היי לכם אז ככה , החלטתי לכתוב סיפורים אני אשמח אם תגיבו, תדרגו את הסיפור,תתנו טיפים ובנוסף תגידו אם תרצו לשמוע המשך לסיפור שלי זו הפעם הראשונה שלי מקווה שתאהבו .

לפעמים אפשר סתם לאהוב .פרק 1

14/11/2015 1455 צפיות תגובה אחת
היי לכם אז ככה , החלטתי לכתוב סיפורים אני אשמח אם תגיבו, תדרגו את הסיפור,תתנו טיפים ובנוסף תגידו אם תרצו לשמוע המשך לסיפור שלי זו הפעם הראשונה שלי מקווה שתאהבו .

אגם קומי כבר מאוחר אמא צעקה לי מהסלון,החלטתי לתת לעצמי עוד חמש דקות נוספות ואז לקום .משהו ביום הזה מרגיש לי אחרת,משהו ביום הזה מרגיש לי שונה, לאחר התארגנות של 30דקות כשאני כבר מאחרת מאי חיכתה לי מחוץ לבית התחלנו ללכת והיא כרגיל סיפרה לי על מישהו שהיא דלוקה עליו והכריחה אותי לשמוע את כל השיחה שלהם מאתמול, הנהנתי בראשי בכל פעם שהסתכלה עלי כדי לראות אם אני מקשיבה ואז לפתע נזכרתי ,אוי מאי בגלל שכלכך זירזת אותי שכחתי לשים בושם אולי ארוץ בחזרה לשים ואחזור מבטיחה שזה יהיה סופר מהיר ומאי כהרגלה השיבה בלחץ" בואי יהרגו אותנו תמיד אנחנו מאחרות בגללך "בעודה מושכת אותי ,
בדרך סיפרה לי שביומים שלא הייתי הועבר אלינו תלמיד מהכיתה של כלנית ובגלל שאני יושבת לבד ורק המקום שלי היה פנוי אז הושיבו אותו לידי ,לא ממש עניין אותי התלמיד החדש עדיין חשבתי על איזה מפגרת אני ששכחתי לשים בושם הבוקר, אך כדי להראות לה שאני מקשיבה השבתי לה :
יופי גם בלי שיושבים לידי אני לא מרוכזת אז עכשיו שמו לי אותו על הראש אמרתי במעיין חצי צחוק חצי עצבנות,
כמה שאת שתלטנית אמרה בעודה מזרזת את הליכתי ,כשהגענו השיעור כבר התחיל נכנסנו באלגנטיות בלי למשוך יותר מדי תשומת לב אך תגובת המורה לא איחרה לבוא "שלום לכן אגם ומאי לא נמאס לכן לאחר ?!",לא התייחסתי אליה התיישבתי מהר במקומי הוצאתי את הספרים והתחלתי לעתיק את מה שכתבה על הלוח . התלמיד החדש הסתכל עלי וחיכה שאגיד משהו . זו הפעם הראשונה שאני רואה אותו איך יכול להיות שהוא היה איתי בשכבה כל הזמן הזה חשבתי בליבי , היי אני אגם אתה התלמיד החדש נכון ?(כאילו שזה לא ברור ) כן עברתי מהכיתה של המורה כלנית .
האמת שלא ממש הקשבתי לו ,הייתי יותר עסוקה בלבחון את המראה שלו ,
הוא נראה לא רע אמרתי בליבי ,הוא גבוה בעל פנים עגלגלת שנראות עוד חצי של ילד וחצי גבר ,צבע העור שלו לבן מדי לדעתי אבל זה מתאים לתווי הפנים שלו ,הזיפים שלו מסודרים בדייקנות והוא מתלבש ממש יפה מטופח ומטוקטק מכף רגל ועד ראש ,לפתע הרגשתי קצת מזנחת לידו לאור העובדה שהוא מבושם ומטופח ואני שכחתי לשים היום את הבושם שלי ,
מה שאלת אמרתי (כדי שיחזור על שעל מה שאמר כי להקשיב לו ממש לא הקשבתי אבל רציתי לנסות לדבר איתי מעט כדי שלא אראה סנובית )
אך בדיוק כשהוא פתח את פיו ובה לומר בשנית את התשובה לשאלתי נשמע צלצול הפעמון שקטע את שיחתנו.


תגובות (1)

מושלם תמשיכי????

14/11/2015 13:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך