דפני ❤️
איך אני אוהבת שאתן מגיבות, מנחשות, מחמיאות.. אתן מושלמות!! זאת הסיבה לפרק הכפול - צריך סיבה יותר טובה ממכן?! (לא..) [; ולשאלת הפרק- .....3.איזה מזל אתן? אני גדי.

לצרוח את השתיקה – 19+20

דפני ❤️ 08/06/2014 1165 צפיות 9 תגובות
איך אני אוהבת שאתן מגיבות, מנחשות, מחמיאות.. אתן מושלמות!! זאת הסיבה לפרק הכפול - צריך סיבה יותר טובה ממכן?! (לא..) [; ולשאלת הפרק- .....3.איזה מזל אתן? אני גדי.

לצרוח את השתיקה – 19
*נקודת מבט סקאי*

" אתה גורם לזה להשמע כאילו אנחנו בוגדים בה" אמרה בהיסוס.
"אנחנו לא?" שאלתי בהרמת גבה.

"תראה.. אנחנו לא בוגדים בוגדים" ניסתה להתחמק מהמציאות הכואבת.
"זה שזה לא מיני לא אומר שזה לא בגידה! אנחנו משקרים לה, זאת בגידה באמון!" אמרתי בכעס לא מוסבר, היא לא אשמה.
"זה לא אותו דבר.." התגוננה.
"זה יותר גרוע.." נאנחתי.

כבר שבוע שאני ודני נפגשים בסתר כדי לעזור לה בבעית הסמים, היא נגמלה כבר אבל אני שומר עליה שלא תחזור לזה. אני חושב שאני משתמש בזה כתירוץ לראות אותה, כל כך קל וכיף לי לדבר איתה שזה כבר נהפך למנהג. אני לא יכול לספר על כך לג'וי, וזה קורע אותי מבפנים.דני ביקשה שלא אספר לה בגלל הסמים וזה אבל באיזה שהוא מקום גם אני לא רציתי, אהבתי את השיתוף ביני לבין דני והקירבה ולא רציתי שג'וי תיקח את זה למקום לא נכון ונתרחק… לא ידעתי מה יכאב לי יותר- להיות רחוק מג'וי או מדני. בכל מקרה- עדיף לשמור על הקשר שלי ושל דני בסוד….

*נקודת מבט ג'וי*
כשסקאי חזר בערב לביתי ישבנו וראינו סרט טיפשי.. כשהוא נגמר והחלו הכתוביות הרשיתי לעצמי לעזור אומץ ולשאול אותו את השאלה שהציקה לי כבר זמן רב בראשי.
"תגיד.." התחלתי, הוא לא אמר דבר.
"זוכר בפעם הראשונה שלנו? בים…" מאז היו לנו רקעוד פעמיים אבל הרגשתי צורך להזכיר לו את הפרטים המדוייקים והמיקום.
"כן?" אמר כשלא המשכתי..
"אז.. אמ.." הוא שיחק בשערי והפריע לי להתרכז.
"מה חיימשלי? תשאלי אותי הכל.." חיזק אותי כשראה שאני מהססת.
"איך הייתי? איך הייתי כששכבנו?" הסתכלתי בעיניו והוא בשלי, הייתה שתיקה מעיקה.
הצחוק שלו שבראת השתיקה.
"ברצינות?" שאל.
הנהנתי ל'כן'.
"היית מדהימה! היית מופלאה! היית מרנינת חושים, הרגשתי איך אני עף מכדו"א וחוזר חזרהה! היית מושלמת, היית מדהיממממההה!!!! חבל שאין לך ראיית רנטגן- היית יכולה לראות איך הלב שלי קפץץץ . היית מסחררת חושים היית…." הוא המשיך והמשיך ולא רציתי לעצור אותו..
"ראיתי ניצוצות באוויר, ראיתי את עצמי מתמרוב הנאה…" המשיךבלי בושה, עצרתי אותו לבסוף.
"הבנתי חח.."גיכחתי.
"למה את שואלת?" שאל.
"סתם.."מילמלתי בשקט.
"אני יכול לשאול אותך שאלה גם?" הסתכל לי בעיניים במבט שלא מאפשר סירוב.
"ברור" עניתי מהר.
"מתי הייתה הפעם הראשונה שלך? אני זוכר את שלי היא הייתה נוראייית!!!! זה היה בכיתה ט' יחד עם השרמוטה של בית ספ…" קטעתי אותו – ממש לא בראש שלי לשמוע על זונת בית הספר עושה את זה עם אהובי הנצחי.
"זה היה בים, אתמול." אמרתי והשמטתי את מבטי.
הוא הפסיק לשחק לי בשיער.
"אבל אתמול אנחנו…" נפל לו האסימון.
"את.. בתולה?"שאל לפתע,ידעתי שזה יגיע.
"גאלת אותי מבתוליי, לא עוד." עניתי בכנות.
"וואוו.." זה כל מה שהצליח להגיד. הוא חזר על זה מספר פעמים 'ואוו,וואו,וואווו,וואוו…'
"תגיד משהו אחר חוץ מוואווו!!" התעצבנתי כבר מהלחץ.
"אתה שונא אותי?" שאלתי יותר בשקט, מנסה לקרוא את פניו.
"שונא אותך??? בחיים לא!! ההפך…"אמר ונישק אותי נשיקה שהסבירה הכל..
אמרתי כבר שיש לי מזל בשפע?!

קמתי בבוקר השעה הייתה 11, נישקתי את סקאי ששכב לצידי ונראה כמלאך. ישש היום שישי – לא לומדים.
"תגיד בא לך מסיבה היום בערב?" שאלתי את סקאי בשניה שפתחת את עיניו.
"מה?" היה מבולבל..
"בבר שמאחורי היער עושים כל שישי מסיבה סוף! אני בקלות משיגה לנו אישור יציאה" איזה כיף זה שיש קשרים עם הנהלת משק הבית שמסדרת את אישור היציאות? אהה רגע – אני מנהלת משק הבית! חחחחחחחחחחחח (:
"זורם לי דווקא מסיבה.." מילמל חחחח
"יופי,אבל קודם מילחמה.." אמרתי לו צמוד לאוזן.
"שו מילחמה??" התעורר מהר.
"מלחמת כריוווווותתתת" מלחמת הכריות לא ניגמרה כשכל נוצות הכריות שלי היו מפוזרות בחדר, אלא כשדגני הכריות שלי מילאו את כל ריצפת המטבח……….. עוזי לא יאהב את זה..

לצרוח את השתיקה -20

*נקודת מבט ג'וי*

"נכנעעע!!" צעק סקאיי כשליכלכתי את שיערו בחלב.
"חחחחחחחחחחחח איזה כוסית" צחקתי עליו.
"שששש השיער זה קדוש, חוץ מזה מה את צוחקת? זה ממש עצוב שאני יותר כוסית ממך.." אמר בקו פרחי שגרם לי להתפוצץ מצחוק.
"תמשיך לצחוק…פנחס" אמרתי וצחוקי רק התגבר.
"ממש.. פנחס הכוסית" אמר בתנודות ראש והרמת גבה.
"לפחות אתה מודה ולא מכחיש" צחקתי.
"אני אראה לך מה זה מודה ולא מכחיש!!" התחיל לדגדג אותי.. כך המשכנו עד ארוחת הצהריים.

*נקודת מבט ריי*
"ומי זה?" שאלתי את ג'ס בזמן ארוחת הצהריים, שאלתי על כל אדם כמה שאלות וככה עברנו על כל ילדי המוסד, אני אוהבת את ג'ס אבל חברה אחת זה לא מספיק!
"זה.. שון…" נאנחה.
"מה הלך בינך ובין שון?" שאלתי בזמן ששיחקתי עם החסות שבסלט שלי.
"זה כל כך ברור?" שאלה ונגסה מהצ'יפס שלה.
"אחותי, את שקופה כמו מדוזה!" צחקתי והכנסתי את החסה האומללה לפי.
"אנחנו..אנחנו שכבנו לפני ש.." אמרה ולא ידעה איך להמשיך.
"לפני שיצאת מהארון" השלמתי אותה.
"כן…"אמרה מבלי להביט בי.
"אהבת אותו?" שאלתי מנסה לפענח את התנהגותה.
"לאא!!" צעקה במידייות.
"הוא.. הוא השרמוט של המוסד כזה.. הוא ושותפה שלי לחדר היו זוג,לא באמת.. היא חשבה שכן אבל הוא.. הוא בגד בה כל הזמן. היא תפסה אותו בוגד בה… איתי" אמרה וחרטה נשמעה בקולה.
"היית חברה טובה שלה?" שאלתי מנסה להיכנס לראשה.
"לא…" המשיכה לשחק באוכל שלה.
"אז למה את … ככה?" הצבעתי עליה לאורך כל גופה הלוך ושוב עד ששמה לב.
"אני לא הייתי חברה שלה אבל בכל זאת פגעתי בה.. אפילו לא ביקשתי ממנה סליחה ו.. ואני מרגישה ממש רע עם עצמי, אני יודעת שאני מדברת באופן כל כך אנו כי והכל.אבל גם לי זה היתה חוויה קשה.גם בי שון פגע. שון בחיים לא ישתנה אבל דניאלה כן.. דניאלה נפגעה ממש קשה ממני.." אמרה בשטף.
"אז מה הבעיה ? תתנצלי.." חייכתי חיוך מנחם.
"זה לא כזה פשוט.." אמרה והצביע על דניאלה שהייתה כמו תמיד- דבוקה לילד הגבוה והנאה והבלונדינית הרזה.
"אל תדאגי, אני אטפל בזה.." חייכתי אליה. איך לעזאזאל אני יכולה לטפל בזה??? לא הייתי צריכה להגיד את זה אבל.. אבל היה לי קשה לראות אותה כל כך עצובה.

*נקודת מבט דניאלה*
"אז מה את אומרת?" שאלה אותי ג'וי בזמן ארוחת הצהריים.
"ב..בנוגע..ל..למה?" שאלתי לא מרוכזת.
"לא הקשבת לי בכלל?" אמרה טיפה עצבנית.
"לא ממש הבנתי.." שיקרתי. לא הקשבתי לה, כל הארוחה אני וסקאי והחפנו מבטי ופרצופים מבלי שג'וי תשים לב.היא כמעט תפסה אותנו פעמיים! הראש שלי לא היה עם ג'וי… הוא היה עם סקאי.
"שאלתי, אם את רוצה לבוא איתי ועם סקאי היום למסיבה בבר??" אמרה מדגישה כל מילה.
"כן" אמרתי, שמעתי אתהשם סקאי ואוטומט הסכמתי.
"מושלם! תבואי אליי בשמונה ונתארגן". חייכתי וליטפתי את ידו של סקאי.
"יאללה זזנו?" אמר סקאי.
"יאפ" דני קמה ממקומם.
"לאן?" חייכתי והזזתי את כיסאי אחורה.
"אההה..אממ סתם. אני ודני הולכים ל.." סקאי מילמל, גם הוא לא מרוכז.
"לריצה!" אמרתי ותקעתי בו מבט רצחני.
"או-קי…" ג'וי חשדה אבל לא אמרה דבר.
אני וסקאי הלכנו למקום הרגיל שלנו, למחסן.

*נקודת מבט סקאי*

"אז..מה עשית שגרם לך להיכנס למוסד?" שאלה דני שישבה על הדלי הכתום בזמן שסידרתי לי מקום בין המטאטאים. ידעתי שהשאלה הזו תבוא.
"אחח.. התקלת אותי"גיחכתי.
היא לא אמרה דבר.
לג'וי לא גיליתי על מה ניכנסתי אבל משום מה ממש רציתי לשתף את דניאלה, יש ביננו קשר מיוחד.
"אני.." כחכחתי בגרוני והתחלתי להסביר.

"נכנסתי למוסד כי…"


תגובות (9)

יואווווו!!! הוא הולך לגלות למה!!!!!
אעאעאעאעאעאעאעאעא….
תהרגו אותי.

דפני… כבר הרבה זמן שאני רוצה לשאול אותך…
דפני…
האם תתחתני איתי????
אני מתה עליךךךך

תמשיכיייייייי

08/06/2014 15:11

    אני אשמח להינשא לך חחחחחחחחחחחחח ((;

    08/06/2014 15:13

תגובה ראשונה ייאייי!!
פרק מעלף , יפה, הורס כמו תמיד ואני מזל דגים !!;)

08/06/2014 15:15

סקאי סקאי סקאי !!!!
תמשיכיייייייי אני במתח גגממגבמחגסתרםדצכ"!?@@(
אני אוהבת כל כך את הסיפור שלךך את מדהימה!
ואני מזללל עקרב ♥

08/06/2014 15:20

גם אמיייי גדייי

08/06/2014 15:34

תמשיכי !!
מזל עקרב ^__^

08/06/2014 15:43

תמשיכיייייייי

08/06/2014 16:21
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך