לפני שאלך ~ פרק 2

Sunflower 27/04/2016 677 צפיות אין תגובות

שרלין וסאם נכנסו לכיתה וסאם התיישבה במקום הפנוי היחיד שראתה, בקצה הכיתה בפינה הימנית, ליד ילד עם שיער שטני, עיניים חומות, גבוה ועם גוף שרירי שהזכיר לסאמי גוף של דוגמן.
״היי חדשה״ הוא אמר בשקט כדי שהמורה לא תשמע וחייך.
לסאמי בכלל לא היה מצב רוח להכיר ׳חברים חדשים׳, והיא התגעגעה לאדם.
״היי״ היא החזירה ביובש.
״זהו? זה כל מה שאני מקבל? היי?״ הוא כעס.
״שמע ממש אין לי מצב רוח לדיבורים עכשיו אני מתחננת שתיתן לי להתרכז בשיעור״ היא אמרה בלי להסיט מהמורה את המבט.
״טוב חדשושה, כרצונך״ הוא אמר והעביר את המבט למורה .
״ואני מוותר לך רק כי את כוסית על״ הוסיף והמשיך לחייך את החיוך העקום המטופש שלו, הוא התחיל לעלות לה על העצבים.
״אני יכולה לצאת לשירותים?״ סאם הצביעה ושאלה את המורה.
המורה הנהנה והיא קמה מהכיסא ויצאה.
היא הרגישה בשלושים ושתיים עיניים נעוצות בגבה כשהלכה.
היא הלכה לשירותים נכנסה לתא והתיישבה עם גבה על הדלת מתנשפת.
למה אני פה בכלל? אוף! אבא במה סיבכת אותי? אני רוצה הביתה! אני רוצה את אדם. אוי אדם. כמה הוא דואג עכשיו בטח! הוא בטוח כבר התחיל להשתגע בחיפושים אחריה והתחרפן כשלא מצא אותה בשום מקום. היא דימיינה אותו מתעורר בבוקר, לובש את החולצה הכחולה המכוערת שלו, שהוא חושב שהיא יפה, אוכל קורנפלקס עם אחותו אמיליה ואמא שלהם נילי. היא דימיינה אותו מספר להם על המשחק כדורגל שהיה אתמול בשכונה, והן צוחקות מכל התיאורים המוגזמים שלו. ואז הוא הולך לבית שלה, מטפס על העץ ונכנס דרך החלון של החדר שלה. עכשיו היה אמור להיות הקטע שהוא מעיר אותה בנשיקות או בשפיכת מים, תלוי במצב הרוח שלו… אבל מה שכנראה קרה היה שהוא נכנס לחלון וראה שהמיטה ריקה והתחיל להילחץ, הוא התחיל לחפש אותה במקומות האהובים עליה, החווה של מיקה, חוף הים והגשר שקרוב למסעדה של ליית׳. כשלא מצא אותה בשום מקום הוא היה חוזר ומחפש בבית שלה, ואז הולך לוויל שיעזור לו, אחרי שוויל לא היה מצליח הוא היה… האמת שהיא לא ידעה, היא לא הצליחה לתאר אותו נשבר, בייחוד לא בחיפוש אחריה.
היא לא שמה לב שהיא בוכה, ונשמעה דפיקה בדלת התא. אוי לא, מישהו מצא את הילדה החדשה בשירותים בוכה, היא כזאת מוזרה.
״היי, מי שם בפנים?״ נשמע הקול של מי שישב לידה. אוי לא.
״זה השירותים של הבנות״ היא החזירה אליו בעצבים.
״אה זאת את. מה את עושה שם כל כך הרבה זמן? את בוכה?״ הוא שאל בעדינות.
״אני לא בוכה ולא נעליים ותצא מפה לפני שאני אומרת למנהלת שנכנסת לפה״ היא אמרה בלי לחשוב.
הוא החל לצחוק בקול רם .
״מה כלכך מצחיק?״
״אם את חושבת שאני מפחד ממישל אז את ממש ממש חדשה״ הוא אמר ושוב צחק.
היא שתקה. הוא היה כל כך מעצבן.
״טוב נו הבנתי. יאלה, לא הצחיק אותך, עכשיו צאי משם לפני שאני אומר למורה שאת בוכה בשירותים״
היא ניגבה את הדמעות במהירות ויצאה. רק זה היה חסר לה, שכל הכיתה תשמע על זה שהיא בכתה בשירותים כבר ביום הראשון שלה.
הוא התבונן בה רגעים אחדים, סרק את גופה מלמעלה למטה ובסוף הגיע לפניה. זה הביך אותה והיא הסמיקה.
״יש לך גוף פצצה, אני נשבע כזה דבר עוד לא ראיתי״ הוא אמר והאודם המשיך לעלות על לחייה. ״אז כן בכית״ אמר כשראה את הפנים האדומות ונפוחות שלה.
״זה לא עניינך״ היא אמרה ושטפה את פניה עד שהפסיקו להיות אדומות. הוא הסתכל עליה.
היא יצאה מהשירותים והשאירה אותו שם.
צלצול להפסקה. שרלין משכה אותה אחריה והושיבה אותה לידה בקפיטריה.
מסביב לשולחן שישבו בה שני ילדים.
״תכירי, סאם, אלו החברים הכי טובים שלי, מאיה״ היא הצביעה על ילדה עם שיער ורוד עיניים ירוקות ועגיל באף, היא הייתה רזה וגבוהה. ״וריי״ ילד גבוה ורזה עם שיער בלונדיני עיניים חומות גדולות ואף קטן.
״מה קורה?״ מאיה שאלה בנחמדות.
״שלום״ ריי אמר לה.
היא התיישבה לידם והצטרפה לשיחה שלהם, הם היו מצחיקים.
כעבור כמה רגעים מייק עבר לידם, עם שני בנים לידו.
אחד מהם היה גבוה עם שיער חום ועיניים חומות והשני היה זה שיושב לידה. אוי לא. הוא חבר של מייק.
״מה את בוהה סאמי״ שרלין שאלה וצחקקה.
״אז קלטת את החתיכים של הבית ספר הא?״ מאיה שאלה.
״לא אני החתיך של הבית ספר?״ ריי שאל וארבעתם פרצו בצחוק.
״אלו החברים של מייק, שנה מעלינו, היידן״ היא הצביעה על הילד עם השיער החום ״וצ׳ייס״ היא הצביעה על הילד שישב לידה. אז יש לו שם.
״אני יושבת לידו בשיעור מתמטיקה״ סאמי אמרה להם במעין שאלה, למה הוא איתם בשיעור?
״הורידו אותו כיתה במתמטיקה… הוא ממש גרוע בזה״ מאיה אמרה וצחקנו.
נגמר היום. סאמי שרלין ומייק הלכו הביתה.
שרלין וסאמי עשו שיעורים והתכוננו לשינה.
בינתיים כמה חברים באו למייק, וביניהם גם צ׳ייס והיידן.
אדיסון הייתה אמורה לחזור מאוחר.
״אוי לא הם עכשיו יתחילו להשתכר ולשגע אותנו.. עדיף שנשאר בחדר״ שרלין הציעה וסגרה את הדלת.
כעבור ארבעים דקות שרלין הייתה עייפה והלכה לחדר שלה לישון.
סאם לא נרדמה, היא לא הפסיקה לחשוב על אדם. היא החליטה לרדת למטה לשתות כוס מים ולעלות לנסות שוב לישון.
היא עקפה את הסלון מאחורה בלי שמישהו יראה שהיא בכלל עברה שם.
היא שתתה את הכוס מים ותכננה לחזור למעלה אבל אז צ׳ייס הגיח במפתיע ממאחורי הדלפק.
״בכלל לא אמרת לי איך קוראים לך חדשושה״ הוא אמר בפראות והצמיד אותה לקיר. היה לו ריח חזק של אלכוהול מהפה.
היא ניסתה להתפתל מאחיזתו ללא הצלחה. הוא היה הרבה יותר חזק ממנה.
״אם אומר לך תעזוב אותי?״ היא שאלה
״כן״
״סאם״
״אוי סאם, את מטריפה אותי, את מהממת״ הוא אמר והחל לנסות לנשק אותה.
היא זעה, מזיזה את פניה כדי שלא יצליח לנשק אותה. הוא הצמיד אותה בחוזקה לקיר והכאיב לה. הוא החל לנשק את צווארה.
״הבטחת שתעזוב אותי״
״שיניתי את דעתי, סאמי״
מייק נכנס צוחק למטבח וראה את המתרחש. הוא הפסיק לצחוק ״היי אחי מה אתה עושה? עזוב אותה״ הוא אמר ומשך את צ׳ייס ממנה.
״מה אכפת לך״ צ׳ייס הדף אותו ודחף אותו.
״צ׳ייס תירגע מה קרה לך? אתה לא כזה״ מייק אמר והחזיק את ידו של צ׳ייס המונפת להנחית עליו מכה.
פתאום צ׳ייס הרפה את ידו והסתכל על מייק, אחר כך הסתכל על סאם.
״אני מצטער אני לא יודע מה קרה לי״ הוא אמר למייק וההבנה מתחילה לעלות על עיניו.
״אל תגיד לי סליחה תגיד לסאם״ מייק אמר. הוא שוב הסתובב אלי. הוא ראה את הדמעות על פני והיה במצוקה.
״אני מצטער סאם, אני שיכור נורא אני כל כך מצטער״ היא הסתכלה עליו ושוב עלו לה דמעות בעיניים. לחשוב על מה היה יכול לעשות לה אם מייק לא היה מגיע.
בלי להגיד כלום היא הסתובבה ועלתה לחדרה. היא סגרה את הדלת ונתנה לדמעות לצאת.
מייק הגיע אחרי כמה דקות.
דפק בחשש ושאל אם אפשר להיכנס.
״את בסדר?״ שאל והתיישב לידה. היא לא הייתה בסדר, בכלל לא, הכל היה רע ונורא.
״כן״ היא אמרה וניגבה במהירות את הדמעות מעיניה. ״אני מצטער על מה שקרה לא חשבתי שצ׳ייס יעשה כזאת שטות, לא חשבתי שאף חבר שלי יעשה כזאת שטות.״ הוא אמר והשפיל את פניו.
״זה בסדר זאת לא אשמתך״
״זה כן. הייתי צריך לשמור עליך״
״היי, לא קרה כלום בסוף, נכון? אני בסדר״
״טוב״ הוא אמר. הוא קם ולפני שיצא הוסיף
״אני יודע שזה קשה לך, כל המעבר״ ״זה בסדר, את תסתדרי. אין לך ממה לדאוג, אני ושרלין שומרים עליך״ הוא אמר, חייך ויצא מהחדר.
הלוואי שאדם היה פה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך