטובה רוצה אותו בתוך תוכי אני זזה לא נותת לו להכנס אליי.
אני מתפתלת מלטפת את גופו מרגישה אותו בוער יורדת לו והוא נאנח מהנאה.
רוצה אותו חזק רוצה אותו כואב שאני לא ישכח אותו לעולם שישאיר בי סימן שהוא רק שלי ושלו.
המחשבות רצות על כל מה שאני יכולה לגרום לו להרגיש…
לאיזה רמה של טירוף אני יכולה להביא אותו
לאיזה רמה של ריגוש שבחיים הוא לא יחווה עם אף אחת
רק שיתן לי סימן קטן שחוץ ממשיכה מטורפת יש שם משהו אחר
ואתן לו להרגיש אותי שהוא לא יוכל לרגע לחיות בלעדיי הוא יכנס אל המקום שיגרום לו להתמכר אליי


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך