לפני שאלך ~ פרק 5

Sunflower 05/05/2016 639 צפיות אין תגובות

לא ענו. מייק דפק שוב.
האיש הכי מגודל שסאם ראתה בחייה יצא מהבית. הוא היה ענק ושרירי. היה לו אקדח בחגור והביט בהם בזעף.
״מה אתם רוצים, ילדים?״ היא שאל בכעס.
״אממ.. אני סאם ואלרי… אני אחות של מיילס… אממ״ היא חשבה מה להגיד והאיש המגודל עצר אותה.
״הבוס אף פעם לא הזכיר שיש לו אחות״ הוא אמר והסתכל עליהם בחשד.
״אני נשבעת שזה נכון! תביא אותו לפה ואני ידבר איתו״
״בבקשה״ הוסיפה.
״אם את מי שאת אומרת שאת הבוס כנראה היה רוצה שתיכנסי״ הוא אמר והצביע לעבר הכורסא.
היא ומייק ישבו שם מספר דקות וחיכו שהמגודל יחזור והפעם עם מיילס.
היא חששה נורא.
היא ראתה שגם מייק לא מרגיש בנוח.
כעבור כמה דקות הוא חזר.
״אתם צריכים ללכת״ הוא אמר ודחף אותם לכיוון היציאה.
״מה? אבל…״ היא התחילה להגיד והוא השתיק אותה.
״הבוס לא רוצה לראות אותכם אתם צריכים ללכת עכשיו״ הוא המשיך לדחוף אותם.
״אנחנו לא הולכים״ מייק נעמד ולא זז.
״הבוס אמר שבמקרה שאחד מכם יגיד את זה להראות לילד, ובשום פנים ואופן לא לילדה, למה לא כדי להתעסק עם מילה של הבוס״ הוא אמר והסתכל על מייק בזעם.
הוא החטיף למייק בוקס ומייק נפל על הרצפה.
״השתגעת?!?!״ סאם צרחה וירדה לבדוק אם מייק בסדר. זה היה פצע שטחי אבל היא הייתה עצבנית מאוד.
״לא אכפת לי אם אתה שומע או לא מיילס, אני רוצה שתדע שממש לא אכפת לי ממך! רק רציתי לראות מי אתה זה הכל… זה אתה זה שעזבת אותי ואני לא מבינה למה אני מחפשת אחריך בכלל. אני יודעת שרצחת את אבא!״ היא צרחה את המילים האלו כי קיוותה שיוכל לשמוע.
״אני שונאת אותך!״ היא צעקה שוב ודמעות החלו לזלוג מעיניה.
היא עזרה למייק ההמום לקום והם יצאו מהבית המוזר.
בדרך הביתה הייתה שתיקה.
״אז… זה מה שראית במחשב?״ שאל לבסוף
היא לא ענתה, רק הנהנה.
״אני מצטער.. על זה שלא הצלחנו לדבר איתו״ הוא אמר בשקט.
״אני לא רוצה לפגוש אותו יותר״ היא אמרה והסיטה את מבטה כדי שלא יראה את הדמעות.
״ואני מצטער על אבא שלך״ הוא לחש.
עכשיו הדמעות פרצו מעיניה. היא ניגבה אותם והחלה לצחוק.
״מה כל כך מצחיק אותך?״ מייק שאל.
״זה מצחיק שכל האנשים שהיו חשובים לי אי פעם מתים…״ ההורים שלה ״לא מוכנים לדבר איתי״ מיילס ״או שבע שעות נסיעה מכאן״ אדם ״בקיצור אין לי אף אחד.. האמת שכשחושבים על זה זה הרבה יותר פשוט ככה, אין לי למי לדאוג או לסמוך או להתגעגע… פשוט אין לי אף אחד״ היא אמרה וצחקה, למרות שלא היה שום דבר מצחיק במה שאמרה.
״היי סאם, תסתכלי עלי״ מייק אמר והביט לעיניה.
״יש לך אותי. יש לך את שרלין, יש לך את מאיה וריי ויש לך אדיסון ושיינה ותומאס. זה כבר 7 אנשים. אולי המשפחה האמיתית שלך לא איתך, אבל אנחנו עכשיו המשפחה האמיתית שלך. וחוץ מזה, אני מבטיח שלא אעצור עד שאמצא את מיילס הזה. הוא חייב לדבר איתך. להסביר, בטוח יש לו סיבה״ מייק אמר וחייך אליה.
״תודה״ היא לחשה.
הם הגיעו לבית.
שרלין חיכתה בחדר שלה עם פנים זועפות.
״איפה הייתם? תני לנחש… הלכתם לבקר חבר ישן של מייק שוב? או שזאת הייתה גם בדיחה פרטית…? פשוט לא ידעתי… תסביר לי עכשיו מה קורה פה! איפה לעזאזל הייתם במשך חמש שעות?!״


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך