דפני ❤️
כשעזבתי לאפריקה, ניסיתי לכתוב - כל הזמן. אבל אני נשבעת שלא היה וואיפיי.. ועכשיו אני מגלה שכל הקוראות נטשו (מלבד אחת בלחץ).. אני שוקלת אם לחתוך את הסיפור באמצע (לא שזה יפריע לאף אחת) או להמשיך אותו אבל להתחיל לקצר..

לצרוח את השתיקה – 37

דפני ❤️ 21/07/2014 680 צפיות 2 תגובות
כשעזבתי לאפריקה, ניסיתי לכתוב - כל הזמן. אבל אני נשבעת שלא היה וואיפיי.. ועכשיו אני מגלה שכל הקוראות נטשו (מלבד אחת בלחץ).. אני שוקלת אם לחתוך את הסיפור באמצע (לא שזה יפריע לאף אחת) או להמשיך אותו אבל להתחיל לקצר..

לצרוח את השתיקה – 37
*נקודת מבט שון*
׳תהיה רגוע.. זה טופל׳ ריי סימסה לי.
אני מצטער שניצחתי אותה, אבל אני לא בנוי להיות אבא.. אני בסך הכל חושב על טובת התינוק, ועל ג׳וי.. מגיע לה יותר. במילא לא הייתי נותן לריי לגלות את הסוד שלה, הוא הסוד שלי באותה המידה.. הוקל לי שעכשיו כולם מרוצים, התינוק יגדל עם אבא ראוי, ג׳וי תהיה עם אבא יציב לתינוק שלה, ריי לעולם לא תצטרך לגלות את הסוד שלנו, הסוד בטוח ושלם, והכי חשוב: אני לא האבא..

*נקודת מבט ריי*
החלטתי שצריך לסגור עם ג׳ס את העניין יפה, קבענו להיפגש מאחורי העץ השמן שבגן הפרפרים.
״חשבתי כבר שלא תגיעי״ ג׳ס קפצה עלי בחיבוקים.
״הקדמתי בשתי דקות״ אמרתי לאחר מבט מהיר בשעון.
״כן אבל התגעגעתי״ העבירה את ידה הקרירה בשערי.
זה לא הולך להיות קל..
״תגידי על מה נכנסת לפה בכלל?״ שאלה אותי ג׳ס בזמן שחשבתי על איך לנסח את הפרידה.
״מה?״ לא הייתי מרוכזת.
״אני מוטתי חברת מחשבים, שון אנס, דולב ניסה למכור סמים לשוטר בהסוואה, ואת?״ שאלה בסקרנות, לא ידעתי מה לענות.
״אני רוצה שנפרד״ פשוט הפלתי את זה עליה.
״אבל למה?״ דמעה בוגדנית זלגה.
״אני מצטערת..״ אמרתי והלכתי, הלוואי ויכולתי לספר לה.

*נקודת מבט ג׳וי*
המונית עצרה לי מול המוסד, דולב עמד בפתח.
״התגעגעתי״ חייך.
״גם אני!״ חיבקתי אותו.
״הצלחת?״ שאל.
״כן אבל לא היה צורך..״ אמרתי.
״מה הכוונה?״ שאל מבולבל.
״ריי קיבלה את התוצאות, סקאיי הוא האבא.״ אמרתי קצת מאוכזבת מהתוצאה, לא שציפיתי שבראד פיט יהיה אבל בחור מהכלא זה בכל זאת לא הטיפוס שאת מדמיינת כאבי תינוקך הטרם נולד.
״מתי היא קיבלה את התוצאות?״ שאל אותי וגירד את ראשו.
״לפני שעה..״ עניתי.
״רציתי לעבור על הדגימה של שון עוד קצת עם אחות בית הספר לפני ששלחתי אותה לבית חולים..״ אמר.
הנהנתי.
״לפני שעה היא שלחה?!״ שאל שוב.
״מקסימום שעתיים, למה?״ שאלתי.
״שלחתי את הדגימה לבית חולים לפני עשר דקות..״
אמר בקושי.

״היא שיקרה, למה?״…


תגובות (2)

זה סיפור יפה אל תחתכי!!!!

22/07/2014 18:21

זה סיפור יפה !!!!

22/07/2014 18:22
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך