סליחה שהפרק משעמם וקצר..
חנוכה שמח!

לנשק אחת מהמעמד הגבוה פרק 6

10/12/2012 767 צפיות אין תגובות
סליחה שהפרק משעמם וקצר..
חנוכה שמח!

"הוא בחיים." אמרה ג'ן. כל הבטן שלי חבושה. אני רק הרגע התעוררתי. קצת קשה לי לזכור מה קרה פעם שעברה…. סאמר הביטה בי כאילו נפלתי מהירח… שאלתי אותה: "מה?" "יש לך פתק." היא ענתה. הבטתי בפתק… רעדתי. זאת נטשה. בפתק היה כתוב: "צר לנו להודיע שחברתך הקרובה נטשה נהרגה בתאונת דרכים. היא חיפשה אותך בפסי הרכבת, נפגעה ע"י רכבת דוהרת, ונהרגה במקום." נטשה… מתה? ג'ן הייתה פחות שמחה מתמיד. גם סאמר. "הגיע הזמן לחזור הביתה, ג'ייק." הבטתי במיטה ליד. הם מפנים גופה. "את מי הם מפנים?" שאלתי את הרופא. הוא אמר: "מישהי בשם נטשה קאפלוסקי." זאת הנטשה… זאת שרציתי להתקבל לחבורה של ג'יי זי בגללה. עכשיו היא מתה. קמתי מהמיטה במהירות, הלכתי לשירותים ופשטתי את בגדי בית החולים. לבשתי את בגדיי. יצאתי מהר מבית החולים. הבטן שלי עוד כואבת מאוד. ג'ן וסאמר רצות אחריי. הגענו לרכבת משהו כמו דקה לפני שהיא יצאה מהתחנה. אני לא מרגיש הכי טוב שיש. התיישבתי על מיטתי בחדר של ג'ן… "תאכל… לא אכלת מאז אתמול." אמרה סאמר והביאה לי חטיף אנרגיה. אמרתי: "תודה." "ג'ייקוב חזר." אמרה ג'ן ונעלה את הדלת. היא ביקשה מסאמר: "תכלאי אותי בשרשראות ותנעלי אותי בארון. זה הכי בטוח." סאמר כבלה אותה לכיסא ונעלה אותה בארון. שמענו דפיקה בדלת. פתחתי את הדלת… "איפה ג'ן?" שאל ג'ייקוב. עניתי: "אה… לא יודע. סאמר יודעת." "בטח…. היא בטח בשירותים." אמר ג'ייקוב ונכנס. הוא עמד להיכנס לחדר האמבטיה…. ואם ג'ן הייתה מתקלחת? יש לי צמרמורת. אבל רגע… סאמר שם! תפסתי מהר את ג'ייקוב ושאלתי אותו: "אתה לא מכבד פרטיות?" "זאת לא פעם ראשונה שלי." הוא ענה בפשטות ועמד לפתוח את הדלת. רגע, מה זאת אומרת 'זאת לא פעם ראשונה שלי'? עוד צמרמורת. תפסתי לו את היד, והצמדתי לגב שלו. "צא החוצה, ומייד." אמרתי. דחפתי אותו מחוץ לדלת החדר, והוא אמר: "אתה רק מנסה לג…" "אם כן, לא הייתי נותן לך אפילו להיכנס. אני מתעניין, אם אחרי התקרית הזו, אתם עדיין תצאו." וטרקתי את הדלת בפניו. פתחתי את דלת הארון ושחררתי את ג'ן. סאמר יצאה מהשירותים. היא אמרה: "הסתתרתי כי לא רציתי לראות את פניו." אמרה סאמר. ג'ן חייכה. היא החזיקה ביד שלה תליון. "מה זה?" שאלה סאמר. ג'ן ענתה: "התליון היקר של ג'ייקוב. בלעדיו, הוא לא יסתדר דקה. בשביל להרחיק אותו מפה אני פשוט אחזיר לו אותו וזהו." "אז למה את מחכה? בואי נחזיר אותו." אמרתי. יצאנו החוצה לחדר של ג'ייקוב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך