לנשק אחת מהמעמד הגבוה פרק 5

04/12/2012 830 צפיות אין תגובות

"עזוב אותי!" צרחה ג'ן. מישהו נתקע בדלת, וסאמר צעקה: "ג'ן! הכל בסדר?" "הכל מצויין!" היא ענתה. היא פתחה את הדלת, ושיחררה אותי ואת סאמר מהאזיקים. השוטר ישב על הרצפה המום. הבטתי בידו, "אתה משוגע!" צרחה סאמר. האקדח בידו היה מוכן לירייה… דממה שררה בחדר, עד ששומרים פרצו את הדלת ולקחו את השוטר, שעמד לירות בג'ן, החוצה. סאמר חיבקה את ג'ן… אבל תוך חצי שנייה שרשראות כבדות פרצו מידה והיא כבלה את ג'ן. היא הפילה אותה לרצפה, ואמרה: "את הרוצחת." "אה?!" שאלה ג'ן בבהלה. הרמתי את ג'ן לכיסא, ואמרתי: "את זאת שפגעה בג'ייק."
-מנקודת מבטה של סאמר-
"אני יודע שזה מה שקרה.." אמר ג'ייק. אני במתח. השרשרת שיכולה להתיר את כל הקשר בידי. (תלוי לאיזה כיוון… אחרת היא סתם נצמדת יותר.) משכתי אותה לכיווני, היא החלה להצמד. "אוקיי! זאת הייתה אני!!" אמרה ג'ן. התרתי קצת את הקשר ואז משכתי חזרה חזק יותר…… "סאמר, שחררי אותה." אמר ג'ייק. התרתי לגמרי את הקשר. מרוב החוזקה ג'ן הסתובבה באוויר (!). היא נפלה למטה, ואמרה: "אני אספר… הכל אני אספר!"
-מנקודת מבטה של ג'ן-
"התעוררתי. הכל היה מואר באור כחול. 'בואי נתחלף!' אמר קול של נערה. לפתע כבר לא הייתה לי שליטה על עצמי. התקדמתי לעבר חדרו של ג'ייק. כשפתחתי את הדלת של חדרו, עמד שם נער. ג'ייק היה חסר אונים על מיטתו, צופה בנו. מעינו של הנער בער אור ירוק. בסוף, אחרי שנלחמנו, תקעתי את החרב שהייתה בידי בבטנו. הוא אמר: "מדהים…" ונפל לרצפה. הבטתי בו, והתקדמתי לעבר ג'ייק. הוא התחנן שלא אנסה להרוג אותו, אבל הרמתי את חרבי. הוא תפס בה. החלקתי, לקחתי את החרב מידו, ותקעתי ברגלו. הוא התקפל מכאבים והחל לצרוח. ראיתי שכמה אנשים נכנסו לחדר. קפצתי דרך החלון, אל הגג, ומשם לחדר חזרה. שכבתי חזרה במיטה, לצדה של סאמר, ונרדמתי. הלהבה שלי כבתה." ככה סיפרתי. אני ראיתי את מבטו המאוכזב של ג'ייק. אני שונאת את ההרגשה הזאת. "לילה טוב…" אמר מישהו. פורץ נכנס לחדר. הוא בעט בגב של ג'ייק ובפניו. ג'ייק התעלף. הוא נתן כמה אגרופים לסאמר. הוא הגיע אליי ואמר: "תבעירי את הלהבה….. אני רוצה להלחם איתך." "א-איתי?" שאלתי. הוא הנהן וחייך חיוך ערמומי. "את לא הולכת להלחם? אז אני אלחם בך." הוא תפס בשיערי ודחף אותי לקיר. הוא בעט ללא הפסק בבטני, עד שכבר 'הקאתי' דם. הוא נתן לי אגרוף. נפלתי לרצפה……..
-בחזרה לג'ייק-
"ג'ייק!" צעק קול. פקחתי את עיניי. הכל מטושטש… סאמר ישבה מולי. הבטן שלי כואבת… עמד לידי אקדח מגואל בדם. הבטתי על ג'ן. היא עזרה לי לקום… הבטן שלי כאבה עוד יותר…. "תכניסו אותו לטיפול נמרץ לפני שיהיה מאוחר מדי! גו גו גו!!!!" צעק מישהו. ג'ן וסאמר רצו ליד האלונקה. ג'ן הבטיחה: "אני אהיה איתך כמו שהיית איתי!" עצמתי את עיניי…. "ג'ייייייק!!!!!!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך