דפני ❤️
'כשהמצב ניראה רגוע תצפה להפתעות..' (נאמר ע"י - אני) 2. באיזה כיתה אתן? אני ח' [: (יענו עולה ל-ט' חחח) נ.ב- אני לא חזקה במזרחית חחח אז סורי אם השיר לא עכשווי P:

לצרוח את השתיקה -17

דפני ❤️ 07/06/2014 1093 צפיות 6 תגובות
'כשהמצב ניראה רגוע תצפה להפתעות..' (נאמר ע"י - אני) 2. באיזה כיתה אתן? אני ח' [: (יענו עולה ל-ט' חחח) נ.ב- אני לא חזקה במזרחית חחח אז סורי אם השיר לא עכשווי P:

לצרוח את השתיקה – 17
*נקודת מבט ריי*
שכבתי במיטתי, השעה הייתה שש בערב ולא היה לי מה לעשות. חשבתי על כך שעברו שבועיים מאז שהגעתי.. זה מוזר לחשוב איך שהזמן עף כשאני עם ג'ס. היא כ'כ תמימה אך מגניבה, חבל שהיא לא שמה לב שאני אוהבת אותה. ואם..אם היא בכלל לא לסבית? לעע.. הרדאר שלי אף פעם לא טעה!מצד שני, את כל האקסיות שלי פגשתי במפגשי לסביות. מממ.. אז לגלות או לא לגלות?

*נקודת מבט ג'וי*
"את הכי יפה בעולםםם מלכת היופייי שלייי" נבקע השיר המוכר של אייל גולן מצידי במיטה."סקאי סתום תפה שלך! מותר לך לפתוח אותו רק על מנת לנשק אותי" מלמלתי והסתכלתי על השעון, השעה הייתה שש בערב, וואי איך נירדמתי עד עכשיו? הלכתי לישון עם סקאי שנת צהריים בשתיים.. אני לא אצליח להירדם בלילה!
"נוו סקאי.." הסתובבתי, סקאי לא היה זה ששר………………….ההקלטה שלו באייפון הייתה.
"סקאי?" דיברתי בשקט לבדוק מה קורה פה חחחחחחחח
"בוקר טוב נסיכה שלי."נשמע קולו המוכר מן האייפון.
"ב..בוקר טוב?" אמרתי חחחחחחחחחח עכשיו כמעט ערב!
"מקווה שקמת בטוב ולא תרצחי אותי."
"חחחחחחחח מתוק תמשיך לקוות" דיברתי לעצמי,יותר נכון אל ההקלטה.
"היום מצפה לנו, לך, יום מלאא הפתעות. לכבוד המאורע…" אמר.
"איזה מאורע?!" חשבתי לעצמי.
"ידעתי שתשכחי..יאללה להתארגן 10 דקות וללכת לחדר אוכל!" אמרה ההקלטה. אעלק 10 דקות- חי בסרט.
קמתי וציחצחתי שיניים כשאני מנסה להבין מה קרה היום שזה "מאורע"…
ניגשתי אל הארון, בתוכו עמדה לה שימלה אדומה קטיפתית סטרפלס מושלמת! היא הייתה מחוברת לפתק;
'אמרנו עשר דקות אז תזיזי את התחת הקטן והחמוד שלך ומהררר!! אחרת תפספסי את ההפתעה שלך…. נ.ב דניאלה בחרה את השמלה' חייכתי אל עצמי, איזה חבר, איזה חברה – אחחחח אילה החיים! לבשתי את השמלה שישבה עלי באופן מושלם , דניאלה מכירה אותי יותר מידייי טוב!
הלכתי אל ארון הנעליים ושם מצאתי על הספה הקטנה זוג נעלי עקב שחורות פלטפורמה מושלמות! גם אליהן מוצמד פתק ; 'עם נעליים כאלה לא תוכלי לרוץ.. אז יש לך עד שבע וחצי להיות בחדר אוכל או שתפספסי את ההפתעה.
הסתכלתי בשעון, שבע ורבע. שמתי מהר בושם עגילים ושרשרת, התאפרתי בקטנה וסירקתי את שיערי הזהוב.
יצאתי אל הקפיטריה.

נכנסתי לקפיטריה שהייתה מלאה בנרות ובקישקושי ורדים."סקאי.." מילמלתי . "איפה אתה חצי שני שלי?? לא ראיתי אותך היום במיטה ועכשיו גם לא בבוקר?"אמרתי יותר בקול.כבר שבוע שאנחנו ישנים ביחד בלילות, זה התחיל מסיוטים שלי והמשיך מהכפיות שלו.

"כשתסתכלי על הירח תביני שאני אוהב אותך, כשתסתכלי על הכוכבים- תביני עד כמה <3" לפתע סקאי הגיח מצידי, כולו מסוקס עם מכנס ג'ינס שחור וחולצת טי לבנה צמודה.
הוא הוביל אותי לשלחן עגול ומשך את הכיסא כדי שאשב, ג'לטלמן חחח.
הוא מחא שתי כפות ואז דני, לבושה שחור, הגיעה כשהיא עם סינר לבן קשור למותן ובידה הימנית מגש עם מכסה כסוף.
"מה?" הייתי מבולבלת. היא רק קרצה לי והניחה את המגש על השולחן.
סקאי לא התיישב.
הוא הלך, וחזר עם גיטרה.

"האחת שלי…" החל לנגן ולשיר ואני רק רציתי לקרוע את חולצתו ולהתנפל עליו. למה הוא כזה מושלם?? במקום זאת, בכיתי. בכיתי מאושר. אחרי שסיים לשיר רציתי לקפוץ עליו ולחבק אותו אבל הוא מיהר לברוח מן החדר.

ישבתי שם בשוק במשך שמונה דקות חחח ואז ניזכרתי במגש, ליתר דיוק הבטן שלי נזכרה – היא צעקה לאוכלל!!! פתכתי את המכסה ושם היה…
ורד עם פתק מקופל. 'תיכנסי למכונית הכי ארוכה שתמצאי כשתיצאי לחניה. נ.ב – אל תדאגי השגתי לשנינו שני אישורי יציאה מעוזי לכבוד המאורע' עיצבן אותי שלא הצלחתי להיזכר באיזה מאורע מדובר.. אבל הצחיק אותי שאני בכלל לא צריכה אישור יציאה (:

"חסר לך שבמכונית הזו אין אוכל…" מילמלתי לעצמי.. אז מה אם שחכתי איזה מאורע?! לא צריך להעניש את הבטן שלי על כך!
הגעתי ליציאה, עמדה שם לימוזינה חורה ארוכה.
הייתי קצת בהלם, מתוכה יצא הנהג שפתח לי את הדלת. ניכנסתי פנימה וישר פתחתי את המיני מקרר- אני גוועת ברעב ! היה שם מספר בקבוקי סודה ופתק אחד עם ציור של לב.

'נשמה שלי, מי מכיר אותך? מי??? אל תדאגי..בקרוב נאכיל לך את הבטן.. נ.ב – עד שנגיע תאכלי את הלב (תרתי משמע) אם עוד לא ניזכרת במאורע.. ראית?אני שנון!'
לא הפסקתי לצחוק מהדביליות שלו… ולחשוב שהוא חבר שלי…
רגע מה?!
הוא… חבר שלי.
כבר חודש.
כבר חודש שהוא חבר שלי!
"היום אנחנו חוגגים חודש ביחד.." מילמלתי לעצמי בשקט והרגשתי רע עם עצמי.
לפתע החלון שמפריד ביני לבין הנהג נפתח ומשם השתלשל לי פתק.
'גאונה שלייי, מזל שניזכרת באמת!! לקח קצת זמן.. את תפצי אותי על זה!! אולי בתור עונש-לא ניתן לך לאכול?!' מההה?? לאאאא!!!
ברגע שהלימו עצרה חיפשתי בעיניים את סקאי…. על מי אני עובדת?! חיפשתי אוכל…
"סקאי.." אמרתי בשקט ודמעה בוגדנית ירדה מעיני.. היינו בים, ועל החול נפרסה שמיכת משבצות אדום לבן עם סלסילה עליה והרבה כריות.. חוץ מאיתנו לא היה שם אף אחד, הוא שכר לנו חוף פרטי <3
הלימו עזבה..
"אל תבכי..זה שובר לי את הלב" אמר מאחורי.
במכה חדה הסתובבתי אליו וקפצתי על החבר ההמום שלי . הוא החזיק ברגלי בזמן שנישקתי אותו נשיקה ארוכההה ארוכהה.
"חיימשליי אתה מושלם" אמרתי לו עם נשיקה קטנה באף.
"לא לגמרי מושלם" אמר.
"סקאי אתה חולה? אתה הרגע אמרת ש…"
"אני יודע מה אמרתי."
"אז מה.." התחלתי להגיד והוא שוב קטע אותי, חוצפןן.
"אני אהיה מושלם ברגע שאתן לחברה שלי אוכלל" אמר , הוא מכיר אותי יותר טוב ממני!

התיישבנו על הסמיכה, הוא פתח את הסלסילה.בתוכה היה לזנייה (המאכל האהוב עלי), סלטים (כי חובה), והרבה גבינות וקרקרים ויין.
"אני מפוצצת" אמרתי בזמן שהאכיל אותי בעוד ענב. שכבתי על חזהו.
"את מתפוצצת, יא פצצה!" אמר ונשק לי במצח..
"סקאי.." אמרתי.
"ממ?" שאל,עדיין עוצם עיניים.
"אני מוכנה." אמרתי,ידעתי שזה צעד גדול אבל אני מוכנה לזה.הוא לא האיץ בי ואפילו לא העלה את הנושא- אבל ידעתי שאני רוצה בכך. אני רוצה את זה, איתו.
"למה את מוכנה?" אמר מבולבל במקצת.

"לזה.." אמרתי והשלתי מעליי את שמלתי…


תגובות (6)

עולה לי״ב

07/06/2014 11:54

איזה חמודדד!
עכשיו הוא חצה כל גבול!!! נו הוא הביא לה לימוזינה, דאג לה לאוכל, דאג לה לשמלה והכללל.
אופ. איזה קנאית אני (:
תמשיכיייייי

נ.ב
אני לא אומרת באיזה גיל אני.
^~^

07/06/2014 12:14

ואו. איזה חבר מדהיםםםם
ממש מרגש. זה כל כך יפה שזה נראה על סף הלא אמיתי חח
והקטע עם הפתקים כל כך אדיר. אני מתה על זה!
מחכה להמשך♥

07/06/2014 12:32

דיי אייזה חמוודים חח *~*
אבל זה מתקדם יותר מידי מהר … תאטוו את הקצב !!!
אני עולה לי'

07/06/2014 12:41

איזה חמודים!!!!! הקנאה!!!
אה..ו..תמשיכי! עכשיו! במיידית!

07/06/2014 12:49

המשכתי (:

07/06/2014 21:48
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך